Zobārstniecība Ventspils - Nekvalitatīvi kroņi un datu nodošana bez piekrišanas
Vēlos dalīties savā pieredzē ar zobārstniecības klīniku Ventspilī un konkrētu ārsti, kura mani ārstēja.
Man tika uzstādīti augšžokļa priekšzobu kroņi, pārkāpjot ārstēšanas kvalitātes un pacienta tiesību pamatprincipus. Zobu stāvokļa fotofiksācija pirms ārstēšanas netika veikta, krāsu izvēlēties nepiedāvāja (to apliecina pašas klīnikas izsniegtā izziņa), kroņu forma ar mani netika apspriesta. Neskatoties uz manu nepiekrišanu, kroņi tika vienkārši pielīmēti. Ar vārdiem: «Jums patiks. Pierodiet.» Problēmu ar klīnikas vadību atrisināt neizdevās.
Tā vietā man izsniedza izziņu ar apšaubāmu informāciju par izmantoto materiālu. Tikmēr kroņi būtiski traucēja ikdienas dzīvē: ēdot zobi sitās pret dakšām un krūzēm, vizuāli izskatījās nedabīgi — pārāk lieli un sveši. Vēlāk citā klīnikā šie kroņi tika noņemti bez grūtībām, jo pievietojums bija paviršs un apdraudēja manas dabīgās zobu struktūras saglabāšanu. Arī zobi bija nepietiekami sagatavoti kroņu uzlikšanai.
Papildus tam — minētā klīnika bez manas piekrišanas nodeva manus personas un veselības datus, tostarp arī sagrozītus un nepatiesus, valsts iestādēm. Tagad šī informācija, kas satur nepamatotus un pazemojošus apgalvojumus, ir citās institūcijās, lai gan mana sākotnējā sūdzība bija tikai par nekvalitatīvu ārstēšanu.
Tā vietā, lai risinātu radušās problēmas, tika izvēlēta taktika — diskreditēt pacientu.
Brīdinu citus: ja izvēlēsieties šo klīniku, rēķinieties, ka sūdzības gadījumā jūsu personas dati var tikt nodoti trešajām personām — pat ar sagrozītu saturu, kas var apdraudēt jūsu reputāciju. Tā kā sūdzība ar klīnikas nosaukumu un ārstu vārdiem netiek publicēta no neviena konta, detalizēta informācija pievienota komentāros.
Pievienot komentāru