LV RU
www.sudzibas.lv Tele2 Klientu apkalpošana nožēlojamā līmenī

Tele2 - Klientu apkalpošana nožēlojamā līmenī

Pirms apm 2 mēnešiem izbeidzu attiecības ar tele 2, jo klientu centrā strādā slinki amatieri. Mīļā miera labad atgriezu arī mobilo modemu (baterija biresmīga) . Paziņoja, ka vēl būšōt viens rēķins par interneta lietošanu par kārtējā mēneša nedaudz dienām. Rēķinu nomaksāju. Pēc nepilna meneša sekoja vēl viens rēķins par neveiktiem pakalpojumiem, kas bija netaisnīgs uzrēķins, jo biju taču atstājis "svēto govi". Klientu centra pārstāvis atgriežot mobīlo modemu neko par kaut ko tādu pat neieminējās. Vērsos klientu apkalpošanas dienestā. Apsolīja rēķinu dzēst. Apm 2 ned vēlāk atnāca sms, ka process "neesot tik ātrs". Vēl pēc 2 ned atnāca draudu vēstule ar brīdinājumu, ka esot steidzami jānomaksā netaisnīgais rēķins. 10 reiz padomājiet pirms kļūstiet par tele 2 klientiem - ievilina ar atlaidi, lai pēc tam uzvestos nolaidīgi un bezatbildīgi un atlaidi viltīgā pārvērstu krietnā peļņā.

08.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 09.02.2021

Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.

G

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes