www.sudzibas.lv Torex Slikts komunikācija, klientu maldināšana

AtrisinātaTorex - nepilda līguma nosacījumus, velk garumā - Slikts komunikācija, klientu maldināšana

22.01.2022. pasūtījām istabas durvis SIA “Torex Group” tā kā durvis tika sūtītas uz pasūtījuma, tad teica, ka būs gatavas marta sākumā (zvanīšot, informēšot). Tika izrakstīts avansa rēķins, kurš uzreiz uz vietas tika arī apmaksāts Vienības gatves filiālē, kā arī līgums.
Pienākot martam, zvanu nesagaidījām, zvanījām paši. Firmas pārstāvis informēja, ka saistībā ar ģeopolitisko situāciju piegāde aizkavējusies, ka durvis tiks piegādātas marta beigās (atkal Sola, ka zvanīs) . Ņemot vērā, ka gadu iepriekš bijām sūtījuši no sia “torex group” arī dzīvoklim ārdurvis, un toreiz viss bija kārtībā gan ar piegādes termiņiem, uzstādīšanu, gan pašām durvīm, neko sliktu nedomājām.
Marta beigās neviens tā arī nesazinājās, atkal zvanam paši. Pārstāvis atkal Sola, ka aprīļa beigās durvis būs. Piegādes aizkavējušās un esot problēma ar pārskaitījumiem, sankciju dēļ, lai gan mēs apmaksu veicām jau janvārī, pirms visas “ģeopolitiskās situācijas”.
Aprīļa beigās Sola uz maija vidu. Sazinoties maija vidū Saka, ka mūsu durvis esot ceļā un tā kā uz robežas ir lielas Rindas, tad būs uz maija beigām. (atkal kārtējo reizi Sola zvanīt, informēt) .
Maija beigās (31.05.) atkal zvanam paši – šoreiz, kā par brīnumu, pārstāvis informē, ka durvis esot jau Latvijā, informācija tiks nodota meistaram un meistars sazināsies ar mums par durvju uzstādīšanu. Protams, no zvana kārtējo reizi ne miņas, arī sazvanīt nevar, neceļ neviens. Sazināmies ar firmu caur whatsapp.
01.06.2022. Pārstāvis atbild, ka mūsu pasūtījumu paredzēts nokomplektēt nākamajā dienā un piektdien sazināsies meistars. Tā arī neviens nesazinās.
06.06.2022. Atkal interesējamies, atkal kārtējie solījumi.
13.06.2022. Dzīvesbiedrs sazinās ar firmu, kura informē, ka meistars esot atvaļinājumā līdz 17.06.2022. Un 20.06.2022. Noteikti sazināsies, lai vienotos par uzstādīšanas laiku. Šobrīd gan esot ļoti daudz durvis piegādātas un meistars netiekot galā (dīvaini, ka laiž cilvēku atvaļinājumā, ja reiz tik daudz darba, nu vai arī izteikts kadru trūkums uzņēmumā) .
20.06.2022. Atkal paši sazinamies ar firmu, telefonu neceļ, sarakste whatsapp, kurā informēju, ka ja līdz 17 neviens nesazināsies, sekos attiecīgas darbības, atkal Sola sazināties. Līdz dienas beigām tā neviens arī nesazinājās. (pievienoju arī saraksti)
situācija nebūtu tik dramatiska, ja mēs tiešām varētu gaidīt (protams, ja būtu zinājuši, ka šādi viss izvērtīsies, tad sūtītu durvis citur) , bet diemžēl laiks iet uz beigām, jo šobrīd ģimenē gaidāms ģimenes pieaugums, un Sia Torex Group attieksmes un bezdarbības dēļ, nevaram pabeigt savlaicīgi remontu un mazu zīdaini vest mājās putekļainā dzīvoklī ar nepabeigtu remontu (vismaz putekļainajiem darbiem) nevaram.
Šobrīd jau ir nosūtīts iesniegums arī Ptac.
Interesanti, ka uzņēmums turpina reklamēties un aicina pasūtīt jaunākās kolekcijas durvis, bet interesanti vai viņi informē savus klientus, ka durvis nāksies gaidīt pusgadu vai pat ilgāk.
Respektīvi - secinājumus izdariet paši. Neieteiktu ielaisties ar šo uzņēmumu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Evija Fecere 28.06.2022

Īsumā, nakamajā dienā pēc sūdzības publicēšanas beidzot sazinājās menedžeris, informēt, ka meistars sazināsies 01.07., lai vienotos par uzstādīšanu max.līdz 08.07., īsti man tam ticības gan vairs nebija. Apdomāju, atzvanīju, informēju, ka vēlamies tomēr paši paņemt durvis un atradīsim meistaru, kas veiks uzstādīšanu. Pēc kā vairākkārt sazvanījāmies, lai sarunāt, kad tad durvis varēsim durvis paņemt un visu pārējo organizatorisko pusi. 27.06. durvis paņēmām Vienības gatves filiālē. Paldies menedžerim Andrejam, kurš operatīvi palīdzēja atrisināt situāciju, un, ja solīja kaut ko noskaidrot un atzvanīt, tad tomēr arī atzvanīja. Visā visumā prieks, ka kaut kas ir izkustējies no vietas, žēl tikai, ka nākas ar kaut kādām drastiskām metodēm meklēt risinājumu. Novēlu uzņēmumam atgūt savu iepriekšējo līmeni, kad bija gan termiņi laikā, gan uzstādīšana, un noteikti piestrādāt pie komunikācijas, jo šobrīd sajūta, ka uzņēmumā ir tikai viens cilvēks, kas arī tiešām klientam atzvana un kaut ko risina. Un būtu labi arī pajautāt klientam vai maz var gaidīt tik ilgi, ja zinātu, ka tik ilgi būs, jau maija beigās būtu paņēmuši paši durvis un uzlikuši. Par durvju kvalitāti pretenziju nav. Visā visumā atrisināts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes