LV RU
www.sudzibas.lv Veselības Centrs 4 Inga Žīgure slikts ārsts

Veselības centrs 4 - Inga Žīgure slikts ārsts

Saprotu, ka ģimenes ārsti ir noslogoti, bet neesmu apmierināta ar Ingas Žīgures darbu, kas strādā Brīvības ielas Veselības centra4 filiāles privātpraksē. Zvanu vairākas reizes, lai lūgtu īsu konsultāciju sakarā ar savu meitiņu zīdaiņa vecumā, uz ko māsiņa atbild vai nu ārstam ir pacients vai arī daktere jums pārzvanīs. Protams, nekādu zvanu neesmu sagaidījusi. Speciāli biju izvēlējusies ārstu privātpraksē un tādu kas tikai nesen uzsācis praksi lai nebūtu milzīgs pacientu skaits. Tomēr vilšanās. Vizītēs ārsts daudz runā un diezgan nesakarīgi. Beigu beigās sajūta, ka nekas nav uzzināts un daudz liekas nevajadzīgas informācijas. Nekompetenta un negatava praksei Rīgā. Paldies.

X

Komentāri (17)

N nukinators 14.03.2013

par šo ārsti varu pateikt tikai labus un pozitīvus vārdus! vienmēr atsaucīga. labāk apmeklēju speciālistu, kas ir atvērts un kominkabls, nekā tādu, kurš pār lūpu nevar pāršpļaut.

ja nepatīk, nav jau spiesta lieta izvēlēties citu speciālistu...

L lita25 12.04.2013

Pierakstījos pie šīs ārstes, iegāju kabinetā, pa telefonu viņa bija pati laipnība, uzreiz uzkliedza, diez vai es spēšu samaksāt par mājas vizīti 30.ls, neprasot vai es to varu atļauties vai nē, protams, ka varu atļauties, bet viņa jau atbildi no manis nesagaidīja, teica, lai taisos ātrāk ārā no kabineta, meklēju citu ārstu, jo nesen biju aizgājusi no sava, likās, ka vc4 visi tādi laipni un atsaucīgi ārsti, bet dr.žīgures kabinetā saņēmu nelaipnu, cinisku attieksmi, tā arī vēl tagad meklēju sev ģim.ārstu.
Man jau pietika ar cinisko smīnu uz lūpām un šaubas par manu maksātspēju, pie tam man ir veselības polise, kas atmaksā visus maksas pakalpojumus, bet tas jau šai kundzenei
neinteresēja.
Tāda ir šī daktere, zinu, ka iepriekš strādājusi Alūksnē, un bija negatīvas atsauksmes.Ak, laimīgie alūksnieši, ka tikuši vaļā no šīs bestijas.

E eindzel2 22.04.2013

Lita25 Tev taisniba par Dr. Ziguri. Vinja bija spiesta pamest Aluksni, jo atsauksmes tiesham nav tas labakas. Vina neprot cilvekam noteikt pareizo diagnozi. Liek pacientam dzert nepareizas zales pret nepareizo kaiti. Es silti iesaku padomat pirms izvelieties Dr. Ziguri par savu gimenes arstu.

X xxxxx 03.05.2013

Lūdzu, neizvēlieties šo ārstu par ģimenes ārstu! Vēlreiz pārliecinājos ka tomēr kaut kas ārsta un asistentes galvās nav īsti kā vajag! Un asistentei krietni būs jāpamācās saskarsmes spējas, lai dzīvē veiktos. Ne medicīna, bet cirks..

O onm123 11.06.2013

Inga Žīgure ir bijusi mana ģimenes ārste jau padsmit gadus, un es kā viņas bijušais pacients varu teikt tikai un vienīgi labāko, pat nerunājot par viņas kompetenci lora darbā, gan kā ģimenes ārstes.

Un neredzu nekādu Dr.Žīgures saistību ar to, ka pacientiem radušies konflikti. Pēc pieredzes varu teikt:

+Kompetence savā profesijā
+Tiešām spēj uzklausīt
+Spēj dot ne tikai zāles, bet arī mūsdienīgas alternatīvas
+utt.

Protams, ir arī mīnusi, jo katram jau spēj uznākt "melnie" un Inga Žīgure ir izteikti ekstraverta personība, tāpēc asumu var uztvert nepareizi...

P.S. Neklausieties baumās par Alūksni un pamešanu. Baumas domātas neracionāliem un vājiem cilvēkiem. Izmēģiniet paši, runājiet ar ārsti, smaidiet. Un sagaidīsiet tikai labāko! :)

A alise666 18.10.2013

Ārstu prakse neapmierina pilnībā. Ārkārtas gadījumā pacients netiek informēts par to, kas un kā viņam ir jādara, pie kāda speciālista un kādā veidā jāvēršās, proti, netiek izpildīts ģimenes ārsta tiešasis pienākums, kas noteikts likumā, informēt pacientu viņam saprotamā veidā par ārstniecības iespējām. Pacientam primāri netiek izskaidrotas viņa tiesības saņemt valsts apmaksātos veselības pakalpojumus, bet pacients uzreiz tiek novirzīts pie maksas pakalpojumu sniedzējiem, kuri prasa augstas atlīdzības. Uz jautājumu par iespējām saņemt valsts apmasātus pakalojumus, pacientam nekorekti tiek norādīts (paaugstinātā tonī), ka, ja viņš vēlas valsts apmaksāto pakalpojumu, tad viņš var gulēt mājās un gaidīt...(nāvi), nenorādot uz iespējām saņemt šo pakalojumu arī citās ārstniecības iestādēs (arī citās administratīvajā teritorijās), kurās valsts kvotas vēl pastāv. Likums paredz ģimenes ārsta pienākumu primāri informēt pacientu par iespējām saņemt valsts apmaksātu pakalpojumu. Tendenciozi pacients tiek nosūtīts pie pazīstamiem maksās speciālistiem par augstu samaksu. Guvu visu to sliktāko iespaidi, un uzskatu, ka šāda ģimenes ārsta attieksme pret pacientu nav pieļaujama. Ārstes palīgam (medmāsai) būtu jāiemācās komunicēt ar pacientiem.

P PacienteABC 16.06.2014

Šī ārste ir ļoti nervoza un uztraucās tikai par to, vai viņas darbības ir likumīgas. Neesmu nekad piedzīvojusi, ka viņa uzklausītu manis sacīto, paralēli nedarot vēl kaut ko. Viņa ir ļoti, ļoti nervoza, izraksta zāles pavirši, satrauc pacientu un ja viņai to pasaka, viņa sāk aizsargāties kā kūpošs vulkāns. Viņa man neizrakstīja nosūtījumu uz procedūru principa pēc, jo nezināmu iemeslu dēļ baidījās no tā, ka kāds viņu pārbaudīs. Uzrakstīt nosūtījumu ir pilnīgi likumīga darbība, taču viņa nez kāpēc diezgan rupjā veidā atteicās to darīt. (iespējams tāpēc, ka nebiju iepriekš pierakstījusies, taču tas bija akūtajā stundā). Ārstam ir jābūt līdzsvarotam un jārada iespaids, ka viņš var palīdzēt, nevis nervozēt par visu, aprunāt citus pacientus un visādā citādā ziņā radīt satraukumu pacientam.

R Reimonds 02.11.2015

Raksta autore noteikti ir tā sieviete, kas zvana Žīgurei 100x dienā un prasa ko darīt ar saslimušu bērnu - pie ārsta negrib vest, zāles negrib dot utt. Nevaru teikt, ka Žigure ir super laba daktere, bet pie tādas noslodzes un par 1.5 euro, ko tu vari daudz gribēt. Vēlies servisu ej pie privātā daktera. Es eju, jo nevaru maksāt 20 euro par vizīti, toties es šeit maksāju 1.5 euro un es negaidu kāju masāžu un ieklausīšanos manī stundām ilgi! :)

R Reimonds 02.11.2015

Esmu bijis pie viņas kabinetā, kad zvana 100x viens un tas pats cilvēks un un uzdod debilus jautājumus. Es maksāju 1.5 euro un es negaidu, kad man būs kāju masāža un stundām garas sarunas par manu veselību. Vēlies kvalitāti, ej pie privātā un attiecīgi par 20 euro dabūsi vēlamo apkalpošanu.

D devo 11.01.2016

Pat pēc šīs sūdzības izlasīšanas pieteicu savu bērniņu tieši pie šīs ārstes un esmu gandarīta! Tagad arī pati ar vīru pārgāju pie dr. Žīgures kā ģimenes ārstes. Pie pirmajām sūdzībām uzreiz netiek izrakstītas antibiotikas, kā tas ir pie vairākuma dakteriem, dr.Žīgure iedziļinās problēmā un cenšas to atrisināt ar pēc iespējas dabīgiem un nekaitīgiem līdzekļiem, kas ir ļoti svarīgi bērniņam un jaunajai māmiņai. Neceļ trauksmi bez iemesla un visu uztver mierīgi. Kā jau jaunajai māmiņai, katrā vizītē ir daudz jautājumu, kurus parasti pat uzrakstu, un vienmēr saņemu uz visiem atbildes. Tāpat par konsultācijām pa telefonu, ir skaidrs, ka ne vienmēr daktere var atbildēt pāris minūšu laikā un ir tikai saprotams, ka citreiz jāpagaida kāds laiciņš, bet vienmēr ir atzvanījusi un palīdzējusi. Noteikti varu ieteikt šo dakteri!

A anonimus123 16.07.2018

Kad tas bija?

L leader 11.01.2016

Lielisks ārsts!

S SantaSmilga 22.02.2017

Pilnīgi piekrītu raksta autorei. Žīgure noteikti nav ģimenes ārsts pie kura patīkami būtu ierasties. Pavirša attieksme, vienlaicīgi dara vairākas lietas un neiedziļināšanās pacientā. Arī diemžēl diagnozi nav spējīga pareizi noteikt.

