www.sudzibas.lv Veselības Centrs 4 Neadekvāta attieksme

Veselības centrs 4 - Neadekvāta attieksme

Šorīt piezvanīju uz “diagnostikas” centru lai uzzinātu pie ka griezties lai diagnosticētu sāpes mammai kas ir jau vairāku mēnešu garuma.
Attieksme bij neiejūtīga, nelaipna un konkrēta “ es neesmu ārsts, es nezinu pie ka jums jāiet. Pie ka teiksiet pie tā arī pierakstīšu. Es esmu klientu apkalpošanas darbinieks ne ārsts … “
prieks kam Veselības centra klienta apkalpošanas darbinieks kam nav ne jausmas ka klientu apkalpot?
Vai cilvēkam ar sāpēm ir ja un labāk pie kāda ārsta viņam jāiet ka jūsu lapa ir gars saraksts ar speciālistiem par kuriem nav ne jausmas?
. Es saprotu ka telefonu atbild ne ārsti. Bet pamata informāciju viņiem jāprot sniegt ka kur jāgriežas pirmajā instance
es nedzīvoju Latvijā un paldies dievam. Es ne ar ko tādu nebiju saskarušies pirms tam. Kauns ka šeit Latvijā šitāda apkalpošana un cilvēkam vienkārši nav kur griezties pie palīdzības

23.05.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Komentāri (4)

A absk12 23.05.2023

Ja ir akūti ir jāzvana ātrajai palīdzībai vai jādodas uz trumu nodaļu! Visu pareizi pateica ka viņa nav ārsts! Katram sava profesija!
Man prieks ka Jūs nedzīvojat Latvijā!

R RXX 23.05.2023

Kādai vēl ātrajai palīdzībai? Ir jāiet pie ģimenes ārsta. Ātrajiem zvana, kad izšķirošas ir minūtes, nevis, kad vairākus mēnešus ir kaut kādas nezināma cēloņa sāpes!

V Veselības centrs 4 23.05.2023

Uzņēmuma vārdā atvainojamies par radušos situāciju un Jums radītajām neērtībām. Reģistratūras darbiniecei bija jāsniedz Jums informācija par nepieciešamību pierakstīties pie sava ģimenes ārsta vai pie kāda no SIA "Veselības centrs 4" terapeita/speciālista, kurš izvērtētu pacienta veselības stāvokli un nozīmētu nepieciešamos izmeklējumus vai citu speciālistu konsultācijas. Lai varētu izvērtēt telefonsarunas ierakstu, aicinam sagatavot rakstisku iesniegumu un nosūtīt to uz [slēpt]@vc4.lv. SIA "Veselības centrs 4" ir svarīgi nodrošināt saviem klientiem atbilstošas kvalitātes pakalpojumus un uz savstarpējo sadarbību balstītu komunikāciju. Tāpēc vienmēr izvērtējam savu klientu sniegto informāciju un izmantojam to savu pakalpojumu pilnveidošanā.
Ar cieņu, SIA "Veselības centrs 4"

Paradeez 23.05.2023

Klientu apkalpošanas darbiniece nav ģimenes ārsts, kā viņa var zināt pie kura ārsta Jūsu mammai doties.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes