www.sudzibas.lv Tele2 Briesmīga sistēma

Tele2 - Briesmīga sistēma

Atdevu rūteri mēneša(Julijā vai Jūnijā precīzi neatceros) sākumā un tiku informēta, ka man vairs nav nekādu maksājumu. Kad atteicos no rūtera man pateica, ka nekas vairs nav jāmaksā un visu labu. Gribot pārliecināties, ka tiešām viss ir kārtībā, mēģināju pēc neliela laiciņa pieslēgties ar to pašu lietotāja numuru un paroli, bet mans profils jau bija dzēsts. Pieņēmu, ka viss ir kārtībā, jo nevienu rēķinu es nesaņēmu ne uz e-pastu, ne īsziņas formātā un nevarēju ielogoties Tele2 sistēmā.
Par to, ka man ir kāds neapmaksāts rēļins uzzināju, kad ļoti lielas vajadzības dēļ mēģināju paņemt patēriņa kredītu, kuru man tagad Tele2 nepārdomātās sistēmas dēļ, nedod.
Un izrādās, ka man tagad ir jāmaksā 2x lielāka summa, kāda bija ikmēneša maksa.
Paldies Tele2, ka pamatīgi iegriezāt man!

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 22.09.2017

Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.

Papildināts GintaP 26.09.2017

2017. gada 22. septembris 22:44 -- nosūtīju prasīto info e-pastā.
2017. gada 26. septembris 17:27 -- vēljoprojām nav atbildes uz nevienu no e-pastiem.

G

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes