TELE2 SIA - Krāpšāna
Tele2 kompānija ir palikusi par meļiem un pašlabuma guvējiem. Viņi sola preci ,bet par to beigās liek maksāt pilnā apmērā. Kad viņiem zvana un sūdzas par interneta kvalitāti tad viņiem vienmēr viss ir ok, tas nekas , ka otrā galā ir problēma. Un par zvanu kā viņa klientam ir jāmaksā nauda, pat ja nesagaidu bezgala garo gaidīšanas rindu. Es nopērku preci par skaidru naudu, neiegādājoties to uz nomaksu, bet viņi to pierēķina kā manu ietaupījumu klienta nr. Nopietni? Jūs nenākat cilvēkiem pretī un piesavināties sev visu ko vien varat...Tarifus arī pacēla, bet jūs varētu pacelt kvalitāti, kura nu jau ir apšaubāma...
Komentāri (6)
Par ko iet runa? Rūteris, telefons, laptops?
It kā tevi tas interesē... Tev galvēnājs atstāt k*mmentu, t*pam, uzskrūvēt sev pl*sus un man m*nusus. Sl*ms cilvēks. Es dodu reālos padomus cilvēkiem, tu ar skolnieka st*lbumiem nodarbojies. Ko reāli dod tev t*ps? Dzīvē kaut ko varbūt reālā izdari?!
Ko domāju:
Šāda pieredze diemžēl nav unikāla, un līdzīgas problēmas ir aprakstītas arī citur – tas liecina, ka TELE2 komunikācija un klientu attieksme klibo sistēmiski.
Mēģinājumi snaikstīties pie “ietaupījuma klienta numura” vai pierēķināt nomaksas preci kā “bonusu” – tā ir klienta maldināšana, ja tas nav skaidri izskaidrots.
Maksa par zvanu uz klientu centru – īpaši, ja problēma nav atrisināta – ir klaji negodīga prakse.
-
Ko ieteiktu darīt:
Pieprasi izrakstu par pirkumu un “ietaupījuma” pielietojumu – lai saprastu, kur un kā viņi to ir uzrādījuši.
Raksti oficiālu s*dzību TELE2 e-pastā vai portālā, pieprasot paskaidrojumu par maksājumiem un kvalitāti. Vari pievienot arī s*dzību PTAC vai Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai (SPRK), ja nesaņem sakarīgu atbildi.
Ja problēma ir ar internetu, prasi tehnisko testu dokumentāciju, jo viņu standarta “viss OK” atbilde nav pietiekama.
Publicē atsauksmi arī citās vietnēs (piemēram, Trustpilot, Google), lai citi lietotāji var pārbaudīt operatoru pirms izvēles.
-
Padomi nākotnei:
Vienmēr prasi līguma kopiju vai ekrānšāviņus par solījumiem/atlaidēm.
Ja bieži nākas zvanīt, apsver interneta čatu vai rakstisku saziņu – noformulēt problēmu rakstiski ir arī juridiski spēcīgāk.
Ja jau notikusi pieredze ar nekorektu rēķinu – ņem vērā alternatīvas: LMT, Bite u.c., kur var būt labāka pārredzamība un serviss.
Tu reāli domā, kā cilvēki nesaprot, kā uz labojumu komentāru ar saita adresi, cilvēki lika plusus? 13 cilvēki?
Bloķējiet jau botus Krāslavieša un viņu arī. Ar to topu jūcis prātā. Monopolists. :D
Pareizi rakstījis tas latvdebil: p*st krāslavieti, goda darbs! :D
Krāslavietis cūku pimpis!