P pulkstenite 16.11.2017

Dr.Žīgure ir lielisks ārsts, kura nekad neizrakstīs to, ko cilvēkam nevajag, un vienmēr raksies līdz problēmas cēlonim, nevis ārstēs tikai sekas. Visa ģimene esam pierakstīti pie šīs dakteres. Pamatā iesaka dabīgus/mazāk kaitīgus medikamentus un veselīgu uzturu/dzīvesveidu. Antibiotikas izrakstīs tikai galējas nepieciešamības gadījumā. Ja slimu zīdaini/bērnu nevarēs pati apskatīt, nekautrējoties sūtīs uz slimnīcu. Un zīmi bērnam dārziņam neizrakstīs, ja nebūs bērnu pati apskatījusi.
Vienīgais mīnuss - noslodze un adekvāta personāla trūkums. Gadus divus atpakaļ bija lieliska māsiņa, kas ar visu ātri tika galā, lieliski orientējās pacientos, atcerējās pat uzvārdus un kaites. Šobrīd diemžēl tā ir kā ir ar prakses organizatorisko pusi...

S sarkans 16.04.2018

Nevienam neiesaku kļūt par dakteres Žīgures pacientu. Man šobrīd ir 3. grupas invaliditāte, kas saistīta ar smagām nervu sistēmas problēmām un nepārejošām galvas un acu sāpēm, kā arī paaugstinātu asinsspiedienu. Lai gan tieši laikā, kad biju Žīgures pacients, mans stāvoklis bija smagākais, kāds man ir bijis, pie ārstes pārsvarā devos tikai tādēļ, ka strādāju valsts iestādē ar cietuma veida darba režīmu, un slimības lapas man bija obligātas pat tad, ja kavēju tikai vienu dienu vai kaut vai pusi dienas. Tā kā nervu problēmu dēļ daudz svīdu un bija novājināta imunitāte, samērā bieži saslimu ar parasto saaukstēšanos, kuras laikā man stipri saasinājās acu un galvas sāpes. Tad nu, loģiski, devos pie ārstes no rītiem, kuros jutu, ka nebūšu spējīgs produktīvi strādāt. Pie ārstes pieredzēju kaut ko līdzīgu bulijingam vai apsaukāšanai pamatskolas līmenī ar jautājumiem "Kas, atkal TU esi atnācis?", "Nu kas, atkal tu slims?", "Un vienmēr tu esi AKŪTS!", jo, acīmredzot, ārsti neapmierināja tas, ka devos pie viņas tad, kad reāli biju saslimis. Iespējams, viņa vēlējās, lai es uz priekšu paredzētu, kādos datumos saslimšu, bet man šādas spējas nav. Tieši tāda pati attieksme bija arī viņas māsiņai, kas arī regulāri par mani ņirgājās un konstanti sauca mani nepareizā vārdā. Reiz biju atnācis akūtajā stundā un lūdzu ārstei, lai izraksta man zāles, bet pēc aptuveni minūtes tiku izdzīts no kabineta, jo atnāca kāds, kas bija pierakstījies AKŪTAJĀ STUNDĀ. Kad es prasīju māsiņai, kā vispār iespējams pierakstīties akūtajā stundā un vai tad akūtā stunda nav domāta tiem, kas nupat saslimuši, māsiņa atbildēja, ka vispār jau labāk būtu, ja es arī piezvanītu. Protams, viņa nebija spējīga pateikt, ka šeit ir vienkārši tāda sistēma, kurā 'akūtā stunda' realitātē nemaz neeksistē, tas man bija jāsaprot no mājieniem. Tomēr arī tad, kad mēģināju zvanīt, māsiņa un ārste bija neapmierinātas un īgnas. Pieņemšanas laikā gan visādi citādi tik pāraizņemtajai ārstei regulāri atradās laiks parunāt pa telefonu un palīdzēt svarīgākiem klientiem. Pirms no ārstes aizgāju bija gadījuma, kad mani bija nokaitinājusi viņas attieksme un atļavos kaut ko iebilst, normas robežās arī paceļot balsi, par to ārste sarakstīja manā slimības vēstures papīrā kaut ko par kliegšanu, mēģinot norādīt, ka vispār jau, tā kā man ir nervu sistēmas problēmas, esmu 'traks' un paceļu balsi pret dakteri, kurai, protams, vienmēr ir taisnība. Daktere parasti runājā ļoti ātri un saraustīti, viņas teikto bieži vien nebija iespējams saprast. Arī viņas ar roku rakstītās receptes aptiekāri bieži nemācēja vispār izlasīt. Varu ieteikt šo ārsti tikai kā kakla / ausu / deguna ārstu, šajā jomā viņai arī būtu jāstrādā. Ja jums ir nopietnas veselības problēmas, tad tuvumā šai ārstei labāk nerādīties.

A anonimus123 16.07.2018

Kad tas īsti bija?

M Marita_Marita 10.09.2018

Daudzu gadus ir mana ģimenes ārste, fantastika! Uzklausa gan veselības problēmas, gan personīgās, varu izkratīt sirdi, iesaka vienmēr visu to labāko! Ne mirkli neesmu nožēlojusi, ka pieteicos tieši pie viņas Rīgā! Paldies dakterei! Bet nu māsiņas gan tur ir kļuvušas pilnīgi neaptēstas un krīt uz nerviem!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes