Travel RSP - Slikts serviss
Šoreiz ar vīru izdomājām, ka varētu izmantot RSP Travel pakalpojumus, lai dotos ceļojumā uz Horvātiju, ar atpūtu Trogiras rivjērā 09.09.-16.09.2024.
Veiksmīgi ielidojām Splitas lidostā un ar gida palīdzību tikām nogādāti līdz apartamentiem, bet mums bija liels šoks, kad iegājām mums ierādītajā numuriņā. Bijām piemaksājuši, lai dzīvotu studio tipa apartamentā un mums tika ierādīts vissliktākais numurs, kuram nebija pat uz durvīm norādes, jo to dēvēja par "0", un nebija atslēgas ar ko to aizslēgt. Citiem ceļotājiem, kas nebija neko piemaksājuši bija iedots daudz labāks numurs, kas nozīmē, ka RSP Travel pilnīgi vienaldzīgi izturas pret to, ja kāds ir piemaksājis un sadala ceļotājus pēc nekāda principa: vienkārši tupi pēc kārtas.
Sapratām, ka ir kaut kas jādara, lai mums tiktu iedots labāks apartaments un pēc vairākiem zvaniem uz Rīgas biroju, RSP Travel nokārtoja, ka mēs tiekam pārcelti uz labāku numuru. Lai gan visiem ceļotājiem gribu pievērst uzmanību, ka tāpat tas bija mazbudžeta numurs. Ar vīru mēģinājām atrast apartamentu novērtējumu, piemēram, kaut 3 zvaigznes, bet tādu nebija.
Tika solīts, ka būs tējkanna, bet ne tikai mūsu numurā, bet arī vēl 2 citām ģimenēm tējkannas nedarbojās. Gidam jautājām, ka vai mums tiks iedots tualetas papīrs. It kā ziņa tika nodota tālāk, bet līdz ceļojuma beigām tā arī neviens neatnesa papildus rullīti. Nav jau stāsts par 1 vai 2 tualetes papīra ruļļiem, bet ja saka, ka nodrošinās, tad to arī sagaidām.
Zinām droši, ka ar RSP Travel vairs neceļosim.
Un vēl viena mācība - ja nevar apskatīties apartamentus, kur tiksiet izmetināti, jo RSP Travel mājas lapā attiecīgais links neatvērās, tad pērkat "kaķi maisā"!
Vienīgais plus, kas bija no RSP Travel, gids Gundars. Mēs aizbraucām 2 ekskursijās un gids tajās tiešām stāstīja interesanti. Mums patika piedāvātie maršruti, un gribu atzīmēt, ka nebija ne liela steiga, ne arī kāda kavēšanās.
Pievienot komentāru