Tele 2 - Bardaks

kaut kas nav ar to mūsu Valstī ietapušo T2 vai tele2-
man nezināmu iemeslu pēc Tele pārtrauca sniegt manam
Nr iņam pakalpojumus , par cik pats viņus pats gribēju
sūtīt uz attālāku vietu nepievērsu uzmanību rēķiniem-
jo vis caur banku,-
kad attapos mans Nr. esot jau izsolē un es viņu atpakaļ vairs nevarot dabūt-
un summu kas palika manā kontā es varot saņemt jeb kurā teles2
klientu servisā, vai jeb kur- pie dīleriem utt. un mani draugi, radi,
paziņas un tautieši no ārzemēm var tagad zvanīt uz manu Nr. Džonam,
Ivanam, vai kaut vai Mauglim džungļos ???
Nu gan Telei bardaks- neērti pat iet pie tā parādnieka
pē kādiem 40 Ls- STULBUMS

Komentāri (3)

Likumsargs 23.10.2012

Nevajag vainot spoguli, ja pašam ģīmis šķībs!
Kā latviešiem patīk vainot citus, tikai ne sevi! Nu iemācieties taču beidzot atdzīt savas kļūdas!
Pats taču teici, ka viss iet caur banku un nepievērsi tam uzmanību, bet līgumā ir punkts, ka neskatoties uz to, ka rēķini tiek maksāti automātiski, tos periodiski ir jākontrolē!
Iemācies vispirms vainu meklēt sevī, pēc tam vainot citus!!!

Dannii Disaster 23.10.2012

Kad, pirms dazhiem gadiem, atbraucu uz Latviju, mani arii nedaudz paarsteidza, ka taam telekomunikaacijas firmaam ir taadi jociigi nosaciijumi - blokjee Tavu numuru, ja Tu katru meenesi nepapildini kontu (es tik daudz nezvanu, lai katru meenesi vajadzeetu papildinaat).

Man tur bija jau ap 50ls krediits sakraajies, bet tie tik suuta savas iiszinjas, ka atkal jaapapildina krediits, jo savadaak numurs tiks noblokjeets. Tas ir aktiivs pay-as-you-go numurs un krediita tur vieneer pietiek; kaapeec noblokjees? Nevienaa citaa valstii tik debiilus noteikumus neesu redzeejusi.

Krediits ir jaapapildina tad, kad tas ir beidzies, nevis reizi meenesii! Kaa pay-as-you-go sim kartei var buut "deriigua terminjsh"? Kaut kaads stulbums.

Nandia 25.10.2012

Stulbums galvā ir tiem, kas šitas muļķības gvelž ! Pirms kaut kur ar kaut ko slēgt līgumu vai iegādāties kādu pakalpojumu - IZLASI UN UZZINI PIE PĀRDEVĒJA KĀ TAS DARBOJAS UN KĀDI IR NOSACĪJUMI!
Ta kā tādi memmes dēliņi te kaucat! Katram muļķim ir skaidri zināms, ka visām priekšapmaksas kartēm, da jebkurā tīklā ir Izejošo zvanu termiņš un pēc tā ir ienākošo zvanu termiņš - tatad, ja tev 'do lampočki' kas ir ar tavu numuru un pats savu sim esi kaut kur nmetis un neseko līdzi - NEVAINO TO, KURŠ NAV VAINĪGS, ka tev vnk ir pofig uz visu! Tu neesi Dievs, lai tele2, Lmt, bite skrietu pakaļ. Pasaki paldies, ka viņi sūta sms ar brīdinājumiem par kartes derīgumu utt.
Saistība ar pieslēgumiem - nu te jau ir tīrie meli. Neviens operators neatslēgs pieslēgumu, ja numurs veic regulārus un pietiekosus ikmēneša rēķinam piemērotas maksas! Ja tam visam atkal tiek uzlikts pofigs un neseko līdzi - iet maksājumi kā nākas vai neiet - tad ko tu gribi???!?! Kādes pretenzijas pret operatoru?!?! Tu pārkāp līguma nosacījumus un viss !! Tāpēc nav ko te brēgt un liecies mierā ar savas muļības pretenzijām! Uzraksti pats sev pretenziju - varbūt aizies! :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes