www.sudzibas.lv Tele2 Pēc gada saņem tādu rēķinu, ka pa logu gribās mesties ārā!

Tele2 - Pēc gada saņem tādu rēķinu, ka pa logu gribās mesties ārā!

Cien.Tele2! Jūs ar katru dienu ar vfien vairāk un vairāk nevs piesaistat sev klientus, bet atgrūžat tos. Esmu tele2 klients jau 5 gadus. Nekad nav bijušas nekāds problēmas ar maksājumiem, jo man ir automātiskais maksājums, kā bankas kontā saņemu algu, tā Jūs atskaitat naudiņu par sarunām. Tik daudz pretenziju kā pret Jums vēl ne pret vienu neesmu lasījis.Skaista reklāma, nemaksā reķinus līdz gada beigām, bet pec gada saņem tādu rēkinu, ka pa logu gribās mesties ārā! Vienu mēnesi bija aizkavējusies alga, un noteiktajā 15 datumā nevarējāt atvilkt norunāto naudas summu no konta. Toties bija papildus ienākumi, kuru saņēmu atrāk un skidrajā naudā, un ātri vien aizgāju un samaksāju rēķinu, lai nerastos nekādi pārpratumi. Pēc pāris dienām algu ieskaitīja bankas kontā un protams summu novilka dubultīgi...interesanti, ka interese neradās Jums atzvanīt un piedāvāt naudiņu atgriezt...ok...zvanīju pate...protams pat tad man noteica, ka uz naudiņu varu nemaz necerēt ka varu uz to summu vienkārši parunāt...PALDIES...
Sapratu, ka nu ar Tele2 man būs viss cauri un ar savu pieslēguma nummuru vēlējos doties uz Biti, kuri mani pieņēma un apkalpoja un nēsāja uz rokām katru klientu kurš ieradās apkalpošanas centrā...manā gadijumā tā bija Merķeļa iela...Pārgāju uz biti...lieliski...TELE2 atsūta līgumsodu 81.00 ls vērtībā, es apsēdos...
Mīļie TELE2 labprāt samaksāšu Jums tos 81.00Ls...un cerēšu, ka Jš mani vairs nekad netraucēsiet, jo pretīgāku apkalpošanu, kā Jums neesmu redzējusi...visiem saviem draugiem un radiem stāstīšu par Jusu krāpniecības metodēm un stāstīšu par Jusu drausmīgāko tīkla pārklājumu...Jūs vajadzētu likvidēt...Doma ir dienu no dienas lūgt palīdzību raidijumam Bez tabu un ceru ka vēl daudzi Jūs neapmierinātie klienti pievienosies raidijuma reportāžai, lai Jūs vareētu par visu Latviju tā nu labi noreklamēt...Lūdzu cilvēki pievienojaties, kuri nav apmierināti ar Tele2...Jusu visas zādzības metodes jau tagad Jums nāk atpakaļ, Jūs zaudējat klientus. ceru ka r katru laiku zaudēsiet ar vien vairāk...un beigās tiksiet izputināti...Visiem silti ieskau atturēties no Tele2!!! Visas iespējamās sūdzībās ar manu vārdu Jūs reklamēšu...Viss sliktākie novēlējumi, kaut atrāk Jus izputinātos...

Komentāri (28)

B Baņkieris 06.07.2009

Redziet kā ir! Vajadzētu tikt skaidrībā!
1)- naudu no jūsu konta noņem nevis Tele2, bet gan banka. Ja jums ir noformēts automātiskais maksājums un jūs samaksājāt skaidrā, tad vajadzēja sazināties ar banku un apturēt automātiskā maksājuma līgumu. Tā kā šeit jūs veltīgi vainojat Tele2! Pirms darīt šādas darbības, bajag palasīt automātiskā maksājuma līgumu!
2)- jā apkalpošana Tele2 ir zem katras kritikas, it sevišķi Merķeļa ielā!
3)- zona arī šai kompānijai ir ļoti slikta atsevišķās vietās. Lielākais mīnuss ir tas ka šī sliktā zona ir lielās apdzīvotās vietās!

U Uzosssssssssss 06.07.2009

Paradija meitene tikai savu trulumu ar sito sudzibu..ka jau teica ieprieksejais komentetajs-Tele2 nav pieejas Jusu bankas kontam, pasai ar galvu jadoma; ja ir liela parmaksa, ludzu, dodaties uz klientu apkalposanas centru ar maksajuma uzdevumu, rakstiet iesniegumu-nauda tiks atgriezta uz Jusu kontu; un -galvenais-kapec ir jaraksta kautkada kreisaja saita, ja var sazinaties ar Tele2 parstavjiem un atrisinat situaciju???? Divaini...

L lykii 07.07.2009

Nu varu Jūs saprast, bet alošanās, kura notikusi ir arī pašas vaina.Ja līgums ar banku, tad nevajadzēja 'maksāt skaidrā naudā, bet iemaksāt savā kontā un banka pārskaitītu.
Par pārklājumu, daļēji piekrītu, nu nav pārāk labs.bet kaut kā nesatraucos.laikam nav tik svarīgi.
Kas attiecas uz Biti, tad pagaidiet pusgadu un Jūs redzēsiet ne tādus brīnumus vien.

J Janka 07.07.2009

Nebļau! Neviens nav vainīgs, ka tu nesaproti tiešā debeta būtību uz kura pamata banka saņem no TELE2 rēķina summu un to pārskaita uz Tele2. Banka nenojauta, ka tu taisīji tādu gājienu ar zirgu un pati skrēji maksāt uz Tele2. Banka nav gaišreģis!!!
Par līgumsodu runājot ir tā, ka visticamāk jūsu starpā bija noslēgts juridiski korekts līgums ar kuru abi bijāt mierā, jo parakstījāt, kur bija minēti arī līgumsodi, ja līgumu lauž pirms laika, jo tev noteikti bija lētais telefons paņemts un tu, protams, uzskatīji, ka to Dieviņš tev iedevis, nevis Tele2 par to samaksājis. Tas ir tikai loģiski, ka Tele2 tev pistādīja līgumsodu.
Domajams, ka Bez Tabu drīzāk tevi kā nekompetentu bļāvēju beigās uztaisītu, nevis Tele2.
Bet par Tele2 pārklājumu varu teikt to labāko-tas ir Rīgas centrā visur, uz visiem tiltiem u.t.t ko gan LMT jau desmitgades pat necenšas nodrošināt. Visi, kas bļauj, interesanti būtu uzzināt, kur ta' tas lauks Tele2 tik '
ļoti nav???? Uzrakstiet konkrēti!!! Tas ir mīts, ka Tele2 ir sūds, ka tam nav lauka!!! Un tas, ka LMT ja nav kaut kur nav lauka, tad tas nekas, jo LMT jau ir tas labais un zina, ko dara ir tik ļoti iesakņojies, kā tēva reize!!! Tā lūk...tumsoņu bars...

A Alīna 07.07.2009

Vispār kad lietoju zz mani it kā viss apmierināja, un kad pārgāju uz BiFri tikai no Tele2 piezvanīja un jautāja kāpēc esmu izvēlējusies citu operatoru, BET Tele2 apkalpošanas centros notiek tādi zili brīnumi ka man maz nelikās. Gribēju paņemt Tele2 bezvadu internetu pagaidām testa modēmu. Atnāku un man saka 5ls par modēmu un pēc divām nedēļām atgriežat. Ja apmierina tad noslēdzam līgumu un tie 5ls iet kā pirmā samaksa. nebija līdzi dokumentu, nācu nākamajā dienā. pasaka ka 5ls par modēmu un 27ls drošības nauda!! Dikti nobrīnījos ka pirms tam nekas par to nebija runāts.tāda summa man nebija līdzi un nācās braukt trešo reizi.Atnāku dodu pasi, naudu operatore skatās pasē un prasa: " Jums vēl nav 21 gads?!" Es tik pamāju ar galvu jo pasē tak melns uz balta rakstīts vecums. Un tad man laipni paziņo ka tad jāmaksā 5ls+55(precīzi neatceros bet no 50-60ls) drošības nauda ...
Tad nu lūk jaukie Tele2 darbinieki nemaznepapūlas visi noskaidrot un izskaidrot dārgajam klientam uzreiz! Nospļāvos un aizgāju uz Biti kur man visu uzreiz laipni noformēja.Jāpiebilst ka samaksāju tikai 1 latiņu kā vēsta viņu erklāmas un tas priecē. Tā kā redzat kā Tele2 rūpejas par saviem klientiem ...

T tumshmatiite 07.07.2009

Bifri super...palasiju komentiņus intereasnti...dažādi viedokļi, sazinājos ar bez tabu un jeeeee...taisīs repotāžinu, par viņiem...man vienalga ko te saka, es uzstāšu uz savu...jeee... :D

I Ivonna 08.07.2009

Man 5 gadu laikā ar Tele2 nav bijusi neviena problēma, tāpēc ar apbrīnu klausos stāstos par to, ka kaut kas neiet vai nelaipna apkalpošana. Kopš pārnācu no LMT, ne mirkli neesmu nožēlojusi, jo zonas atšķirības nemanu, toties atšķirības rēķinā gan.

Kas attiecas uz automātisko rēķinu apmaksu - tad tur nu jāvaino pašam sevi, ka neizprot, kas tas par pakalpojumu un kā tas strādā.

M Mārtiņš 09.07.2009

Protams ir cilvēki kas ir apmierināti un kas ir neapmierināti, ja visi būtu neapmierināti šis kantoris nepastāvētu. Man gan pašam nav Tele 2, bet cik esmu runājis ar paziņām un radiem kam ir Tele2, visi ir nesaprašanā kur rodas tie lielie rēķini. Un cik ir gājuši risināt šīs problēmas, parasti ir tādas atbildes un varianti - Ka Tele2 ir kļūdījies aprēķinos (kaut aŗi varbūt pa ne tik lielu summu), ka kautkas kautko nav sapratis utt. Redz kā ir - ir cilvēki kas ies un risinās tās problēma, s un ir cilvēki kas neies pagaidīs nākoamo rēķinu un beigu beigās aizies prom no šīs kompānijas. Es saprotu ka visi pieļauj kļūdas, bet šāda apmērā / daudzumā tas ir par traku.

A arnolds 10.07.2009

Ej ej uz bez tabu un es arī pievienošos, jo Tele2 man pus gadu atpakaļ arī atsūtija tadu rēķinu, ka no dusmām samaksāju un aizgāju prom, un redzon zvanu izdraku šokā paliec, ka lielāko lapas daļu aizņem nezināmi nummuri. Tele2 labs serviss!!!

F floyda 10.07.2009

Biju Tele 2 kliente gadus 6. Uz mana vārda bija 2 telefona nr. viens man, otrs manai mammai. Abiem telefoniem bija bankā automātiskā apmaksa. It kā viss kārtībā. Pirms 2 gadiem strauji mainīju nodarbošanās veidu, vidi un darbs deva dienesta telefonu. Līdz ar to nebija nepieciešamība izmantot personīgo telefonu un no viena no pieslēgumiem atteicos. Aizgāju uz banku atteicu automātisko apmaksu šim pieslēgumam un mierīgi dzīvoju tālāk, kā iepriekš automātiski apmaksājot mammas sarunas. Liels bija mans pārsteigums ka pēc diviem gadiem mani caur radu radiem meklēja parādu piedziņas kompānija, jo kā izrādās es biju par ātru niņēmusi maksājumu bankaa un nebiju Tele 2 samaksājusi veselus 12 LVL. Protams pati vainīga un nenoliedzu, ka neesmu samaksājusi, ka esmu parā'da un esmu gatava samaksāt, bet !!! Pa šiem 2 gadiem Tele 2 ciitiigi man sūtīja rēķinus par otru pieslēgumu un NEVIENS brīdinājums vai atgādinājums, ka neesmu samaksājusi nav bijis. Summa no 12 LVL ir izaugusi uz 46 LVL (soda procenti) + parāda piedziņas kompānijas izmaksa. Bet pats nepatīkamākais, ka savā dzimtajā pilsētā esmu uztaisīta par zagli un parādnieci, kas nabaga Tele 2 apzagusi, jo parādu piedziņas kompānija mani "sameklēja" caur kaimiņiem. Kad runāju ar parādu piedzinējiem viņi paskaidroja, ka tele 2 ir iedevuši tikai vārdu uzvārdu un personas kodu, norādot adrese nezināma, come on - jau 30 gadus dzīvoju vienā un tai pašā vietā, kas norādīta līgumā ar Tele2. Tele 2 katru mēnesi izsūta rēkinu par mammas telefonu, kas arī ir uz mana vārda, uzvārda, personas koda un adreses. Kā viņi to māk atsūtīt ? Kur tad ir dzēsušies mani dati no pirmā līguma ? Un kāpēc kaut reizi nevarēja atsūtīt brīdinājumu par nesamksāto rēķinu. Nu sliktākā gadījumā man taču ir vēl viens numurs vi'ņiem reģistrēts, kas bez izslēgsanas funkcionē nu jau turpat 7 - 8 gadus. Bet nekā... Uzmanieties no šī kompānijas. Viņiem klients ir tukša vieta un viņu nevēlēšanās iedziļināties darbībās ir vienkārši apbrīnojama.

J Jānis 14.07.2009

Te komentāros izsakās latvieši, kuriem patīk, ka viņus apkāš. Jā, jā, daža laba domas te saka, ka vainīga esot banka, taču tele2 ir jāatbild par sadarbību ar bankām un ja tā ir tik trula, tad arī pats tele2 ir truls. BiFri tiešām ir daudz labāks, sen kā nelietoju tele2 un mazāk problēmu dzīvē.

B bifrirules 01.08.2009

Mana draudzene arī nesen saņēma mistisku draudu vēstuli par Ls 120 par it kā jau sen slēgtu nr.. :/

J juniors24 06.08.2009

Tāds fiška ienāca pratā!:D
900 sekundēs uzlaist freestaila battlu LMT, BIte, Tele2!
Uzņēmums izvēlas 1 labāko uzņēmuma darbinieku!
Un ejam gaisā 900 sekundēs!
Lai LNt televīzija izdoma jautajumus utt.
Tur būtu ko redzēt! :D

K Kristīne 06.08.2009

Kāpēc uzreiz ir jābļauj un jālamājas par to, par ko nav noskaidrots līdz galam. Pilniibaa piekriitu par bankas automaatiskajiem maksajaumiem. Nu, tas tachu logjiski, ka banka ir tā, kas sho summu no Jūsu konta noņem. Tele2 nemaz peec likuma nevareetu piekljuut Tavam kontam (citai iestaadei - bankaa?!!) un panjemt savu tiesu, taa teikt! :))) Cilveecinj miiljais, nevajag savu nezinaashanu pa pasauli apkaart baarstiit.
Kas attiecas uz liigumsodu, logjiski, ka piestaadiija. Ko tad Tu iedomaajies? - nopirki telefonu pa 5 Ls un aizgajai uz Biti?! Tad jau nu gan jauka dziiiviite - davai visi panjemam leetos telefonus un staigaajam no viena operatora pie otra! :D:D:D
Nevaru piekrist arii par to, ka Tele2 buutu nelapina apkalposhana. Saakuma alietoju Okarti, tagad jau vairaakus gadus man ir Tele2 piesleegums. Varu teikt tikai vislabaakos vaardus. Cilveeciigi visu paskaidro, izstsaasta, paraada ieintereseetiibu .Pameegjiniet ieiet trodeks veikalos - tur pat neiedzilinaas tajaa, kas klientam buutu visizdeviigaakais - galvenais, ka tik veikalam celt apgroziijumu un kaut ko piesleegt. Kas attiecas uz dievinaaot biti... :D:D:D Vakar pat iegaaju Valmieras "Valletaa" Bitee - 2 minuutes pie stenda nostaaveeju, papeetiiju teleofnus, man neviens pat uzmaniibu nepieveersa. Un par liigumsoda anuleeshanu - Bite Tev tikai saka, ka apmaksaas liigmsodu Tavaa vietaa. Patieisibaa Tu pati samaksaa liigumsodu no pierieksheejaa operatora, bet peec tam vinji Te vkatrraa reekjinaa pieskjir 3 Ls atlaidi. Taa kaa, miiliishi, visur esot labaak, kur muusu nav! :D:D Kopumaa njemot Tele2 ir un paliek labaakaa kompaanija no mobilo sakaru sniedzeejiem.

A andrea 07.08.2009

Nu ko lai saka, priekš kam ir domātas skolas, augstskolas, ja cilvēks vispār necenšas neko saprast, vajag jautāt lasīt noteikumus nevis kā mazam bernam skriet pie mamītes sūdzēties, nu mīļo bērniņ, tas neko labi par tevi neliecinu un es tiešām nezinu, vai tu televīzijā visas latvijas priekšā gribēsi būt tada muļķite, ja tev pajautās vai vispār lasīji līgumu u.t.t, nu man personīgi būtu kauns sevi rādt par tādu tumšoni.Un ja tev ir kādas problēmas ar saprašanu ir tak speciālas skolas kur māca tādus cilvēciņus, kas nesaprotu nemāk lasīt, runāt.u.t.t.Nu žēl man tevis bet pa priekšu tiec galā ar savām problēmām nevis savu žūlti izgāz uz citiem, kas tavuprāt ir vainīgi, lai gan vainīga ir tikai tava nezināšana un neizdarība. Lai tev veicas turpmākajā dzīvē!!
P.S., Lietoju Tele2 9.gadus nekādu problēmu!

J jelena 08.08.2009

Antireklama toze reklama... glavnoe čto tele2 estj i poļzovatelej gorazdo boļ6e čem v kakoj libo drugoj seti!!! hahaha!!!
A eše estj horo6aja russkaja pogovorka, riba išet gde glubze čelovek gde ludše!!!=))))))))))))
U vas ļudi estj pravo vibora nikto nikogo ne derzit ni v odnoj seti.. ne nravitsa tele2 idite k drugomu operatoru, ne ponravitsa tam vozvrašajtesj obratno, ruki to razvjazani!! vsem udači v priņatii vernih rešenij!

J Jerbergerdine 08.08.2009

tele2 nak ari preti ja nevar laika samaksat un nav iespeju tad varbut pazvaniet uz pajautajiet ka varetu palidzet!man piemeram tele2 ir atlikusi maksajumu pat lidz nakosajam menesim tikai vajag pasai intereseties!tele2 nav nekads gaisregis kad varetu zinat kas vares samaksat rekinu un kas nevares!
un par to ligumsoda ir ta ka vajag sakuma izlasit ligumu un tad tikai to paraxtit nevis uz reiz jau klekset virsu savu paraxtu, bet ja biji noslegusi ligumu un termisn vel nav beidzies par telefonu tad jau noteikti ka bus ligumsods!!!ko tad domaji ka tele2 davina tapat telefonu bezmaksas?:):)

A Agnese 13.08.2009

Esu lietojusi LMT tad pargaju uz TELE esmu apmierinata. Probelmas nebija neviena kompanija. Tele2 mazaki reikini, labaki nosacijumi, lai panemtu telefonu. Vienu gan esmu ieverojusi problemas vienmer ir tadiem cilvekiem, kas nejedz samaksat laicigi reikinu un tad ir visi slikti TELEKOM, LATVIJAS GAZE, LATVENERGO, HASALIZINGS un utt.
Lielakie svarigakie blaveji ir parasti cilveki ar totali sabojatu kreditvesturi. Cienitie ludzu cieniet citus.

R rūdolfs 23.11.2009

beibe blonda. Ja pārmaksāts, tad nākamā mēneša rēķins iet ar mīnusa zīmi, tb nav jāapmaksā. automātā, doh!

A Alexis 24.11.2009

nu gan smiekli nāk pēc tāda raksta..
kāpēc skrēji maksāt skaidrā, ja tev bij pieslēgts automātiskais maksājums?? Un līgumsodu dabūji droši vien tāpēc ka pāņemi subsidēto telefonu.. VISPIRMS IZLASI SAVUS LĪGUMA NOTEIKUMUS!
Pats jau n-tos gadus esmu Tele2 klients (3 numuri, pieslēgumi) un nav nekādu problēmu, rēķini apmierina, tikai jāizvēlās pareizo tarifu!
Gribu vēl piebilst Alīnei par mob internetu, dabūju izmēģināt BEZmaksas un BEZdrošības maksas,
bet LMT par to pašu lietu samaksāju 10Ls. Kāpēc brīnies ka modemu jāatdod pēc divām nedeļām, vai gribēji to veselu gadu izmēģināt? cilvēki tak stāv rindā peč tā modema.. piem. LMT man lika atdot pēc 3 dienām.
Par Biti komentu nav, neesmu lietojis, vienīgais ko varu pateikt, ka gribēju ar vienu numuru pāriet, bet pārdomāju, jo pie viniem nav normālu telefonu, kaut kādas dješovkas. Vēl neticu ka viniem vēl ilgi saglabāsies visas tās lētās sarunas utt. Kad vini savāks vairāk klientus- sāks celt cenas. Haljava drīz beigsies, ticiet man!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes