Tele2 - slikts serviss
Pasūtīju 26.decembrī telefonu Tele2 majas lapā, man parādīja kad telefons būs 28.decembrī ar DPD kurjeru, savu preci sagaidīju, bet telefonu nevarēju saņemt, jo līgumā bija uzrakstīts kad preci saņemšu ar autovadītaja apliecību, bet bija ierakstīts pases numurs. un preci nevarēju saņemt, zvanīju uz Tele2 centru man pateica kad anulēs 3 stundu laikā, aizgāju uz veikalu un tur vēl nekas nav anulēts, zvanīju vēlreiz uz Tele2 un tad man pateica kad anulēs dažu dienu laikā. nesaprotu viens saka tā, otrs saka tā. Esmu ļoti vīlusies, bet tagad būs mācība kad internetā sūtīt nevar..
			
			
			Atbilde no 
			
			
		
            
            Tele2 Latvija
            
        
		Pārstāvja atbilde 
		
		
		28.12.2017
		Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Pievienot komentāru