LV RU
www.sudzibas.lv Tele2 Labāk ar TELE2 nesapinieties

Tele 2 - Labāk ar TELE2 nesapinieties

Esmu vienkārši "laimīga"...;)) Par kredītlimita pārsniegšanu pagājušonedēļ atslēdza telefonu. Šonedēļ nomaksāju, zvanu šiem - kad nauda ienāks, pieslēgsim Jūs atpakaļ... Jā, jā jā...

Naudiņa samaksāta - gaidiet vēl 24 stundas.... un ja man telefons tagad vajadzīgs...

Manuprāt tas vairs nav normāli... Informatīvā nodaļa ar norēķinu daļu vienkārši nesavieno... Fantastiska sistēma un "fantastiski, pat ļoti laipni" cilvēki... Labāk ar TELE2 nesapinieties...

Komentāri (10)

J Janis 24.08.2007

Krediitlimita paarsniegshana? Nu vispaar jau eksistee arii taada iespeeja, kaa priekshapmaksa, ja taisies runaat par N latiem, tad arii iemaksaa to summu tele2 kontaa un nebuus atsleegshanas un nebuus arii jociigu atsauksmju, pats lietoju Tele2 un LMT un man, taapat kaa tuukstoshiem citu cilveeku nav nekaadu probleemu ar shiem provaideriem.

J janis 16.01.2008

Vienu es varu toccna pateikt, zona galiigaa dirssaa, darbs man ir pa visu latviiju, un lloti, lloti daudz kur nav zona, pat jelgavas centraa biezi pazuud, rojaa praktiski nav, taapat baldonee, nav nemaz iespejams uzskaitiit visus rajonus kur vinnas nav vai ir lloti, lloti suudiiga!!! reklaamaa veesta ka tikai 3% latvijas teritorijas nav paarklaajuma, gribeetu zinaat kas sastaada ssos 3%un nevajag dirst ka taa ir latgale, vai veel kaads taals nostuuris, taapat arii manam tel. nav ne vainas, jo biezzi tos mainu un uz visiem raadija suudiigu zonu!!! Reklaamas labas, pats tele2 ir ok, bet taa *** zona...

E Evita 16.01.2008

Biju divus gadus vairāk TELE2 klients, pilnīgi un galīgi garām,zonas nav un ja nokavēts maksājuma rēķins tad nepieslēdz sarunas kamēr pats nezvani un neuzbrauc kādam virsū. Lai nemaitātu nervus es vienkārši atteicos no šiem pakalpojumiem.

S Sanita 21.09.2008

tieši tā, runājot par Kredītlimita pārsniegšanu tad iepriekš ir jāiemaksā kāda avansa daļa vai jānomaksā viss rēķins un tad telefons netiks atsēgts, ja tas savukārt nav izdarīts tad sistēma automātiksi atsēdz zvanus.

I Ivanas 09.10.2008

Man reiz bija T2 pielsegums, tikai uz isu bridi. Es it ka centos daudz nerunat, taupit, bet, kad parbaudiju, kads ir mans rekins pec divu dienu lietosanas, es atteicos. Es negribu teikt, ka T2 mani krapa, man nav gribesanas but atkarigam no tiem rekiniem... Lietoju ZZ, zz apnika, pargaju uz Amigo zonas del, Amigo kluva neizdeviga, pargaju uz ZZ... Tagad esmu uz okartes un esmu loti pamierinats gan ar tikla kvalitati, gan ar to, cik naudas iztereju sarunam menesi!

Satrp citu, kad lietoju zz, man gadijas, ka partruka zona Jelgavas centraa. varetu padomat, ka Jelgava kada derevnja...

L lina 21.11.2008

Dažreiz arī noder izlasīt līgumu. Starp citu, Tele2 nav norēķinu nodaļas, zvanu pieslēgšanai ir atsevišķi speciālisti. Ka arī nevajag domāt, ka esat vienīgais klients, jo ir tāda parādība kā rinda..

J jānis 11.02.2009

Rinda???Jau 2 mēnešus rēķins nav nācis.Ar PVN pārrēķināšanos vēl ņemas?

R Ruffiks 27.10.2009

Nu ko nu dirsh ka 2 dienas kamer piesleedz un par zonu protams var veleties labaaku, bet nu nav taa kaa nu jus staastat! esmu izbraukajis visu latviju, ir vietas kur zonas nav bet tas ir islaiciigi! Bij man gadijums kad ar nesamaksaju un man nogrieza telefonu, aizjozu uz iemakas aparatu, iemaksaju uz savu kontu naudu, parskaitiju turpat no blakus stavosha ibankas aparatinja, aizgaju uz mashinu, no ZZ uzvaniju vnjiem pateicu ka nauda ir parskaitiita un 5 min laikaa man bija piesleegts! Padomajiet mozh problema ir jusos amurgalvaas kas nezin kas tadaas situaacijaas ir jadara un kas jasaka lai pieslektu telefonu!

P Pēteris 29.11.2009

Tele2 zona ir vnk briesmīga, ja man pat jāstaigā pa istabu lai atrastu zonu un pat dažkārt jākāpj uz krēsla lai tikai zona parādītos, 97% pārklājums :D labi ja kādi 70% par ko tad te viņiem vispār lai maksā, vismaz tad LMT es zinu par ko es maksāju - par kvalitāti!

L liene 06.07.2010

Kaut kadas mulkibas. Tele2 lietoju jau nez cik gadus. Un gribu teikt, ka viss ir super. Ari par zonu nu galigi nevaru sudzeties. Kad bija man Nokia, zona bija ideala, tagad ir Samsung, un gadas problemas. Bet esmu sapratusi, ka ta ir pasa telefona, ne operatora vaina.
Un par to, ka jagaida 24h - mulkibas. Tiesi ta - piezvani un pasaki, ka ir samaksats. Nu sliktakaja gadijuma aizfakse vai nosuti ar emailu viniem to maksajumu. Nu kas par problemam. Ka tik sudzeties. Jamak rikoties.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes