LV RU
www.sudzibas.lv Tele2 Patērētāju tiesību pārkāpums

Tele2 - Patērētāju tiesību pārkāpums

2017. Gada februārī sakarā ar mācību uzsākšanu ārzemēs pārtraucu līgumu ar doto kompāniju. Kompānijas darbiniece informēja, ka iepriekšējais telefona numurs man ir slēgts, kā arī tiks liegta pieeja mans. Tele2 kontam, respektīvi saņemšu rēķinu par pēdējo mēnesi uz e-pastu. Pēc kā vēl vienu reizi viņiem rakstīju, lūdzu atsūtīt rēķinu (man bija nepieciešams rēķina numurs, lai veiktu apmaksu) , firma mani ignorēja. Tagad, jau vairāk kā pēc 3 gadiem, saņēmu ziņu no parādpiedziņas kompānijas, ka man būtu jāapmaksā rēķins. Rēķinu, protams, apmaksāju. Mulsina tas, ka tele2 pārstāvji informēja, ka esot vairākkārtīgi sūtījuši atgādinājumus man uz e-pastu un deklarēto adresi (kura jau sen mainījusies) , bet pēc mana vairākkārtīga lūguma primārais rēķins tā arī netika atsūtīts, it kā sūtītie e-pasti arī netika pārsūtīti. Vēlreiz pārbaudot visas e-pasta mapes secināju, ka izņemot reklāmas ar planšetēm un mob. Telefoniem, trīs gadu laikā neesmu saņēmusi nevienu e-pastu.
Balstoties uz patērētāju tiesību aizsardzības likuma 3. Pantu, citēju: ''8) nav izsniegts darījumu apliecinošs dokuments. '' uzskatu, ka tele2 ir pārkāpusi manas, kā patērētāja tiesības.
Turpmāk, atteikšos no jebkāda kontakta ar doto kompāniju, kā arī neiesaku nevienam lietot viņu pakalpojumu, internets, starp citu, bija ļoti slikts un raustījās, nerunājot jau par zonas trūkumu.

13.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 13.10.2020

Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam

Komentāri (4)

T Taisnīgums99 13.10.2020

Ja tik tiesam visi tagad pec jusu maznozimigas un meligas sudzibas un jusu ieteikuma parstas lietot Tele2. Tiesam jus ta domajat?
Vismaz skaidrs, ka logjiku jums tur arzemes nemacija.

A Anita Rukmane-Bārbale 01.11.2020

Atvainojos, bet varbūt Jūs varētu konkretizēt, kurā vietā esmu sniegusi ''melīgu'' informāciju?
Ņemt vai neņemt vērā manu ieteikumu, tā ir individuāla izvēle. Es, piemēram, pēc šīs negatīvās pieredzes ar tiešām melīgo Tele2, izdzēsu šo kompāniju no potenciālo pakalpojumu sniedzēju klāsta.

T Taisnīgums99 01.11.2020

Pirmkart, jums vajadzeja pazinjot, ja juusu adrese vai cita informaacija mainaas.
Otrkaart, reekjinus suuta tikai esoshajiem klientiem, bet jums maksajums bija javeic par pakalpojumiem kurus juus sanjeemaat.
Ljoti ceru, ka tiesaa no jums tiks piedziti visi zaudejumi par neslavas celshanu, tapat par Jusu parkapumu var buut arii kriminalatbildiba.

A Anita Rukmane-Bārbale 02.11.2020

Pirmkārt, man nav jāziņo mana personīgā informācija pēc līguma beigām.
Otrkārt, Tele2 darbiniece informēja, ka rēķinu par sniegtajiem pakalpojumiem saņemšu uz savu e-pastu nākamā mēneša sākumā (par to mēs vienojāmies gan salonā, gan kad atkārtoti rakstīju viņiem, lai atsūta rēķinu), tā kā tika slēgts Mans Tele2 konts, tad lūk, tie bija klaji meli, jo nekādu e-pastu tā arī nesaņēmu (pa 3 gadiem!). Nesaņēmu arī nevienu brīdinājumu, par ko man arī klaji meloja Tele2 darbinieki, sakot, ka esmu tos saņēmusi. Man ļoti interesē, kādā veidā man bij jāveic apmaksa, ja man nebija Rēķina numura un summas? Pilnīga bezatbildība un bezkaunība no Tele2 puses. Un jā, neslavu necēlu, bet gan padalījos ar situāciju, kurā Tele2 darbinieki mani klaji maldināja.
Kas attiecas uz interneta un sakaru kvalitāti, viņa tik tiešām mani neapmierināja, sakari bija ļoti sliktas kvalitātes, un tā nav neslavas celšana, tā ir negatīva atsauksme par vāju servisu un nekvalitatīvu produktu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes