Tele2

Katram mobīlo operātoram ir savi plusi un mīnusi. Tele2 biju patstāvīgais klients sākās jau ar to ka viņi paši izdomājuši mainīt manu pieslēguma brīvais 7 uz brīvo 10 un viņi reklamēja internetu zvaniju un pieteicu lai nomaina datu plānu uz cieto internetu pa 15 ls mēnesī. Viņi teica jā būs nākamajā dienā viss kārtībā. Pagāja diena un nākamajā dienās vakarā sāku lielot kā cieto internetu ar apziņu ka viss ir gatavs. pēc pus mēneša reģistrējos mans tele2 un tur arī viss bij kārtībā. Kad saņēmu rēķinu summa bija 50 ls pāri. zvaniju kas par lietu viņi esot man nomainijuši datu plānu ne 2 datumā a 3 vai 4 datumā. kā tad es to vareju zināt ka viņi nav neko nav nomainijuši. Nemaksāju to summu viņiem bet rēķins auga un auga līdz iesniedza TELE2 CREDITFORMA ar summu 120 ls. Samaksāju 20 ls. lai nezaudētu numuru pārgāju no TELE2 uz LMT biju jau lmt klients mēnesi un tele2 vēl sūtija rēķinu. CRECITFORM un TELE2 sūtija vēstules par parāda apmaksu. kad tos 20 ls samaksāju Creditformam vajadzētu būt vēl 100 ls bet nekā nez no kurienes viņi izrakuši vēl 18 ls klāt un nu jau atkal kopā ir 118 ls. No vienas galējības uz otrām. Darba nav nekā man nav un ko no mani tad var piedzīt.

D

Komentāri (1)

S Sandro 13.02.2010

Tele2 suudziibu uzrakstiit nevareeji uzreiz? Man arii kaut kas liidziigs gadiijaas savaa laikaa. Es aizgaaju uz Tele2 un uzrakstiiju suudziibu ar konkreetu lietas izklaastu. Viss tika izlabots kaa naaakas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes