LV RU
www.sudzibas.lv Tele2 Mājas internets

Tele2 - Mājas internets

Labdien!
Lieta tāda. Mēs vēlējāmies atteikties no mājas interneta, jo te viņš gāja, te nē.
Piezvanījām uz tele 2 viņi teica, ka atsūtīs meistaru, kurš uzliks antenu un ja tad neies, tad mums apsolīja, ka varēsim lauzt līgumu un netiks piemērota maksa par līguma laušanu.

Atbrauca meistars, secināja, ka ka internets tiešām neiet un uzliekot anteni nekas nemainās.
Meistars teica, ka uzrakstīšot par šo problēmu un mēs droši varot doties uz tele 2 centru aizvest iekārtu.
Tele 2 centrā lika rakstīt iesniegumu par to, ka mums viņš neiet. Mēs esam ļoti vēlu zvanījuši par to, ka internets neiet. Mēs kādu mēnesi turējām viņu neieslēgtu jo nebija jēgas un nebija laika, lai sazvanītu un sauktu meistaru. Kad bija brīvs zvanījām un kārtojām.
Ļoti pabrīnījāmies par šādu attieksmi pret klientiem, uzrakstījām iesniegumu un gaidījām.
Vakar atvērām ikmēneša rēķinu.
Par to, ka mums neiet viņu pakalpojums (kuru mēs "izmantojām"apmēram 4 mēnešus) mums vajadzēja samaksāt pāri pa 50 euro.
Skaists žests no tele 2.

10.07.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 11.07.2020

Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.

Komentāri (1)

L LielaZive 3 13.07.2020

Pieriebusies tie neliesi...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes