Tele2 - Tele2 / Krāpšana, slikts serviss un apkalpošana
Iegādājos 09.08.25. jaunu, nelietotu mobilo tālruni Samsung S 24 TELE 2 centrā uz nomaksu. Ievietojot tajā SIm karti un mēģinot lietot, tas pats no sevis restartējās un uzkarsa. Aizvedām uz centru atpakaļ, bet mums ieteica pašiem uz remontu aizvest Rēzeknes ielā, būšot ātrāk. Aizbraucām uz Rēzeknes ielu, bet par cik sestdiena, durvis slēgtas. Vakarā rakstīju TELE 2 centram un veicu telefonsarunu par situāciju, un man ieteica, ja tikko pirkts telefons un nedarbojas, tad noteikti jāved telefonu atpakaļ uz centru. Nākamajā dienā aizbraucām atkal uz centru, bet tur darbinieks man paziņoja, ka, par cik esmu rakstījusi, jāgaida atbildi, un telefonu nepieņēma. Darba dienā sazinājās ar mani, ka varot nu vest telefonu uz centru. Telefonu paņēma bez kastītes un visa pārējā, kas mani izbrīnīja, jo tādā veidā var saskrāpēt un bojāt vizuālo izskatu, telefons tika nosūtīts uz remontu. Apmēram pēc nedēļas saņēmu atbildi, ka telefons atgriezts TELE 2 centrā un defekti nav atrasti. Esot pārlikuši ražošanas iestatījumus. (Piebildīšu, ka gan centrā, gan remonta darbinieku sarunā jau informējām, ka tas viss jau darīts, bet bez izmaiņām, telefons nav darba kārtībā).
Aizbraucot mājās, ieliekot sim karti un veicot zvanu, tas tāpat restartējās pats no sevis un uzkarsa. Situāciju uzfilmējām, kā arī to, ka saskaroties ar roku vai ausi tas pats no sevis restartējas, un nākamajā dienā atkal braucām uz TELE 2 centru, nodevu telefonu ar kastīti un visu pārējo, kā arī uzrakstīju iesniegumu, ka vēlos lauzt līgumu un, par cik biju saņēmusi jau rēķinu, norādīju, ka vēlos lauzt līgumu, pievienots tika arī video, un lūdzu veikt rēķina pārrēķinu, jo telefons bijis tikai pa remontiem un nav ticis lietots. Mobilo tālruni atkal paņēma uz remontu. Telefona aparāts tika nosūtīts uz divām remonta vietām, cik nu var ticēt norādēm TELE 2 interneta saitē redzamajam, un atkal atnāca atbilde, ka telefonam defektu nav, iespējams vainīgas lejupielādētās saites. Norādīšu, ka nekas netika lejupielādēts, tik cik ielikta sim karte, lai pārbaudītu darbību. Uzskatu, ka man nav jāmaksā par neejošu jaunu telefonu un ka Tele2 šī lieta jārisina vienalga kādā veidā - laužot līgumu vai piedāvājot vietā līdzvērtīgu tālruni. Vienā no reizēm, kad ar šo telefonu bijām Tele 2 centrā (kas to lai vairs saskaita cik reizes braucām uz turieni), darbinieks norādīja ka ir vairāki, kuri sūdzas par šo modeli tuvāko mēnešu laikā. Tas jau vien nozīmē, ka ir ražošanas brāķis. Piebildīšu, ka Tele 2 esmu ilggadējais klients, ar trim pieslēgumiem un vairākām ierīcēm. Laikam būs jāizskata pāreju uz citu pieslēguma tīklu, jo šī apkalpošana mani neapmierina un tā ir klienta "iegāšana" uz vairāk kā 500 eiro par neejošu mobilo.
Pievienot komentāru