Hotel Wolmar - pretenzija

Esmu juridiskā persona,velejos ar garantījas vēstuli rezervēt viesnīcas numuriņu Valmierā HOTEL WOLMAR.Sagatavoju kā pienākas garantījas vēstuli un nosutīju to uz HOTEL WOLMAR E-pastu,pēc mirkļa saņēmu atbildi vēstules autors Edijs Kuplais,kurš rakstija ka viņi man nevar piedavāt rēķinu ar pārskaitijumu,jo nav iepriekšējās sadarbības,un ka man vajadzēs maksāt ierodoties viesnicā.
Gribu pateikt to kā uzņēmējs,kad savus darbiniekus vajaga rūpīgi atlasīt,nevis ņemt kuru katru aunu kurš nemak komunicēt ar potencialo klientu,un pareizi noformulēt tekstu
Zinu pēc pieredzes ka pieklajigās viesnīcās nosutot garantijas vēstuli,tev tiek sniegta atpakal pilna atbilde saprotama un precīza,to ka viesnīca apstiprina jusu garantijas vēstuli,vai ari piedavā ierašanās bridī noslēgt līgumu par noteiktajiem sniegtajiem pakalpojumiem klientam,nevis tā kā to dara HOTEL WOLMAR darbinieki Edijs Kuplais
Esmu ar tadu attieksmi ļoti neapmierināts.

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes