LV RU
www.sudzibas.lv Tele2 pakalpojumi

Tele2 - pakalpojumi

Labvakar, arī mans mērs šodien ir pilns. Ceru, ka manis rakstīto izlasīs Tele 2 vadība un varbūt kādreiz, izņēmuma kārtā nāks pretīm saviem klientiem. Man ir pieslēgums diviem telefoniem, par kuriem regulāri maksāju no 20-30 Ls, šomēnes izveidojās kaut kāda kļūda par 3 Ls, sanēmu brīdinājumu, ka nav nomaksāts rēķins, bet nelikos ne zinis, jo zinu, ka rēķins taču ir nomaksāts. Šodien atbraucu uz darbu un mājās atstāju slimu bērnu, ar temperatūru utt. ap plkst. pusdesmitiem "jūsu izejošie zvani ir slēgti" zvanīju trīs reizes, izstāstīju visu situāciju, lūdzu, lai manus smieklīgos 3 Ls pievieno nākamajam rēķinam, tikai, lai pieslēdz telefonu. Paldies laipnajai klientu menedžerei Janai, kas man to solīja, jo kā noprotat vēl līdz šim brīdim plkst. ir 18, telefons vēl nav pieslēgts, to, ka telefonu var pieslēgt pāris minūtēs, ļoti labi zinu

S

Komentāri (1)

V Vārna 01.12.2010

Es ar tele 2 dēļ divām problēmām nocīnījos trīs mēnešus.Neatrisināju nevienu no tām.Mēģināju gan pa e pastu, gan zvanot uz visiem atrodamajiem klientu apkalpošanas numuriem, gan personīgi ierodoties klientu apkalpošanas centrā.Tagad visi mani numuri jau vairāk kā gadu ir bitē.Par diviem pieslēgumiem ar parunāsim tarifu regulāri iekļaujamies piecītī.Viss darbojas super, un klientu atbalstu nav vajadzējis meklēt.Bet tele2 skatos nekas nav mainījies.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes