LV RU
www.sudzibas.lv Tele2 Darbinieku nekompetence

Tele2 - Darbinieku nekompetence

Trešdien 11.03.20. 14: 05 sarunā ar tele2 'speciālistu' sarunā veicu pasūtījumu mobilajam xiaomi mi9 6/128, kurš pēc atkārtotas pārjautāšanas apstiprināja, ka noliktavā ir pieejams tieši šis modelis, pilnīgi nodiktēju pa burtiem, kas ir vajadzīgs. Nākamajā dienā no rīta saņemu preci un verot vaļā kasti ieraugu, ka tas ir nevis mans sūtītais modelis, bet gan xiaomi mi9t 6/128, kas būtībā ir pilnīgi cits no iecerētā. Nekavējoties zvanīju atpakaļ tele2 12.03.20. Ap 11: 24 un teicu, ka ir notikusi kļūda, un darbinieks ir sajaucis iekārtas. Pēc kā speciālists man ieteica doties uz tuvāko tele2 centru to nomainīt uz sev tīkamo modeli, bet netika pieminēts nekas par to, ka man būs jātērē papildus laiks, un to, ka tas būs tik sarežģīti. Nebiju pat telefonu izpakojis vai jeb kādā veidā bojājis un devos uz T/c Origo, stacijas laukums 2, Rīga. Pirmītējā telefonsarunā ar speciālistu man ziņoja, ka viss būs ātri un vienkārši, bet tā nebūs nebija.
Origo speciālists teica, ka būs jāveic preces atgriešana un līguma laušana līdz ar to tika izdrukāts pielikums līgumam par preces atgriešanu ko arī uzreiz parakstīju un saņēmu informāciju, ka ziņas tiks apstrādātas pusotras stundas laikā un tika ieteikts ierasties nākamajā dienā no rīta. Man arī tika piedāvāts veikt pirmo iemaksu par mi9 modeli un tādējādi es varētu doties prom jau ar jauno telefonu, bet saistībā ar to, ka man jau ir cits mobilais par kuru veicu ikmēneša maksu - viss, tomēr, tika atcelts līdz nākamai dienai.
Nākamajā dienā 13.03.20. Dodos pēc jaunā līguma un samainītā mobilā (xiaomi mi9) , kur mani sarūgtina un ziņo, ka iepriekšējā dienā parakstītais līguma pielikums nav apstiprināts ar 'ķeksi', kā izdrukāts un ir vienkārši manuāli bijis izprintēts, kas nozīmē to, ka jau citam darbiniekam bija atkārtoti jāapstiprina mans pieteikums par preces atgriešanu, kas aizņem kārtējo 1.5 stundu. Tā kā man šis gaidīšanas laiks neapmierināja, teicu, ka ieradīšos darba dienas beigās.
Vēlos izteikt sūdzību par darbinieku, kurš man atsūtīja neīsto modeli, kā arī par speciālistu, kurš īsti nezināja kā darboties savā sistēmā un patstāvīgi veica sarunas ar kolēģiem par to, kā rīkoties, jo nebija pārliecināts par sevi.
Rezultātā vienas kļūdas dēļ esmu mērojis ceļu un tērējis savu laiku jau divas reizes, un vēlāk būs jau trešā nekompetentu darbinieku dēļ.

13.03.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 13.03.2020

Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.

Komentāri (4)

1. Ar ko, Jusu prat, tue modeļi atšķiras? Jusu https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_9-9507.php 3.5mm jack nav, bet https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_9t-9738.php ir?
2. Ar to ka jusejais uz 85 eiro ir dargāk?

A Armands Vaivods 13.03.2020

Galvenā un vienīgā lieta, kas mani interesē ir atšķirība procesoros, vai bija tik grūti to nojaust?

Xiaomi Mi 9
Chipset Qualcomm SM8150 Snapdragon 855 (7 nm)
CPU Octa-core (1x2.84 GHz Kryo 485 & 3x2.42 GHz Kryo 485 & 4x1.78 GHz Kryo 485)
GPU Adreno 640

Xiaomi Mi 9T
Chipset Qualcomm SDM730 Snapdragon 730 (8 nm)
CPU Octa-core (2x2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver)
GPU Adreno 618

Šī prece tiks izgatavota atbilstoši jūsu īpašajām un personīgajām instrukcijām un izvēlei, kuras tiks norādītas preces pasūtīšanas brīdī. Tāpēc saskaņā ar apakšpunktu 22.3. no Noteikuma Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu", kas tika apstiprināts ar Latvijas Republikas Ministru kabineta 2014. gada 20. maija lēmumu, jūs nevarēsiet atteikties un atgriezt kvalitatīvu preci. Lūdzu, ņemiet vērā, ka saskaņā ar Jūsu norādījumiem un izvēli, sakomplektētā prece var būt ar atvēršanas pazīmēm: (piemēram, bojātas uzlīmes), lai ievietotu iekšā Jūsu izvēlētās preces komponentes.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes