www.sudzibas.lv Tele2 Stingrāki noteikumi?

Tele2 - Stingrāki noteikumi?

Man bija jāveic rēķina samaksa līdz 19.02, varēju samaksāt tikai parīt, šodien ir 27.02, es kavēju maksājumu 8 dienas, iepriekš vienmēr laicīgi veicu maksājumus. Tele2 mani nebrīdinot šorīt atslēdza man ienākošos zvanus un mobīlos datus. Līdz šim biju apmierināta ar Tele2, bet tagad sāku to apšaubīt.

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 27.02.2018

Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.

A

Komentāri (6)

Dainis 27.02.2018

Jums tika dota nedēļa papildus laika, rēķina apmaksai... Nav viņu pienākums ar jums auklēties, ja uzņematies saistības kuras nevarat laikā izpildīt.

Dainis 28.02.2018

Aha.. Divus!

Likumsargs 27.02.2018

Tāda ir mūsu sabiedrība, līgumu neievēro un pēc tam sūdzās visās malās, ka dara pāri!
KAD BEIDZOT IEMĀCĪSATIES ATDZĪT SAVU STULBUMU!

Pacco_al 27.02.2018

Iespārda šādi "gudrinieki" es nemaksāju viņi mani kungu atļāvās atslēgt bez brīdinājuma! Ko tad vajadzēja notariāli apstiprinātu vēstuli ar kurjera palīdzību atsūtīt, kurā uzaicināt tomēr nomaksāt rēķiņu, kurš jau 19.02 bija jāsamaksā. Vai vēl kādas citas ekstras bija jāpiedāvā? Besī ārā šitie tirliņi.

C critical thinker 28.02.2018

kāds terors? vai tad nepateici, ka klients miris? ar to arī viss beidzas. lai taisa prasījumu pret mantojumu (diez vai viņi tādas sīcenes dēļ to darītu)

E esirzebiekste 03.03.2018

Nu Baltcom tiešām ir šausmīga bedre.Ir neilgu laiku bijusi saskare.Bardaks tai kantorī ir vnk neizmērojams.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes