Tele 2 - Terors

Klusais terors pret uzņēmējiem
Stāsts ir par to, kā nācās aiziet no TELE 2, ko iesaku darīt arī pārējiem viņu klientiem.
Jau 6 gadus mēs kā uzņēmums esam TELE 2 klienti. Esam mazs uzņēmums (2 pieslēgumi), vidējais mēnešā maksājums bija 20-25 Ls.
Plānojām doties komandējumā uz ārzemēm. Visus šos gadus ar saziņu no ārvalstīm problēmu nebija. Tieši nedēļu pirms izbraukšanas saņēmām īsziņu, ka drīzumā tiks pārsniegts kredītlimits. Īsti nesapratu, par ko ir runa, tāpēc zvanīju uz informatīvo tālruni. Tur man paskaidroja, ka, tā kā uzņēmums šobrīd nav PVN maksātājs, tam ir noteikts kredītlimits 40 Ls, atslēgts maksas īsziņu pakalpojums un, kas pats svarīgākais, arī zvani no ārzemēm!! Tas bija šoks, jo visus šos gadus, braukājot arī pa ārzemēm un maksājot dažreiz pat 100 Ls mēnesī (sevišķi sākumposmā, kad tarifi bija ļoti augsti), nekāda limita nebija...
Vienīgā izeja bija ar vismaz 1 numuru pāriet uz BITI, jo par otro numuru tika aprēķināts milzīgs līgumsods - 98 Ls! To arī izdarījām. Lai saņemtu arī zvanus no otrā telefona numura, atstājām SIM karti Latvijā, pāradresējām zvanus uz BITES pieslēguma numuru. Viss it kā kārtībā..
Pēc 3 nedēļām atgriezāmies Latvijā, uzreiz pārbaudīju e-pastu, vai nav kāda rēķina, bet rēķina no TELE2 nebija. 1 dienu vēl varēju izmantot TELE2 pakalpojumus, bet jau nākamajā dienā no rīta izejošie zvani tika atslēgti!!! Monotonā balss telefona aparāta skaļrunī man pastāsta, ka izejošie zvani ir slēgti un jāveic samaksa par pakalpojumiem. Zvanu pakalpojumu sniedzējam, protams, pie vainas ir kredītlimits, bet nekādu brīdinājuma īsziņu nav bijis, rēķinu arī... Operatore paskaidro, ka īsziņu neesmu saņēmusi, jo atslēgti izejošie zvani. Absurds!! No sākuma atslēdz zvanus, bet tad sūta īsziņu!!
Tagad esmu samaksājusi 40 Ls (kredīlimits), nosūtījusi maksājuma uzdevumu TELE2 Biznesa klientu nodaļai un gaidu, kad pieslēgs zvanus.
Līdzīga situācija ir daudzos uzņēmumos. TELE2 terorizē savus klientus. Daudzos uzņēmumos, kuros bieži cilvēki braukā komandējumos, tiek atslēgti gan izejošie, gan ienākošie zvani (jo par tiem arī jāmaksā vidēji 0, 12 Ls min.) tad, kad cilvēks ir ārpus Latvijas. Tas dzen izmisumā. Tagad arī viņiem mēģinu ieskaidrot, ka TELE2 ir jāatstāj ar garu degumu, bet viņu rēķini ir vismaz 7 reizes lielāki par mūsu mazā uzņēmuma rēķiniem - attieksme tā pati!!

R

Komentāri (4)

R Ralda 08.07.2011

Terora turpinājums...

Saņēmu atbildi no TELE 2:

Labdien!

Paldies! Maksajuma uzdevumu sanemam
Jusu uznemumam ir anuleta PVN aplieciba, tapec atjaunot izejosos pakalpojumus uz iesniegta maksajuma uzdevuma pamata nav iespejams. Zvani tiks atjaunoti automatiski pec tam, kad Jusu maksajums tiks apstradats. Sis process var ilgt lidz trijam darba dienam.

Ar cienu,
Madara Ivane
Tele2 Biznesa klientu nodala
Talrunis: +(371) 28444777
Fakss: +(371) 67060521
E-pasts : [slēpt]@tele2.lv

T ToRalda 08.07.2011

Tādēļ arī visa pasaule latviešus uzskata par baltajiem nēģeriem, ka visi var apčakarēt, kam tikai nav slinkums.Vai ir kaut kur uz pasaules kāda valsts, kur valdība šadi varētu izrīkoties ar saviem pavalstniekiem? Pārējie taču ņem piemēru, un zina ka sodīti netiks. Veiksmi cīņā pret šo bardaku!

W WooHoo 11.07.2011

Paldies Dievam - esmu LMT klients !

R Ralda 13.07.2011

Otrdien, 12. jūnija pēcpusdienā, TELE2 sakari tika atjaunoti. Nosūtīju arī TELE 2 šo publisko vēstuli, viņi solīja 2 nedēļu laikā atbildēt.
Turpinājums sekos...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes