LV RU
www.sudzibas.lv Veselības Centrs 4 Slikts serviss, neadekvāta attieksme

VC4 zobārste Ilze Kuka - Slikts serviss, neadekvāta attieksme

Esmu ilggadēja vc4 zobārstniecības kliente, jau no kāda 2003. G. Tā kā mana zobārste ir pensijas vecuma un drīz ies prom, sāku meklēt citu dakteri tajā pašā vc4. Tatātd man ir 2 mēn. Iepriekš rezervēts pieraksts pie Ilzes kukas uz 10. Nov. Gaidu. Nav, nav. Beidzot parādās dakteres māsiņa un rupjā tonī sāk mani izprašņāt - "kto ti voobshe takaja? U tebja kartačka to jestj? Chto zhe ti u nas voobshe delajesh? Nam vi njenuzhni! "
tai pat laikā Ilze kuka tikai atbalstoši smaida, neiejaucas savas māsiņas neadekvātajā performancē un mierīgi tajā visā klausās. Tas nekas, ka māsiņas uzvedība bija neadekvāta un cieņu aizskaroša, pazemojoša.
Kad kukai jautāju, vai cita zobārsta apmeklējums ir kāds noziegums, atbilde bija viennozīmīgs - jā! Pēc visa spriežot viņiem ir sava vc4 zobārstu mafija. (jo bija gadījums, kad likās, ka zobs nav līdz galam sataisīts, aizgāju pie galvenā vc4 stomatologa un tā man nodrošināja, ka viss ir okey. Pēc pāris gadiem citā vietā, tas zobs bija pirmais, ko pamanīja, bet glābt tur vairs nebija ko.) viņas slēpj citu neizdarības, piesedz viena otru, lai tikai nebūtu jāuzņemas atbildība. Tīrākā mafija!
Tālāk. Vizīte, kura aizņēma max.30min. Pārsvarā sastāvēja no Ilzes kukas vāvuļošanas par to, cik viņiem garas Rindas utt. , kur katru reizi arī iespraucās māsiņa, atgādinot "iģite v drugoje mesto, nam vi ņenužni! " kad pāris reizes izdevās uzdot sev interesējošo jautājumu, māsiņa kādam piezvanīja un sāka runāt 3 reiz skaļāk par pašu ārsti, tāpēc dzirdēju labi ja 5. Vārdu, ko teica kuka. Vienīgais, ko kuka paspēja izdarīt, pieslīpēt plombīti, kas aizņēma ap 2 min. Ok. Laimīga eju prom no tā trakonama apmaksāt čeku. Bet izrādās, ka kukas konsultācijas ir bijušas tik vērtīgas, ka jāmaksā ir par divām. 1. Laikam bija tā manis pazemošana un norādīšana, kur lai eju. 2. Tā, ko nedzirdēju, jo ausī bļāva māsiņa. Tas izmaksāja 22.50€, bet plombītes noslīpēšana vēl plus 9€.
Man, kā ilgus gadus šo centru apmeklējušam un maksājušam pacientam, tas bija šoks! Tāda neadekvāta un pazemojoša rīcība vēl nebija pieredzēta it kā pieklājīgā centrā.
Ja jau jaunus klientus viņas neņem, tad lai taisa privātpraksi. Bet tai palīdzei labāks būtu darbs tirgū, tur varētu izbļaustīties pēc sirds patikas. Nu ardievu vc4! Jūs vairs neesat līmenī! (čeks man ir saglabāts)

Atbilde no Veselības centrs 4 19.01.2021

Labdien,

Uzņēmuma vārdā atvainojamies par radušos situāciju. Līdz šim neesam saņēmuši no pacientiem sūdzības par zobārsti I.Kuku un zobārsta asistenti. Informācija par minēto situāciju nodota atbildīgajiem darbiniekiem, kā arī nosūtīta zobārstam I.Kukai.

Ar cieņu,

SIA "Veselības centrs 4"

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes