LV RU

TSC Serviss - Bojājums

Man TSC servisā remontēja fitnesa aproci Samsung Gear Fit Pro. Nomainīja displeju un plati. Nākošajā dienā pēc remonta atvienojās siksniņa. Aiznesu uz servisu, kur secināja siksniņa un korpuss nodilis, un viss jāmaina. Kā var nodilt pa 3 mēnešiem siksniņa un korpuss, ja aproce ir visu laiku uz rokas. Domāju, ka remonta laikā, ņemot nost vai pievienojot atpekaļ siksniņu, meistars kaut ko salauza, tad kaut kā pielaboja, jo nākošajā dienā aproce salūza bez jebkādas fiziskas iedarbības. Protams pierādīt to nevaru un tagad man tas izmaksās prāvu summu, bet sarūgtina, galvenais, tas, ka serviss, ir oficālais samsung serviss un pozicionē sevi kā atbildīgu, profesionālu pieredzējušu servisu negrib nest atbildību par savām kļūdām.

Ro

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes