www.sudzibas.lv TIIMARI rupja pārdevēja

TIIMARI - rupja pārdevēja

Vēlos sūdzēties par slikto apkalpšanu veikalā Tiimari, t/c Olympia.
Kase:3, pārdevēja 8 Solvita. visu laiku, kamēr iegāju veikalā plkst. 17:40, šī meitene runāja pa telefonu 100% ne par darba jautājumiem, ļoti skaļi runāja. kad piegāju pie kases un vēlējos pajautāt par vajadzīgo preci, meitene pieņema naudu un turpināja runāt pa telefonu. tas nav korekti.Lūdzu priekšniecību pievērst tam uzmanību.

M

Komentāri (1)

Nandia 17.12.2013

Šeit ir svarīgi gūt precizējumu ' GRIBĒJĀT JAUTĀT' vai ' REĀLI JAUTĀJĀT' ! ?
- Ja jautājāt, bet viņa tīri jūs ignorēja un nelikās nezinis par klientu, tad sūdzība ir kā nākas un veikala vadībai būtu stingrāk jāseko savu darbinieku darbam ar klientiem.
- Ja gribējāt, bet redzot viņas aizņemtību sarunā un noklusējāt savu jautājumu palikot tik ar domu ' a es gribēju uzzināt...', tad nedz vai sūdzēties par to vajadzētu. Ja nav jautājuma, tad jau nevar ielīst cilvēka domās, a mazums viņam kas jautājams vai ko gribās :)) !
Tad šajā gadījumā nesmuka bija tīri savu personisko sarunu veikšana darba vietā, kad to dzird klienti.
--
Par to gribēšanu jautāt- tas jau ir tas klupšanas akmens apkalpojošā sfērā - daudzi redz, dzird un dzīvo, strādā un visādi citādi saskaras ar nepareizām, nelikumīgām, kretinējošām utt. Situācijām, bet klusi pie sevis nobubina un turpina dzīvot ne vārda konkrētā brīdī nepasakot, bet jau pēc tam sūdzas un klāsta neapmierinātību.
Sakiet uzreiz, it īpaši, ja darbinieks ir aizmirsis kur atrodas :)), tikai tā var izcīnīt to, lai apkalpošana ir korekta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes