LV RU
www.sudzibas.lv Tele2 Klientu maldināšana!

Tele2 - Klientu maldināšana!

Kavēju rēķinu par vienu mēnesi un saņemot rēķinu pa diviem mēnešiem apmaksas termiņš rēķinā bija norādīts 19.11.2019 bet zvani tika atslēgti jau 13.11.2019 jo caur internetbanku samaksāt nevarēju jo ir problēmas ar Smart Id izdzēsu viņu netīšām! Samaksu veicu 14.11.2019. Maximā! Šādi tele2 maldina savus klientus

14.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 15.11.2019

Gaidām atbildi no klienta.

Ja

Komentāri (3)

Al AlEl 14.11.2019

Līgumu izlasi, tad puksti.

Me menessgaisma 14.11.2019

19.11 noteikti ir jaunākā rēķina apmaksas datums, bet tas jau nenozīmē, ka iepriekšējā termiņš pagarinās. Tā jau veselu gadu var nemaksāt un termiņš tik pārliktos uz nākamā mēneša 19.dat :D un, jā - personiskās problēmas un attaisnojumi diemžēl šādos gadījumos nevienu neinteresē.

Ai AiK 15.11.2019

Vispār nesaprotu kapēc cilvēki kas kavē un nemaksā par kaut ko sūdzās! Paši tak iesākāt šo visu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes