www.a1.lv - Brāķis

Neko sliktu negribētos teikt par šo veikalu, taču, negribas vairs klusēt. Draugs pasūtīja ASUS PC. Aizbraucām pakaļ, stundu nosēdējām rindā, saņēmām PC un aizbraucām mājās. Es viņam uzstādīju WIN 8. Tad ieliku ASUS orģinālo disku, lai instalētu komponentes, instalējot tās, vienā brīdī dators pēc restarta neslēdzas iekšā, pēc brīža sanāca ieslēgt... Turpināju instalēt citas komponentes, tad vienā brīdī parāda, ka šī programma ir tikai ASUS datoriem, man radās jautājums, kas tad ir šis par datoru, vai tad ne ASUS? Labi, nākamajā dienā aizveda uz 1a.lv, aizsūtīja tālāk uz garantijas servisu, kurā paziņoja, ka PC nestrādā videokarte un vēl citas komponentes, viņi veiks analīzi un sūtīs uz ASUS firmu, kur, ja apstiprinās savu vainu, atsūtīs jaunu PC, bet ko tad, ja neapstiprinās? Kā arī teica, ka minimums pēc mēneša varētu tas būt izdarīts.
Man "patīk" attieksme, pārdot preci, kura ir tā bojāta, es saprotu, ka uzticas ASUS kompānijai, bet tomēr, runa nav par 10, 50 vai 100ls, bet gan par 400ls, kas nav maz, varbūt tomēr vajadzētu veikt pārbaudi precei pirms tirgot? Vai vismaz uzņemties vainu un sniegt jaunu datoru uzreiz, nevis gaidīt vairāk kā mēnesi. Uzskatu, ja cilvēks pērk datoru tagad, tad viņš to dara, lai tagad lietotu, nevis pēc mēneša. Un, ja nu PC viņam ir darbs, kā tas ir manā gadījumā, ko tad? Ņemt mēneša atvaļinājumu?

B

Komentāri (3)

B Brass 20.12.2013

Problēma tika atrisināta, 1a.lv sazinājās un piedāvāja piešķirt jaunu PC jau uzreiz. Paldies!

S smīkņa 20.12.2013

"Un, ja nu PC viņam ir darbs, kā tas ir manā gadījumā, ko tad?"
Nopērc 2 datorus, lai vienmēr kāds būtu rezervei, ja nu tas pašam nepielec. Par rezerves kopijām esi kaut ko dzirdējis?

"varbūt tomēr vajadzētu veikt pārbaudi precei pirms tirgot?"
Kā tu esi to iedomājies? Savam datoram pats defektus pamanīji tikai pēc tam, kad kaut ko biji jau sainstalējis. Vai 1a.lv būtu jāinstalē kaut kas uz datoriem? Tad atrastos kaudzēm neapmierināto, kuri pārmestu, ka uz datora ir viskautkas sainstalēts. Tas, ko tu gribi, ir ražotāja un rūpnīcas pienākums.

"nākamajā dienā aizveda uz 1a.lv, aizsūtīja tālāk uz garantijas servisu..."
Pirmā pusgada laikā pēc preces iegādes, konstatējot defektu, tev pašam ir tiesības izvēlēties - labot preci pēc garantijas, prasīt veikalam atgriezt naudu vai daļu preces vērtības.

1a.lv 04.02.2014

Sveiki. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Diemžēl katram ražotājam neizbēgami ir noteikts kāds brāķa procents un kā jebkurš produkts - tas var nedarboties vai tam var būt kāds defekts. Taču, to noteikti atrisina oficiālais Asus servisa centrs.
Tāpat Jums ir tiesības uzreiz pieprasīt produkta apmaiņu nevis servisu. Par produktu pārbaudīšanu pirms izsūtīšanas - Jūs taču negribētu saņemt jaunu produktu, kuram būtu atvērta (ražotāja aizlīmēta) kaste un tas būtu slēgts iekšā? :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes