www.sudzibas.lv Tele2 Slikts serviss

Tele 2 - Slikts serviss

Problēma ar telefona sim karti sākās pēc atgriešanās Latvijā no Amerikas,kur biju tikai 2 nedēļas, lai gan pirms došanās uz Ameriku biju iegājusi Tele2 centrā, lai pārliecinātos, ka telefons citā valstī strādās, kur pretī saņēmu pozitīvu atbildi. Tā nu lūk esot atpakaļ Latvijā mana sim karte ik pa laikam atsakās strādāt, rādot nevis Tele2, bet gan no serviss. Uzreiz gāju uz Tele2 centru T/C Origo. Sīki izstāstīju savu problēmu, vienīgais, ko viņi varēja ieteikt bija izslēgt telefonu, izņemt sim karti, tad to ielikt atpakaļ un ieslēgt telefonu! Protams, ka tas nekādu labumu nedeva. Teica, ka vaina esot sim kartē, jāmaina tā. Tā, kā telefons nav uz mana vārda, sim karti uzreiz nomainīt nevarēju. Piebildīšu, ka apkalpošanas serviss nebija tas laipnākais. Cerības pilna devos uz vēl vienu Tele2 centru, šoreiz T/C Spice, kur arī sākumā izdarīja to pašu lietu, ko T/C origo, tad pateicu, lai pamēģina ielikt manu sim karti citā telefon, lai tiešām skaidri zinu, ka vaina nav pašā telefonā. Ielikot citā telefonā manu sim karti, pateica, ka vaina noteikti ir tikai un vienīgi telefona sim kartē. Savā brīvdienā devos uz savu tuvāko Tele2 centru, kas ir T/C Origo, lai nomainītu sim karti,gāju kopā ar personu uz kā vārda ir telefons ar cerību, ka beidzot visas šīs telefona problēmas tiks atrisinātas,bet biju ļoti vīlusies apkalpošanā un darbinieku neprofesionalitātē. Pirmkārt, pienākot neviens ar mani pat nesasveicinājās, pārdevējas seja bija tik neapmierināta, tā it kā es viņai jau būtu nodarījusi pāri. Otrkārt, atkal tikai izņemta, ielikta sim karte no telefona, kas, protams, neko neatrisināja. Iedeva jaunu simkarti, teica, lai pusstundu neslēdzu telefonu iekšā, tā arī darīju. Uzreiz vēlējos telefonu pārreģistrēt uz savu vārdu, pēc kā sekoja dusmīga atbilde: ''NU bet to nevar tagad darīt, jāgaida pusstunda!'' , paprasīju, vai atkal būs jāstāv garajā rindā, atbildēja :''A kā citādāk?'' Aizgāju prom ar domu, ka diemžēl būs šeit vēlreiz jāatgriežas. Pēc 30 minūtēm esam atpakaļ, ieslēdzot telefonu tika konstatēts, ka problēma neesot sim kartē, kā man to tik pārliecinoši apgalvoja Tele2 darbinieki. Uzdodot jautājumu, kāpēc atkal ir tā pati problēma, saņēmu konkrētu atbildi: ''Es taču nezinu!'' Mani tas sadusmoja, taču turpināju uzdot sev interesējošos jautājumu saistībā ar telefonu. Jautāju, kāpēc tad tele2 darbinieki ar lielu pārliecību man teica, ka vaina esot tikai un vienīgi sim kartē, atbilde :''Kas Jūs domājat, ka mums tele2 visas sim kartes ir brāķētas?'' lika saprast, ka šī konkrētāo Tele2 darbiniece, kuras vārdu es atļaušos minēt, Kristiāna Graudiņa, nav kompetenta savā darbības sfērā. Man un manam telefonam nav jācieš no tā, ka Kristiāna nav izgulējusies vai paēdusi no rīta, es vēlos saņemt savu pakalpojumu augstā līmenī.

I

Komentāri (4)

P Postaler 15.10.2016

Vispār jau vaina visticamāk ir telefona iestatijumos.. Funkcijās pie operatora izvēles.. Esmu saskāries ar tādu problēmu, viesabonēšanas laikā ārvalstīs mainoties operatotam.. Piemēram Somijā mainoties no Sonera,DNA, vai Elisa, brīžiem uzķēru, ka mobilajā rāda No service, pat pēc telefona restarta, problēma nepazuda.. Kā aizbrauc uz citu pilsētu kurā patstāvīgi izmantoju konkrētu operatoru viss 100% iet.. Automātiska torņu meklēšana neko nedeva.. Tikai manuāla konkrēta operatora izvēle.. Varbūt kautkāds androīda gļuks, bet tas bija uz vairākiem diezgan normāliem telefoniem un ne man vienam..

BondsBonds 16.10.2016

Jā, un, protams, tevis minētā darbiniece un operators ir vainojami tavās problēmās. Ņemot vērā, ka 99,999999 procentiem šādu problēmu nav, būtu nenostādījis sevi muļķa lomā, bet gan aizgājis uz kvalificētu servisu, ja tev ir finansiālas problēmas pamainīt telefonu un sim karti, un, protams, par savu problēmu pārbaudi norēķinājies, tad arī dabūtu 100% atbildi, pēc kā tu varētu kādam pamatoti piestādīt rēķinu.

Ventilators 20.10.2016

Izlasi vēlreiz pirmo komentāru. Tur pat beigās teikts, Android ir sūds

I ieva567 26.11.2016

Tu esi pilnigs ja vispār vari rakstīt seit un sūdzeties par cilvēkiem, kas tev kā liekas ir vainīgi tāpec ka PATS ESI TOTĀLS ! Tādiem kā tu katrs pārdevējs jebkurā veikalā NE TĀ UZ TEVI IR PASKATĪJIES, NE TĀ KAUT KO TEV IR PATEICIS!!! Tu esi TĀDA SUGA , ko GRŪTI NOSAUKT PAR CILVĒKU! TU esi SABIEDRĪBAS ATBIRUMS! ZEMĀKASI SLĀNIS, KURAM NAV SMADZENU!

NORMĀLS cilvēks jau sen būtu sapratis,ka vaina ir telefonā, BET TU TO NESAPROTI, jo TEV SMADZENU
NAV VAI TĀS IR ATSALDĒTAS!!!

TAPEC VISU VĀRDĀ NOVĒLU TEV TO PASU KĀ TU IZRĪKOJIES AR CITIEM! LAI TEV TAS NĀK 10-KĀRTĪGI ATPAKAL!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes