www.sudzibas.lv Tele2 Krāpšana, slikts serviss

AtrisinātaTele2 - Krāpšana, slikts serviss

Šodien saņēmu sms no tele2 par to, ka mans kredīt limits (100eiro) ir pārtērēts un nesamaksājot tiks atslēgti pakalpojumi. Ieejot mans. Tele2.lv summa uzradās 127.83 centi, neņemot vērā to, ka vienīgais par ko man ir jāmaksā ir pieslēgums 15.90. Zvanot uz tele2 info, un noklausoties tur rēķina summu, man atbild, ka tā ir 27.83 centi. Kad beidzot pēc Ilgas gaidīšanas sazvanu operatoru, tas atbild ka neko nevar darīt un man esot jāsamaksā summa, lai kredītlimits būtu robežās. Kādēļ man ir jāmaksā tagad, ja es neesmu redzējusi rēķinu detalizēti (tas būšot pieejams 5. Vai 6. Datumā) ja apmaksas termiņš ir 19.12? Vai es esmu vainīga par tele2 pieļauto kļūdu? Es esmu 100% pārliecināta, ka cita veida maksājumi vai abonementi ar tele2 man nav apmaksāti, lai pēkšņi uzrastos tāda summa. Operatore arī nevarot apskatīties kādēļ tā. Tad kā jūs varat zināt kāda ir summa ja jūs nezināt no kā tā veidojas?

01.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 01.12.2020

Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Llliiizzzbete 04.12.2020

Problēma atrisināta, tika veikts rēķina pārrēķins. Ļoti ātri un atsaucīgi reaģēja.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes