www.sudzibas.lv Interflora Briesmīga kvalitāte

Atrisinātawww.interflora.lv - Briesmīga kvalitāte

Piektdien 06.01.17 veicu pasūtījumu mājas lapā, kā piegādes datumu izvēloties nākošo dienu (07.01.17) ar piegādes laiku pa dienu. Veicu apmaksu izmantojot swedbank un saņēmu arī apstiprinājuma epastu, kurā ir norādīts, ka ziedi tika piegādāti manis norādītajā datumā 07.01.17. Ļoti nopriecājos, jo tieši tajā dienā draudzenei ir dzimšanas diena.
Par ļoti lielu nožēlu, ziedi tā arī netika piegādāti!!! Nesaņēmu nekāda veida informāciju par piegādes datuma maiņu vai arī brīdinājumu, ka ziedi nevar tikt piegādāti manis norādītajā dienā!

mājas lapa izdevās atrast informāciju, kur ir teikts, ka nevarot tikt garantēta piegāde sestdienu pēcpusdienās, svētdienās un svētku dienās.

Vēlos atzīmēt, ka manis izvēlētā piegāde bija pa dienu, tādēļ man nav saprotams kādēļ ziedi netika piegādāti un kādēļ man netika sniegta informācija, ka pasūtījumu nav iespējams izpildīt???
Nākamajā darba dienā nekavējoties sazinājos ar kompāniju un man tika sniegta atbilde, ka tehnisku iemeslu dēļ nevarēja veikt piegādi. Labi, var gadīties. Palūdzu vai nevar steidzami piegādāt tekošajā dienā. Par laimi piegādi beidzot veica.
Pasūtījums bija delux izmēra pušķis no krāsainiem ziediem, spilgtos sarkanos, zilos un dzeltenos toņos.
Tas, kas tika piegādāts mani šokēja! Piegādāja vidēja izmēra pušķi ar 4 dzeltenām gerberām!
Ne miņas no krāsām un dažādiem ziediem spilgtos toņos.
Lūdzu lai atgriež naudu vai piegādā tādu pušķi, kāds tika pasūtīts. Uz ko man sniedza atbildi, ka ir iespējams atgriezt 50% no summas jo piegāde tomēr tika veikta.
Nekad vairs neizmantošu šī kantora pakalpojumus un neiesaku to darīt citiem.

Atšķirību variet apskatīt bildēs.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Arrchaa 10.01.2017

Problēma atrisināta, saņemot atpakaļ 50% no pasūtījuma vērtības.

A

Komentāri (7)

I INESE MOLLE 23.05.2019

piekritu.ari mana situacija loti lidziga.nauda samaksata bet ziedi ta ari netika piegadati

S SniedzeS 11.05.2020

Ziedi nav saņemti, nauda netiek atskaitīta, e-mail neatbild, zvanus neatbild- vārdu sakot ļoti slikti. Žēl, ka mammai pārsteigums tika izbojāts !

R Regīna Putāne 13.05.2021

Ziedus pasūtītas no Zviedrijas māmiņdienā uz Valdlaučiem. Nevienam neiesaku. Meitai teicu ka skaisti, bet bija drausmīgi, salasīti no neļķēm, kurus es ciest nevaru. Viss kas palika no 9 maija, interflora sabāza buķetē un vairāk teikšu, zaļumu no meža bija 90%, pārējais savītušie ziedi. Meitiņai teikšu nekad nepasūtīt ziedus, NEKAD! INTERFLORA FUUUUU!

L Latio Fox 13.05.2021

Ievadiet tacu mekletaja ,,Interflora,, un palasiet atsauksmes, pirms, ko suutat!

A Anastasija 22.10.2021

Такая же ситуация! Хотелось сделать праздник , но не получилось. Как вообще такие люди могут работать в этой сфере! Они не радость приносят, а наоборот портят настроение! Никогда ничего у них не заказывайте! Мошенники!

G Gulbenietis 23.10.2021

Maz ko no pušķiem saprotu, bet tās lētās končas baigi atšķirās :D

J Jane Markova 11.01.2022

Jau uz nākamo dienu no visa pušķa palika 2 (!) puķes!
Rakstīja, ka būs kompensācija, bet gaidu jau 3 mēnešus
uz epastiem vispār neatbild!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes