www.sudzibas.lv Uztur līdzekļi Kas un kāpēc izdomāja Alimentus?

Uztur līdzekļi - Kas un kāpēc izdomāja Alimentus?

Kas un kāpēc izdomāja Alimentus.

Ja jau ģimene šķiras - tā tad viņa jau ir nelabvēlīga sava bērna psihei.
Iedomāsimies kā jūtas bērns kad šķirās viņa mamma un tētis.
Pēc manām domām šādi vecāki nav pelnijuši audzinat bērnu.
Viņiem būtu jāatņem vecāku tiesības un bērni jānogadā Bērnu Namos.
Un no abiem vecākiem būtu jāpiedzen bērna uztur nauda.
Tas varētu pasargāt no Ģimenes sabrukuma.
Kā arī liktu vissu pirms ko dara kārtīgi apsvērt un tad ko darīt.

A

Komentāri (15)

L Lapatrons 16.02.2009

Piekrītu - jo lielākā daļa sieviešu uz alimentu rēķina cenšas nopelnīt sev jaunām smaržām un jauniem stringiem u.t.t. u.c.

Es uzskatu ka alimenti nav godīgs lēmums. Taisnīgi būtu ja tiesa Alimentu vietā piespriestu - lai bērns atrastos 50/50 pie katra no vecākiem.

A Aleksandrs 16.02.2009

Alimenti ir vajadzigi, lai sie kuili neseklo visas pec kartas, lai uznemas atbildibu.Taa, jus, kules kratitajus, tikai var iemacit.Ja labpratigi nemaksajat un seklojaties talak-kastret bez tiesas.

X Xrjusha 16.02.2009

Nu un ko? Tu piedāvā, lai divi cilvēki, kas vairs viens otru neieredz, dzīvotu kopā.

B Baņkieris 16.02.2009

Pirms taisi bērnu, doma par sekām!
Ko tagad mūsu jaunatne dara? Maukojās pa visiem stūriem un pēc tam sākt baurot ai, ai! Tā sanāca! Kur tad agrāk biji, kad tam zeņķim ap kalu kriti? Ar ko tad domāji?
Paklausieties, ko jaunatne runā savā starpā! Tur jau no latviešu valodas nekā gandrīz nav palicis!
Vārdu krājumā tika alus, sekss, vecenes!
Ko tad var gribēt no tādiem?

K Kuilēns 16.02.2009

Varētu domāt, ka tikai kuiļi pie vainas! Zinu nemazums vālodzes, kuras aizskrien pie citiem un tstāj bērneļus pie tēva vai saviem vecākiem!

U uh 16.02.2009

un kā tas atgadījās, ka tagad jaunatne ir tāda nekā ""mēs"' savā zaļajā jaunībā?...bērni tak vecāku spogulis, vai ne tā?..nez no kurienes ir radušās šīs vientuļās pamestās mātes un pamestie bērni?...šeit ir tik daudz pareizā dzīvesveida sludinātāju, ka nevar saprast, kā vispār rodas šādas problēmas:)...

L lk 16.02.2009

Un ko tad bēnam būtu labāk bērnu namā nevis pie viena no vecākiem????? Un kāpēc gan tas tētuks vai māmiņa, kas aizgājuši pie citiem un atstājuši savus bērnus otrajai laulātajai pusītei nevarētu maksāt tos alimentus?????? Pieraduši, ja kas nepatīkt tad uzreiz spuras gaisā un laizāmies prom pie citiem kas nu noteikti mūs "sapratīs" un samīļos. Uzskatu, ka tas ir normāli, tas tak ir un arī vienmēr būs tavs bērns, kādēļ gan nevari maksāt daļu par viņa uzturēšanu???? Ir jāskatās kādi ir tētuka vai māmiņas ienākumi uz kuriem tiek vērsta alimentu piedziņa, 70% gadījumu tā ir minimālā mēnešalga un šaubos vai par tiem 56 ls var sapikt daudz smaržas vai sting biksītes!!! Un ko jūs varat runāt par to ka jādomā pirms ielaižās sakaros par sekām, vairums gadījumos alimentus piedzen viens bijušais laulātais no otra un ko tad vispār neradīt pēcnācējus, ja esi precējusies un domā ka viss ir ok. starp jums????? Viss laik paturēt prātā to ka tas vīrietis vai sieviete ar kuru esi precējies varētu viendien pateikt ČAU un tādēl neradīt bērnus???? Paskatieties no malas uz tām, atvainojos, muļķībām kuras Jūs te rakstat!!! Jā jaunatne pie visa vainīga, tiem kurus sūdz tiesā par uzturlīdzekļiem sen vairs nav 16 un pat ne 25!!! Tie nobrieduši pieaugušie, kas ir izdarījuši savu izvēli. Protams jauki atbraukt uz bērna dzimšanas dienu vienreiz gadā un paspēlēties ar sīci, vai vienreiz mēnesī uz zooloģisko dārzu ekskursijā aizvest, bet gadā ir ļoti daudz dienu, kur katrā ir jādomā ko tam sīcim vilkt mugurā, dot ēst, kā samaksāt par dārziņu vai kaut kādām sporta nodarbībām utt. Tādēļ valsts nosaka obligātā kārtā piedzīt alimentus, lai ar varu piespiestu šos bezatbildīgos rūpēties par saviem sīčiem.

A anonimais777 16.02.2009

Es absoluti piekritu autoram. Kaut gan, jaskatas, kads ir gadijums: ir, kad cilveki nevar sava starpa vienoties un shkiras, ir gadijumi, kad virietis aiziet, kad sieviete aiziet... Kad virietis pamet gimeni, alimenti ir par mazu, jo, kas ir alimenti un ko nozime audzinat vienai pashai sievietei bernu?? Te jaskatas katrs gadijums, jo gadas tadi idioti cilveki, kuri ir vardarbigi un shkirshanas ir vienigais celhs uz normalu dzivi ari bernam. Protams, labak, ja bernam ir abi vecaki un slikti, ja shkiras, bet medz gadities visadi un ne vienmer gimenes shkiras tikai tapec, ka abi vecaki ta izlemj... Cik ir dzeraju viru un dzeraju sievu?? Taa kaa, jaskatas katrs gadijums atsevishki!

E Evita L. 19.02.2009

JA CILVĒKS ŠĶIRAS TAD PĒC MŪSDIENU LIKUMIEM DZĪVI TURPINĀT NEDRĪKST, JO ALIMENTU SLOGS IR NESAMĒRĪGS (PAR 3 BĒRNIEM 90% NO ALGAS) NO KĀ LAI DZĪVO PATS CILVĒKS??? JĀ, JĀ NEDZIEDIET KA NEVAJADZĒJA AIZIET. OTRĀ PUSĪTE IZDZINA UN TĀDEJĀDI TAGAD PELNA NAUDU...(ALKOHOLAM UN UZDZĪVEI) BET RUNĀT JAU PROT SKAISTI UN AIZKUSTINOŠI- NABAGA PAMESTĀ...

S Sandija 19.02.2009

Stulbākais teksts kāds jebkad sūdzības.lv publicēts!

I INETKA 20.02.2009

VAI TIEŠĀM ŠOS KOMENTĀRUS RAKSTA PIEAUGUŠI CILVĒKI?

H hetera 21.02.2009

Nu tieshaam, galiigi ne pa teemu komentaars un tas textinsh---atnjemt vecaakiem un atdot beernu namos, shausmas, vai tad tur beernu truukums peeksnji radies???Es sanjemu alimentus par vienu beernu un taa naudinja tieshaam aiziet beernam--tie ir 54 ls, bet arii man ir jaadomaa, ka no savas puses ir kas jaadod, nevis tikai uz alimentiem jaagaida...ir protams taadas maates, kas no alimentu naudas dziivo un uzdziivo:(((

D Dainis 26.02.2009

Runajot par alimentiem, mans uzkats ir pretimnakos sievietei, jo bernam mate ir vajadziga, bet runajot par pieaugusajiem, nesaprotu vienu.Kapec tik bezadbildigi ir jarikojas, lai nonaktu, lidz alimentu maksasanai.Esmu nesen skiries, man ir kolosalakais puika pasaule, tads rakaris, es vinu milu, tapat, ka savu nu jau bijuso sievinu, vinu del naudinu neskaitiju, ka saka pietika, gan atputai, gan ikdienai.Vai kads man var paskaidrot, kas virietim ir jadara vel lai, sievietei izpatiktu, ja vina atrod citu un dodas uz pasaules otru malu atnemot visu, kura del ir jegas dzivot, kur paliek mates rupes, tad rodas tik daudz jautajumu, kur ir taisniba.Vienu esmu sapratis, lai cik gadigs butu, vai godigs tapat ari pretimnakos, visas situacijas, pat gimenes kildas ir jaapzinas, ka kadu dienu tas viss izplanes, bus vienigi atminas, kura bus liels krupis, kas grauzis rikli, prieskam tas vis vajadzigs, kapec nevar normali dzivot, es domaju, ka katra normala gimene, kur valda vismaz pienakumu baze, vajadzetu saprast ko nozime ka tev neka no ta vairs nav.Alimenti, ta bus vieniga saikne, kas manam puikam dos varbut to pec ka esmu tiecies es, varbut daudz labak.Ja seit ir parak daudz setimenta, tad tikai tapec, ka savu mazo nu jau bijuso gimeniti loti mileju, un vel jo projam milu.Visu var saprast, bet so no cilveces viedokla nekad...

S Streikotajs 19.12.2009

Alimentus vajadzētu atcelt tiem kuru bijušās(šie) sievas (vīri) otrreiz aprecas jeb dzīvo ar citu civillaulībā.
Tādā veidā dodot iespēju otram(maksātājam) uzsākt jaunu ģimenes dzīvi.
Un tādā gadījumā alimentu maksāšana būtu brīvprātīga.
Piespiedu alimentus vajag tiem(tām) kuru bijušās(šie) pusītes ir vientuļie vecāki un prasa no Valsts sociālo pabalstu. Tas būtu viduvējš, bet taisnīgs ceļš.

Jo patreiz alimentu maksātāju ģimenei(bērniem) tiek noņemts, lai iedotu citam bērnam - kuram ir audžu tēvs jeb audžu māte.

I Inese 16.01.2011

Pilnīgi piekrītu Streikotajam...

Sanāk, ka jaunajā ģimenē bērnam nevajag neko-ir jādod tikai bijusai ģimenei...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes