www.sudzibas.lv Tele2 nekompetenta un klientam nepieņemama apkalpošana

Tele2 - nekompetenta un klientam nepieņemama apkalpošana

Vēlos informēt par atkārtoti negatīvu pieredzi ar tele 2 darbinieku Bauskā (t/c rimi telpās, pionieru ielā 2, Bauskā) , par Mārtiņa Gorškova nekompetenci un neieinteresētību klienta problēmu risināšanā.
07.12.2020. Vakarā aizejot uz klātienes konsultāciju un lūdzot palīdzību, jo telefona atmiņas karte bija pilna un tīri tehniski nevarēju atvērt telefona galeriju, lai izdzēstu tikai nevajadzīgās bildes, Mārtiņš Gorškovs neapskatot pašu telefonu un neiedziļinoties manā problēmā uzreiz pateica, ka jāpērkot jauns telefons un citu neko tur nevarot darīt, jo esošais jau esot divus gadus.
Piedāvāju viņam apskatīties telefonu, iespējams viņš var man palīdzēt un piedāvāt kādu risinājumu nedzēšot visu informāciju. Viņš ar dažām darbībām ātri izdzēsa visus datus no sd kartes man par to pat nepajautājot vai es esmu ar mieru, ka visi dati no kartes tiks izdzēsti, jo kartē bija man svarīga informācija un bildes. Uz manu sašutumu, kāpēc viņš izdzēsa visu informāciju no kartes, viņš atbildēja: jūs taču gribējāt, lai jums palīdz! Bet ne jau izdzēšot visu informāciju no telefona!
Uzskatu, ka Mārtiņam Gorškovam nav nepieciešamās kompetences un vēlmes strādāt ar klientiem, viņa darbība nav vērsta uz klientu apmierinātību par saņemto pakalpojumu, par ko esmu pārliecinājusies jau atkārtoti!
Ja jau viņš strādā ar klientiem, tad tādam cilvēkam būtu jābūt orientētam uz laipnu, kompetentu apkalpošanu un klienta problēmām maksimāli pozitīvu atrisinājumu. Ja nē, tad lai meklē sev citu darbu bez saskarsmes ar cilvēkiem!
Diemžēl no Mārtiņa Gorškova es to nesagaidīju!

07.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 08.12.2020

Gaidām atbildi no klienta.

S

Komentāri (4)

T Taisnīgums99 07.12.2020

A jus velasmasinu veikala ari ludzat palidzibu, lai jums no netirajam biksem palidz iztirit smiltis?

M Mošpietiek? 07.12.2020

Vo vo. Varbūt piesienos pie vārdiem, bet kur klienta problēmā ir vainojams operators? Viņš vainīgs, ka nopirkāt telefonu ar mazu atmiņu? Manā darbā, ja man ienāktu kāds ar vārdiem-man ir problēma... nu sorry, kur esmu vainīgs TAVĀ problēmā un ko no manis gribi? Es nerisinu citu problēmas un tas ir normāli. Kāpēc man būtu jārisina Tavas problēmas,ja tās nav radušās manis vai mana darba devēja dēļ? Operators taču sniedz savus pakalpojumus, lai esat sasniedzams un varat lietot internetu telefonā. Un viss. Piedodiet, ja sanāca skarbi. Būsim saprotoši.
Jā, tas, kas bija jāpiedzīvo Jums, nav ne labi, ne forši. Žēl par šādu pieredzi, ceru, šī lieta tiks atrisināta.

M Mošpietiek? 07.12.2020

Nepierakstīju, ka neesmu Tele2 darbinieks. Sorry. 😊

T Taisnīgums99 08.12.2020

paga, paga. problemaa pie mazas atminjas protams nav vainojams operators, bet operatora darbinieks izdzesa klienta datus to atbilstoshi nesaskanjojot un nepaskaidrojot to klientam, ta protams ir operatora atbildiba.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes