www.sudzibas.lv Tele2 Jaunā telefona maiņa

Tele2 - Jaunā telefona maiņa

Labdien! Filiālē Tele2 (Solo centra Daugavpilī) iegādājos mobilo telefonu Samsung A54, samaksājot uz vietas pilnu summu. Tajā pat vakarā telefons saka uzkarst, nodomāju ka kamēr iztalalēju rogrammas, bet tāda problēma turpinājās līdz kamer nenodevu remontā 22.08.23. Telefons uzkarsa līdz 39 grādiem. Mobilo telefonu aizveda uz kaut kādu Lietuvas servisu ( tā pateica tele2 filiāle). 25.08.23 Saņēmu izziņu, ka telefons atrodas Tele2 centrā Daugavpilī, ka varu atbraukt un paņemt.
Pie tam tā, ka nepagāja 14 dienas no iegādes laikā, pēc likuma "Patērētāju tiesību aizsardzības centrs" man ir tiesības atgriez preci atpakaļ,uz ko darbinieks atteicās man īsi un konkrēti paskaidrot, kāpēc atsakas izpildīt šo likumu, jo nepagāja pat divas nedēļas ka mobilais telefons tika nosūtīta uz servisa centru. Zvanot uz Tele2 centru, man pateica, ka ja telefons jau pabijis servisa, man ir tiesības attieksies no šīs preces un saņemt savu naudu atpakaļ vai apmainit pret citu, tādu pašu.Sarakstoties ar Tele2 centru pārstāvi, viņi man man pateica,ka man telefonu vajadzēja pārbaudīt uz vietas... to ko es izdarīju. Ja viņš ieslēdzas,strādāja. Bet sanāk,ka man tur vietas vajadzēja instalēt visas programmas, kontaktus un visu pārējo lai varētu redzēt kā mobilais telefons uzkarst. Sanāk, man vajadzēja atlikt visas savas darīšanas un viņu klātbūtne instalēt visas programmas. Pērkot sadzīves tehniku,mobilos telefonus un visu pārējo. Mēs nevaram zināt kā strādās tajā pat dienā vai vakarā. Zinu daudzas paziņas, kuriem atgriež naudu par preci pat ne tajā veikalā kut pirka, bet pat cita pilsētā un pat apmaina pret citu. Cik pirku iekārta un preces, ne kad tādu brīnumu nebija, ne kādu braķu vai defektu. Ne reizi dzīvē neatgriezu preci vai apmainīt.
Manai vecai ierīcei aizgāja piektais gads,kur nebija tādu problēmu. Tele2 centrs? man atteica mobilā telefona maiņa vai naudas atgriešana... Starpā sarasktījos ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru, kur atsūtīja atbildi uz šo gadījumu "PTAC paskaidro, ka patērētājs ir tiesīgs izmantojot savas likumīgās tiesības, t.i. saskaņā ar PTAL pieteikt prasījumu pārdevējam par preces neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no preces iegādes brīža. Ja prece neatbilst līguma noteikumiem, tad patērētājs ir tiesīgs pieprasīt, lai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:
1) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem;
2) apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, (apmainot preci nolietojuma piemērošanu PTAL neparedz)
3) attiecīgi samazina preces cenu;
4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.
PTAL nosaka, ka VISPIRMS patērētājs ir tiesīgs izvēlēties, lai pārdevējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi.
Prece apmaināma vai tās neatbilstība līguma noteikumiem novēršama bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzināšanas) un saprātīgā termiņā, neradot neērtības patērētājam un ņemot vērā preces raksturu, kā arī paredzamo tās lietošanas nolūku. Patērētāja pienākums ir nodot preci pārdevējam neatbilstību novēršanai vai apmaiņai.
Ja strīdu starp pārdevēju un patērētāju nav iespējams atrisināt pārrunu ceļā , tad patērētājs iesniedz rakstisku iesniegumu, tajā norādot savu vārdu, uzvārdu, dzīvesvietas adresi un kontaktinformāciju, iesnieguma iesniegšanas datumu, strīda būtību, savu prasījumu un tā pamatojumu.
Pārdevējs 15 darbdienu laikā no iesnieguma saņemšanas sniedz rakstveida atbildi.
Iesniegumam pievieno darījumu apliecinoša dokumenta ( čeka) kopiju, kā arī citus ]iesniegumu pamatojošus dokumentus ( ja iespējams).
Patērētājam ir tiesības pārdevējam iesniegt, piemēram speciālista (patērētāja izvēlētā) izziņu, kas pamato viņa viedokļa pamatotību vai preces nolietojuma apmēru."
Uz ko Tele2 cetrs atteica preces maiņu, norādot, ka nebija ne kādu defektu. No 22.08.23 līdz 30.08.23 es biju bez telefona un naudas. Uz doto momentu man trešo reizi jābrauc Daugavpilī ( no mājām 44 km, turp un atpakaļ 88km). Runājot ar Tele2 filiāle pārstāvi Andreju un jautājot kāds likums nosaka, ka man nav tiesību izmantot atgriez preci 14.dienu laikā. Uz ko man atbildēja " Nevēlos ar Jums diskutēt, nodevu informāciju par mobilo telefonu un uz redzēšanos ".
Ar Jūsu palīdzību velētos uzzināt vai man bija tiesības apmainit pret tādu pašu preci vai atgriezt naudu atpakaļ?

31.08.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T

Komentāri (4)

VSR 31.08.2023

Aiznest atpakaļ Tu vari preci, jā viņai nav defektu. Eskpertīze pārādīs, tas ir rūpnīcas defekts vai pati jau ko salauzi. Tāpēc bojātās preces nepieņem atpakaļ. Likumus slikti zini, bet raksti...

R RunčaĶepa 31.08.2023

Atgriezt atpakaļ 14 dienu laikā var tikai preci, kas nopirkta ar ( ! ) Distances Līgumu.
Klātienes pirkumiem nekādas 14 dienas atgriešanai nav.

Distances Līgumu. ---- Bet vai ir iespējams rakstīt parastā valodā 'Interneta veikalā!?

R RunčaĶepa 31.08.2023

Parastā valodā var aliņu krodziņā pasūtīt, nevis par tiesībām un pienākumiem runāt.

Distances Līguma noteikumi stājās spēkā, ja līgums noslēgts ne tikai izmantojot interneta vietni, bet arī mobilo aplikāciju, elektronisko pastu, tālruni, TV veikalu, katalogu u.tml., bet ir arī izņemumi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes