LV RU

Verners De - Attieksme

Verners de tallinas ielā nopirku elektrisko plīti beko. 1. Pardevējs tapgalvoja, ka cepeškrāsnī esot ventilators, kura tur tomēr nav.2. Izrādījās, ka grills datbojas tikai tad ja plīts durvis tiek turētas vaļā! Vai pārdevējam nebija jābrīdina par šādu "ekstru", jo tas pilnībā izslēdz drošību virtuvē - karstums iet horizontāli, karstas atvērtas plīts durvis, smarža, kuru nosūcējs vairs neķer un tauki, kuri sprakšķ ārā no krāsns. Vai gatavojot ēdienu bērnus ir jāieslēdz istabā, lai nenotiktu nelaime? 3. Servisā attieksme zem katras kritikas - neviens nelika jums pie mums iepirkties... Un klausules nelikšana! 4. Pārdevējam nav nekādas saprašanas ko tirgo. Vairākas reizes pārjautāju par jaudu, vai pietiek ar parastu elektrības vadu, jo nebiju droša, ko iepriekšējie dzīvokļa īpašnieki ir ievilkuši sienās. Mani pilnībā pārliecināja, ka šajā ziņā nav nekādu problēmu. Izrādījāš, ka pīts ir ārkārtīgi jaudīga un ar pilnu jaudu nemaz nedrīkstu viņu izmantot bez nopietniem elekrovadiem. Šajā iestādījumā galvenais ir izgrūst pircēju ar preci pa durvīm, nenesot nekādu atbildību. Iesaku tehniku pirkt specializētajos firmu veikalos. Verners tirgo visu pēc kārtas, nesaprotot, ko paši tirgo... Ka tik notirgot. Ejiet ar līkumu verners de veiukaliem un jums būs mazāk problēmu.

N

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes