LV RU
www.sudzibas.lv Valsts ieņēmumu dienests Valsts līdzekļu šķērdēšana!

Valsts Ieņēmumu Dienests - Valsts līdzekļu šķērdēšana!

Esmu jauns uzņēmējs un godīgi sakot, esmu šokēts, cik ļoti grūti pirmām kārtām bija atvērt uzņēmumu un otrām kārtām saprast, kas ir jādara ar nodokļiem un vai daru visu atbilstoši likumam. Vēlos darīt visu godīgi, lai pēc tam nesanāktu grūtības, bet šķietami vid speciāli neatbild uz maniem un citu cilvēku jautājumiem (esmu runājis ar vairākiem cilvēkiem un visi piekrīt)

kas ir jāmaina?

1. Klientu apkalpošana pa telefonu
vairākas reizes esmu zvanījis un 50% gadījumā viņi man liek justies kā muļķim, ka esmu pazvanījis un neko pats nesaprotu! Uz maniem jautājumiem arī nemāk atbildēt un atbild ejot tiem apkārt, ne tiešās atbildēs. Beigās nekas nav saprotams. Palaimējās, ka atradu foršu grāmatvedi, kura cilvēku valodā spēj izskaidrot.

2. Atbildes uz epastiem
uzdodot vienkāršu jautājumu saņemu atpakaļ wod dokumentu ar vidēji 3-4 lpp. Katru reizi! Kas tas ir? Jums darīt nav ko? Tās 3 lapas noteikti aizņem 1-2 h lai uzrakstītu un man pēc tam lasot nekas vēljoprojām nav tieši skaidrs.

Izsktaās, ka viss vid balstās uz to nevis lai palīdzētu cilvēkiem, bet atbildētu veidā lai apjucinātu cilvēkus un apietu apkārt jautājumam. Tas nav normāli! Un es to ļoti labi zinu, jo esmu dzīvojis 3 valstīs!

Kr

Komentāri (8)

Tu Turkey901 27.09.2018

Risinājumi:

1) Pieteikties grāmatvedības kursos.
2) Noalgot grāmatvedi.
3) Noslēgt līgumu ar grāmatvedības ārpakalpojumu sniedzēju.

Kr Kristaps 27.09.2018

1. Kam tad ir domāts VID konsultatīvais tālrunis?
2. Grāmatvede ir noalgota, bet kā uzņēmums tu esi pats atbildīgs par to ko iesniedz VID un atdodot visus papīrus grāmatvedei nenozīmē, ka esi atbrīvots no atbildības.

Runa ir par to, ka VID nevis mēģina palīdzēt cilvēkiem, bet tieši otrādāk - apiet apkārt jautājumiem un tērē resursus rakstot esejas, nevis atbildot tieši uz jautājumiem. Pazvanot uz VID konsultatīvo tālruni var arī dzirdēt dažādas atbildes no dažādiem konsultantiem par vienu un to pašu jautājumu, kas nav normāli.

Tu Turkey901 27.09.2018

1. Sniedz vispārējo informāciju, nevis katru izglītos stundām ilgi pa telefonu.
2. Nē, visus papīrus, rēķinus/ pavadzīmes/ stingrās uzskaites kvītis atdod grāmatvedei, visu pārējo paveic grāmatvede, Tev tikai atsūta ciparus, cik jāsamaksā PVN, soc. nodoklis, IIN, kā arī rēķins par grāmatvedības pakalpojumiem.

Oļegs Zatlers 27.09.2018

Lai izveidotu savu uzņēmumu, nevar gribēt, ka konsultanti VID vai UR to darīs Tavā vietā. Ir jāmācās, jāiegūst izglītība un pašam tas ir jādara. VID un UR ir izpildošās institūcijas, kas veic administratīvo darbu, ne uzņēmumu vadību. Kā komentārs augstāk norāda, tam ir nepieciešami resursi, grāmatveži, kas atbildēs uz Taviem jautājumiem.

GoodMan 28.09.2018

Хахаха. Добро пожаловать в АД. Скоро ты узнаешь в каком месте находишься. Вам по ходу рассказывают сказки постоянно с экранов телевизоров, но на самом деле всё обстоит совершенно по другому.

Kr Kristaps 28.09.2018

Tev ir uzņēmums? Tu zini, ka grāmatvede neuzņemas atbildību par to ko viņa saraksta? Tā ir uzņēmuma dibinātāja atbildība apzināties savas rīcības. Pašas grāmatvedes ne vienmēr zin visu, kā pareizi jārikojās. Ja es, kā uzņēmuma īpašnieks, vēlos pārliecināties, ka manas rīcības ir korektas, tad zvanu uz VID. Viņi, diemžēl ir nespējīgi atbildēt uz maniem jautājumiem pa telefonu.

Smieklīgi, ka raksti, ka viņu tālrunis nav domāts stundu garām sarunām. Kā jau minēju, kad viņiem uzraksta email, viņiem ir laiks pavadīt stundu lai uzrakstītu tev 3-4 lapu garu eseju atbildē, nevis vienkārši atbildēt uz jautājumu.

Tu Turkey901 28.09.2018

Jā, uzņēmums, un augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā, kur vispārīgi apgūti pamati daudzās jomās, kas saistītas ar uzņēmuma vadību, taču uzņēmuma rģistrēšanu uzticēju juridiskam birojam, kas sagatavoja visus dokumentus un nu jau turpina ar grāmatvedības pakalpojumu sniegšanu uzņēmumam, kas ir viena no viņu darbības sfērām. Likumdošana un nodokļu politika regulāri mainās valstī, tā kā uzņēmumā tā jau pietiek problēmu/ darbu ar tā vadīšanu, darbības nodrošināšanu/ attīstību, mārketinga un saimnieciskās darbības nodrošināšanu, tad 1 reizi mēnesī visi rēķini/ stingrās uzskaites kvītis/ čeki/ ceļazīmes, uc. dokumenti tiek sūtīti grāmatvedei, kura ar to visu nodarbojas, ievada EDS, par jebkuriem jautājumiem, kas rodas, zvanu 7 dienas nedēļā un momentā saņemu skaidru un detalizētu atbildi no cilvēka, kas pārzin manu uzņēmumu apkalpojot to daudzu gadu garumā. Uzņēmuma vadītājam nav laika katru dienu lasīt jaunākos likumus, nodokļu izmaiņas, utt., grāmatvedei tas ir pienākums, tāds ir viņas darbs.

De deivonnaa 05.10.2018

Diemžēl sākums ir grūts, un valoda kādā runā VID apkalpojošais personāls ir kaut kas starp terminu vārdnīcu un civillikumu sējumu...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes