LV RU
www.sudzibas.lv Tele2 Svarīgas informācijas slēpšana

Tele2 - Svarīgas informācijas slēpšana

Tele 2 slēpj no klientiem info, ka garantijas remonta laikā maiņas tālruni dod tikai uz nomaksu pirktajiem tālruņiem. Samaksājot uzreiz pilnu tālruņa cenu, garantijas remontā laikā pēc viņu iekšējiem noteikumiem maiņas tālrunis nepienākas. Par to nav info ne mājas lapā, ne klientu centros.

20.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 20.01.2020

Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.

Al

Komentāri (10)

Tu Turkey901 20.01.2020

Pirmā dzirdēšana, ka ko tādu vispār kāds operators/ veikals piedāvā, parasti nodod un meklē pa rada gabaliem, kuram ir kāds vecs m*sls, ko aizņemties uz laiku!

Al Al111 20.01.2020

Kļūdaties - arī normāli veikali kko piedāvā garantijas remonta laikā. Vai jums daudz radu, kuriem plauktā glabājas lieks viedtālrunis? Varētu man aizdot?

Tu Turkey901 20.01.2020

Tele2 veikalā pērkot telefonu un nomaksu, Jūs automātiski esat/ kļūstat viņu klients un viņi ir ieinteresēti ar Jums uzturēt labas attiecības/ piedāvāt dažādus bonusus.
Turpretim, pērkot uzreiz, Jūs varat to telefonu lietot arī citā tīklā, tāpēc Tele2, šādā gadījumā, uz Jums ir uzspļaut.

Al Al111 20.01.2020

Nepareizi, Tele2 pēcapmaksā biju pirms tālruņa pirkšanas un esmu vēl tagad.

Pacco_al 23.01.2020

Man liekas, ka tas ir tikai loģiski, vienā gadījumā piedāvā citā nepiedāvā. Uzņēmums ir tiesīgs pats noteikt pēc kādiem principiem viņš darbosies un nav te nekāda krāpšana vai informācijas slēpšana.

Al Al111 23.01.2020

Patreiz Jums šķiet, ka tas ir pareizi, bet vai domas nemainītos par 180 grādiem, ja pats saskartos ar šādu netaisnību?

Tu Turkey901 23.01.2020

Ir dažādi piedāvājumi ar atšķirīgiem nosacījumiem un dažādām bonusu pakām, sākumā ar tiem jāiepazīstas, neskaidrību gadījumā jājautā pārdevējam un tikai tad jāslēdz darījums!

Al Al111 23.01.2020

Beidz muldēt!

Pr prefs 21.02.2020

Te darbojas princips-ka tik kaut kur pie*isties. Pirms parakstīt JEBKĀDU līgumu, viņš ir jāizlasa, jāpainteresējās par sevi interesējošām lietām, nevis tad kad saskaries ar situāciju, kura pēc līguma nosacījumiem nespēlē tavā labā, gudri d**** pie datora ekrāna. Ar tevi sazinājās, lai iegūtu papildus informāciju. Tu viņu sniedzi, lai Tele2 var izskatīt situāciju un atrisināt tavu problēmu? Nē. Jo galvenais jau ir kaut ko uzdirst. No tā taču labāk un vieglāk uzreiz paliek.

St Stonus 12.03.2020

Kādā sakarā viņiem ir jānodrošina Tev telefons? Ja Tev mašīna saplīsīs, iesi pie pārdēvēja sskā un prasīsi uz remonta laiku jaunu?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes