www.sudzibas.lv Tele2 Krāpšana

Tele2 - Krāpšana

08.05. pieslēdzu sev tarifu Zelts 100MB, jo iepriekš bija Zelts 1.5GB (dārgāks tarifs, bet es minimāli lietoju mobilos datus, jo WIFI gandrīz visur ir pieejams, tāpēc izlēmu pāriet uz zemāku). 09.05. atnāca sms no Tele2, ka es iztērēju visus pieejamos 100MB ar aicinājumu pieslēgt papildus datu apjomu. Protams sazinājos ar Tele2 klientu apkalpošanas speciālistiem, lai uzzinātu sīkāk, kā varēja tā notikt, jo es nelietoju mobilos datus un telefonā viņi ir izslēgti, pie tā visa telefona uzskaites sistēmā arī nekas neliecina par mobilo datu izlietošanu...
Savu kļūdu atzīt uzņēmums negrib un pierādīt ka mobilie dati netika lietoti arī nav iespējams...
Ja mans telefons ar izslēgtiem mobilie datiem var dienā patērēt 100MB, tad mēnesī līdz pat 3GB var nonākt to nelietojot... klientu krāpšana..

P.S. Manai paziņai bija identisks gadījums martā mēnesī, kad arī viņa itkā izlietojusi visus datus, kaut gan nekad tos nelieto un neslēdz.. bet toreiz Tele2 atzina savu kļūdu un piešķīra kompensāciju.

Komentāri (2)

Likumsargs 14.05.2017

Lejupielādē aplikāciju Wachdog. Protams operators var neņemt par pilnu, bet sekot līdzi patēriņam vienkārši, turklāt konflikta gadījumā ar operatoru vismaz kaut kāds pierādījums. Starp citu, aplikācijai ir arī latviešu valoda.

T Taisnīgs.LV 15.05.2017

Tāds pierādījums Tele2 neinteresē, jo viņiem ir sava uzskaites sistēma, kurai kļūdu pat nemēdz būt... "100% precizitāte"!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes