www.sudzibas.lv Viesnīca Tukums Nelaipna apkalpošana reģistrācijā. Ar problēmu nesaistītas informācijas publiskošana vietnē booking.com, pazemojot klientu.

Viesnīca Tukums - Nelaipna apkalpošana reģistrācijā. Ar problēmu nesaistītas informācijas publiskošana vietnē booking.com, pazemojot klientu.

Izteicu pretenziju vietnē www.booking.com par zemas kvalitātes servisu (ļoti maza istaba, novecojusi tv tehnika - 3x mainīja pulti, netīrs zobu kopšanas piederumu trauks, neprofesionāla apkalpošana recepcijā, jo problēmsituācijā nevar uzreiz paskaidrot pretrunas pakalpojumu izmantošanas informācijā) .
Savukārt viesnīcas informācija neietver objektīvu skaidrojumu, bet klientu pazemojošu informāciju. Ja klients vēlas saņemt augstprātīgu attieksmi, apšaubāmas kvalitātes naktsmītni, tad var nakšņot Hotel Tukums!

A

Komentāri (3)

Работяга 03.02.2018

Visur darbiniekus pazemo, kapec klientu nevar?

A AHA_AHA 03.02.2018

Vai tad? Ja uzņēmums nevēlas klientus, izvēlas bankrotu - uz priekšu!

Pacco_al 04.02.2018

Nu cerams, ka šis sūdzības ievietošans rezultātā esi saņemusi morālo kompensāciju un esi gandarīta. Ja tā, tad turpmāk raksti droši, cilvēkam taču vajag kadu vietu kur savu žulti par visu apkārtējo vidi izgāzt. Gaidīsim jaunus stāstus par Adules piedzīvojumiem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes