Tele2 - Krāpšana, slikts serviss
30.09.2024 pilnībā atteicos no Tele2 pakalpojumiem un sava numura. Operātorei pārjautāju vai saņemšu pēdējo rēķinu par pakalpojumiem ja atsakos no sava tel. Nr. - “jā, saņemsiet rēķinu kā ierasts. ” protams lietotāja konts tele2 aplikācijā un mājaslapā tika slēgts un nekādu rēķinu nesaņēmu arī e-pastā. Šodien jeb pēc 2 mēnešiem saņēmu e-pastu nu jau no creditreform Latvija par parāda saistībām. Šis misēklis man izmaksāja 15€ bet varēja būt arī vairāk, esiet uzmanīgi. Protams, parādu varēju apstrīdēt bet man nav ne laika ne vēlmes krāmēties ar pierādījumu vākšanu un savas taisnības pierādīšanu.
Slikts serviss no tele2 puses. Šo te rēķinu varēja paši atsūtīt man uz epastu, jo to viņi zināja ja reiz varēja nodot creditreform kantorim.
Komentāri (3)
Ļoti slikti ,ka maksājāt zinot pie tam ka viss ir nokārtots,jo tapēc jau tie parazītkantori creditreform un pārējie pastāv pateicoties tādiem kā Jūs-kuri viņus baro un tik maksā.Normals cilvēks būtu iesniedzis pretenziju un iesaistījis PTAC un policiju vismaz .
Es to visu darītu ja neatrastos ārpus Latvijas. Tā kā tuvākajā laikā atgriezties neplānoju, lai vēl vairāk nebojātu savu kredītvēsturi, nolēmu samaksāt.
Visu jau var kārtot ,jo mūsdienās gandrīz visiem ir elektronisks paraksts un līdz ar to nav svarīgi kurā valstī ir atrašanās vieta. Taču pat arī par cik esat jau samaksājis jebkura gadījuma varat vērsties policijā,PTAC .Tikai sākumā uzrakstiet Tele2 kantorim pretenziju oficialu ar parakstu arī,sagaidiet atbildi un tad attiecīgi rīkojaties.