LV RU
www.sudzibas.lv Tele2 Slikts serviss

AtrisinātaTele2 - Slikts serviss

Nopirku pie tele2 pulkstenis samsung active 2, uz doto brīdi pērkot Samsung Galaxy Watch Active2, saņem dāvanā Akg Y100 Wireless Blue austiņās. Tele2 salonā neviens man nepateica par to akciju un neiedeva austiņas un pat nepabrīdināja ka piemēram ir tāda akcija, bet konkrēta tele2 centrā tie beidzas. Arī tele2 salonā nekur nebija informācijas par šo piedāvājumu, tikai tele2 majas lapa. Pilnīgs murgs, sanāk viena veikala var saņemt tas austiņas bet otra tev pat nepastāsta par šo akciju. Kas tas vispār par servisu. Preci atpakaļ ari nepieņem.

02.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 02.01.2020

Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Antonsp 03.01.2020

Vienojāmies par risinājumu.

An

Komentāri (8)

Tu Turkey901 02.01.2020

Austiņu skaits bija ierobežots un tās beidzās, tātad arīšī akcija un nav jēgas informēt klientu par pagātnes akcijām, viss, beigta balle!

An Antonsp 03.01.2020

Austiņu skaits ir ierobežots konkrētā filiālē, tas nozīme ka vienā filiālē viņi ir, bet otra nav. Un ar to ka vienā filiālē viņi beidzas, tas nenozīmē ka akcija beidzas visos tele2 filiāles. Un Tele2 tajā konkrētā filiālē vajadzēja mani informēt, ka ir tāda akcijā, bet diemžēl konkrētā filiālē, kur es gribēju viņus nopirkt, viņi beidzas. Ja es zinātu ka ir tāda akcija, es varētu aizbrauktu uz citu filiāli kur viņi ir un tad nopirktu preci tur.

Tu Turkey901 03.01.2020

Bet varēji arī neokšķerēt un dzīvot tālāk mierīgs ar to savu pulksteni, gan jau mamma nopirks Tev tās austiņas nākamajos svētkos un nav tāpēc jāceļ histērija, tracis ar pulksteņa atgrišanu un citas bērnišķīgas izdarības!

Gu Guntis 03.01.2020

Ja nav pagājušas 14 dienas no iegādes, viņiem vajadzēja paņemt atpakaļ tavu preci.
protams ja prece jau nav bojāta pirmajā dienā.

14 dienu laikā, preci var atgriez un pārtraukt līgumu.

Tu Turkey901 03.01.2020

14 dienu laikā preci var atgriezt tikai tad, ja prece ir pirkta internetā nevis klātienē (distances līgums).
Klātienē pirktu preci var atgriezt tikai ar ražotāja defektu/ brāķi!

Džozefīne 02.01.2020

Preci atpakaļ nepieņem. Tad Tev vajadzēja to preci vai tikai austiņas?

BondsBonds 03.01.2020

Tāds ir tas piarčiks. Nekur netiek tas regulēts. Tikpat labi katrā T/V bija tikai viena austiņa. Te nu tev jāizlemj, kas tev svarīgāks.

Li Linda_J 03.01.2020

Daudzus gadus izmantoju TELE2 pakalpojumus. Viss ir labi. Pārpratumu nebija. Pat ņēmu izmēģīnāt mājas rūteri., kuru bez problēmām pieņēma atpakaļ, jo tas nederēja. |Tele2 darbinieki vienmēr ir korekti.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes