www.sudzibas.lv Veselības Centrs 4 Ārsta neprofesionalitāte, sejas ādas sabojāšana

Veselības Centrs 4 Dermatoloģijas klīnika - Ārsta neprofesionalitāte, sejas ādas sabojāšana

22.08.2018. ierados VS4 dermatoloģijas klīnikā uz konsultāciju pie dermatoloģes Tatjanas Ļiņovas, lai apskatītu uz sejas pigmentācijas plankumus. Daktere ātri apskatot, redzot manu dabisko saules iedegumu, konstatējot hiperpigmentāciju un spider tipa hemangiomu, ieteica veikt lāzera ELOS TRINITY PLUS procedūru galvai. Uz jautājumiem: Kā? KO? KAS? atbildēja ļoti ātri, sausi un bez skaidrojumiem. Veica optisko dermaskopiju (nofotografēja seju). Vizīte kopumā ilga ne vairāk kā 7 minūtes, cena 53 euro, par šo naudu varētu arī vairāk veltīt uzmanības, paskaidrot un nesteigties! Teica ierasties oktobra beigās. Izejot no kabineta domāju, nu taču ārste, gan jau zina, ko dara un arī šis lāzers nav nekāds jaunums (2012.g.). 24.10.2018. ierodos uz procedūru. Notika viss ļoti ātri, anketas parasktīšana un pati procedūra, bez sejas apskates pirms procedūras. Kopumā viss ilga ne vairāk kā 10 minūtes, cena 150 euro. Rezultātā pilnīgi apdedzināta sejas āda. Tajā pašā dienā neredz, bet no rīta ŠOKS! Uz Watsh App sūtu dakterei foto, jautāju vai tas ir normāli, atbilde neapmierinoša, tā nevajadzētu būt. Daktere vieglumā iesaka: smērējam ciet ar tonālo, nekas 10 dienu laikā noies. Ar tonālo vēl šausmīgāk. Uzreiz ierados pie dakteres, viņa iedeva par velti man smēri ar ko smērēt seju. Teica, ja vajadzēs ādas toņa izlīdzināšanai vēl procedūru, tad to veiks par velti. (NEKAD!). 11 dienā pilnīgi nogāja kreveles, izskatos briesmīgi, apdeguma vietās pilnīgi balta āda, esmu raiba. Cik pārdzīvojumu ne tikai man, bet manai ģimenei. Kas kompensēs morālo kaitējumu un divu nedēļu nebūšanu darbā. Tagad īpaši nevaru iziet cilvēkos, bet uz darbu taču jāiet. Ko piedarīja daktere! Vajag taču skatīties, nebūt tik vētrainai un domāt profesionāli. VS4 varētu atgriezt 203 euro par elli, ko pārdzīvoju vēl šobrīd un nezinu, cik ilgi līdzināsies sejas tonis. (Tonālais nepalīdz, tik un tā viss ir redzams). Ieteikums dakterei: būt atbildīgākai, mierīgākai un nesteigties, bet vairāk uzmanības veltīt pacientiem. Piedodiet, mēs par vizīti maksājam pietiekami lielu naudu! Ar cieņu, Inga

Z

Komentāri (6)

A Artūrs Laizāns 30.10.2018
Trūkst velmes palīdzēt

Šausmīgi neempātiski recepcijas darbinieki. Pilnīgi neieinteresēti palīdzēt vai risintāt problēmu.

V Veselības centrs 4 08.11.2018

• Labdien! Uzņēmuma vārdā atvainojamies par radušos situāciju. Lai izvērtētu konkrēto gadījumu, informācija nodota atbildīgās filiāles vadītājam un “Veselības centrs 4” kvalitātes vadītājai, kas radušos problēmsituāciju pārrunās ar iesaistīto speciālistu. Gadījumā, ja vēlaties saņemt iestādes oficiālu atbildi, aicinām sagatavot rakstisku iesniegumu brīvā formā, lai varam Jūs identificēt, jo saskaņā ar Personu datu aizsardzības likumu, informācija, kas saistīta ar personas veselību uzskatāma par sensitīviem datiem. Iesniegumu aicinām nosūtīt “Veselības centrs 4” , norādot arī Jūsu telefona numuru un adresi, lai varam ar Jums sazināties. “Veselības centrs 4” ir svarīgi nodrošināt atbilstošus ārstniecības pakalpojumus un uz sadarbību vērstu komunikāciju starp pacientiem un darbiniekiem, tādēļ ikviens ieteikums dod mums iespēju pilnveidot sniegto pakalpojumu kvalitāti.

Z Zovi 08.11.2018

Labdien! Uz "Veselības centrs 4" informatīvo e pastu esmu jau nosūtījusi vēstuli brīvā formā, kur ir identificēti mani dati. Paldies par sapratni un atsaucību. Ar cieņu, Inga.

L Līga879 21.05.2020

Labdien! Šodien ieraudzīju šo vairākus gadus seno sūdzību. Man un meitai bija tā neveiksme arī kļūt par Tatjanas, toreiz, Sidorčikas klientēm. Vēl tagad nevaru sev piedot, ka noklusēju un neiesniedzu sūdzību par attieksmi. Vēl nodomāju - rezidente,- tad kas būs vēlāk? Mediķim ir jābūt arī labam cilvēkam, ne tikai labam profesionālim (labs prezentētājs (cik var secināt no plašsaziņas līdzekļiem, tad prezentēt viņa sevi prot labi) arī ne vienmēr ir labs profesionālis). Pēc psiholoģiski traumējošās vizītes pie T.Ļiņovas (Sidorčikas) - klāstīja man (esmu juriste) likumus, zvanīja juristiem, demonstratīvi komentēja, ka iekulšoties ar mani problēmās, esmu pievērsusi uzmanību citiem ārstiem, ko laimējies apmeklēt, to komunikācijas veidam un attieksmei. Mani patīkami pārsteidzis tas, ka ārsti paši piedāvājuši, piezvanīt vai uzrakstīt e-pastā komentārus par precizējumiem ārstēšanā pēc analīžu vai izmeklējumu saņemšanas (tai skaitā, VC4 ārsti, ar kuriem man ir ļoti paveicies). Īss ieskats apm. 4 gadus vecajā notikumā: mana meita studēja ārzemēs, vērsāmies veselības centrā (abām ir ādas problēmas), un, tā kā īpašu vēlmju ārsta izvēlē man nebija, tad pierakstīja mūs pie T.Sidorčikas. Meitai paņēma ādas paraugu analīzēm. Izrunājām arī to, ka analīžu rezultāti būs gatavi tad, kad meita jau būs atgriezusies studiju vietā ārzemēs, tāpēc kā kontaktpersona būšu es, un arī kā Sidorčikas (Ļiņovas) paciente vienlaicīgi. Jāpiebilst, ka meita oficiāli deva piekrišanu Sidorčikai (Ļiņovai), ka es drīkstu būt klāt vizītes laikā un būt informēta par viņas diagnozi. Esmu meitai vienīgais ģimenes loceklis. Meitai analīžu rezultātos diagnoze - psoriāze, ko Sidorčika (Ļiņova) bez komentāriem, bez neviena vārda! nosūtīja meitai pa e-pastu uz Nīderlandi. Ne man, lai gan situāciju taču izstāstījām, man atļāva piedalīties vizītes laikā. Galu galā tā ir nopietna slimība, kas rada psiholoģisku traumu pat tad, ja ir kāds blakus, kad ir kam galu galā paraudāt uz pleca. Pierakstījos uz vizīti. Tas, ko dabūju dzirdēt, mani vēl tagad neatstāj vienaldzīgu, sarūgtinājums un dusmas pārņem. Nevainīgākais teksts no visa bija tas, ka viņa ziņot savas tiesības un pienākumus, un viņai neesot ne tiesību, ne pienākuma nevienam neko rakstīt un paskaidrot, sūtot analīžu rezultātu. Pozitīvi ir tas, ka nekad vairs šo ārstniecības personu neapmeklējām, atradām labu ārstu mums abām citur.

V Veselības centrs 4 26.05.2020

Labdien,
Ar veselību saistītie dati, t.sk. izmeklējumu rezultāti, tiek uzskatīti par personas sensitīvajiem datiem. Lai nodrošinātu personas datu aizsardzību, SIA “Veselības centrs 4” ir noteikta kārtība, kādā izsniedz ar ārstniecību saistītus datus. Analīžu rezultāti pilngadīgām personām tiek izsniegti personīgi, uzrādot personu apliecinošu dokumentu vai tiek nosūtīti uz e-pasta adresi, kuru pati persona ir norādījusi, nododot analīzes. Gadījumos, kad klientu nepamierina sniegto pakalpojumu kvalitāte vai komunikācija, aicinām iesniegt rakstisku sūdzību, pēc kuras saņemšanas izanalizējam situāciju, pieprasām paskaidrojumus, papildus informāciju no darbiniekiem u.c. un sniedzam rakstisku atbildi. SIA Veselības centrs 4” ir atvērts savstarpējai komunikācijai ar saviem klientiem un klientu sniegto informāciju izmantojam savu pakalpojumu pilnveidošanai. Atvainojamies par radušos situāciju.
Ar cieņu,
SIA “Veselības centrs 4”

M Marija10 12.04.2021

Brīnišķīgā ārste. Nav lēti, jā, bet tas ir atkarīgs no ārstniecības iestādes politikas, nevis no konkrētas ārstējošas personas. Palīdzēja man ar problēmu (2020.gadā), ko cits ārsts nevarēja risināt pirms 3 gadiem. Arī uz komunikāciju atvērta. Es noteikti iesaku Tatjanu, jo viņa ļoti zinoša, daudzpusīga, aktīva ar mūsdienīgu pieeju speciāliste.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes