LV RU
www.sudzibas.lv Tele2 Krāpšana

Tele2 - Krāpšana

Biju laicīgi sazinājies ar tele2 lai atslēgtu man internetu, jo pārvācos dzīvot uz citu valsti. Teica viss būs ok, atslēgs ar 1. Datumu... Atslēdza dienu vai 2 vēlāk. Domāju viss ir nokārtots. Pēkšņi atnāk "neapmaksāts rēķins" par to mēnesi. Mēģināju kontaktēties ar viņiem, bet uzvedās it kā neko nezinātu - vajag klienta numuru un līguma paroli. Klienta numuru nevaru iedot jo vairs neesmu klients (izdzēsuši manu profilu) , un līgumu loģiski ka neņēmu līdzi pārvācoties. Runājot at viņiem laikam jautājumus nevar uzdot, jo jānes iesniegums uz tele2 centru lai kaut ko risinātu... Diemžēl Vācijā tādu nav. Nekad mūžā vairs neizmantošu tele2 pakalpojumus. Pretīga attieksme pret klientu. Un šis nav vienīgais atgadījums.

19.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 19.11.2019

Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.

G

Komentāri (1)

K Kaspars Alksnis 02.10.2019
Slikts servis.

Sliktas attieksme pret klientu un nav pretim nakoši.jaunu telefonu sūtot divreiz uz remontu tā pati problēma joprojām pastāv.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes