LV RU
www.sudzibas.lv Tehnoland Slikts serviss

Tehnoland - Slikts serviss

Īsumā un lakoniski. 28.12.15 tika iegādāts Samsung putekļusūcējs. Pagājis nepilns gads un putekļusūcēja divu līmeņu birste ir kļuvusi par viena līmeņa. Cietu grīdas segumu vairs nav iespējams uzkopt, slēdzis vienkārši iestrēdzis. Zvanu Tehnoland, saka - nesiet uz ELKOR servisu. 13.09. aiznesu, 14.09. saņemu atbildi, ka viņi to saremontēt nevar. Tajā pašā dienā jau pats aizbraucu uz Tehnoland, saka - rakstiet iesniegumu brīvā formā, risināsim. Uzrakstu. Gaidu nedēļu, klusums. Zvanu - atbild ka vismaz divas nedēļas jāgaida. Gaidu divas nedēļas, klusums. Zvanu - atbild ka vēl jāpagaida. Jau pagājušas trīs nedēļas, KLUSUMS! Zvanu, izsaku visas pretenzijas operatoram. Tā nabaga meitene saka, ka nodos informāciju cilvēkam, kurš nodarbojas ar garantijām un tas man atzvanīs. Pēc trīs nedēļu gaidīšanas saņemu pirmo zvanu no Tehnoland, un uzminiet, ko "speciālists" man atbild? Ja serviss ir atbildējis ka viena putekļusūcēja detaļa ir neremontējama un tai nav ražotāja garantijas, tad tā tagad nav vairs viņu, bet gan mana problēma! Kad atgādinu, ka tas nenoņem viņu, kā tirgotāju, atbildību manā priekšā par neatbilstošu preci, ka putekļusūcēju var salabot arī pilnībā nomainot bojāto detaļu, ka preci var arī aizvietot ar līdzvērtīgu vai pilnībā atmaksāt naudu, man atbild - TAS VIŅIEM NAV JĀDARA! Apbrīnojama Tehnoland "speciālista" Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratne! Gaidīšu rakstisko atbildi likumā noteikto 21 darba dienu, griezīšos PTAC, ja nepalīdzēs arī tiesā. Šis uzņēmums un tā darbinieki noteikti ir jāiemāca strādāt labāk. Atgādinu, ka Tehnoland moto, kas norādīts mājas lapā ir ''godīgas cenas, ērts serviss un klientu uzticība''. Potenciālajiem pircējiem iesaku rūpīgi apdomāt pirkumus šajā iestādē. Var gadīties, ka arī jums būs jāizbauda tamlīdzīgs "ērts serviss" un nevīstoša "klientu uzticība''.

Atbilde no Tehnoland Support Pārstāvja atbilde 05.10.2016

Labdien, godatais Koreņevska kungs!

Iesākumā - atvainojiet par sagādātajām neērtībām! Centīsimies Jums izskaidrot un kopīgi atrisināt šo radušos problēmu!

Tā kā iepriekš servisa centrā Jūs bijāt vērsies personīgi (saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL), lai saņemtu ražotāja garantijas pakalpojumus, Patērētājam ir tiesības nogādāt preci patstāvīgi autorizētajā ražotāja servisa centrā), pēc kā bijāt saņēmis servisa pārbaudes slēdzienu ar rezultātiem un atteikumu garantijas remontam, lai iespējami ātrāk atrisinātu radušās domstarpības, lūdzam Jūs nogādāt putekļu sūcēju, kopā ar pirkuma apliecinošu dokumentu (EKA čeks, preču pavadzīme vai līzinga līgums), kā arī servisa centrā izsniegtiem dokumentiem, uz mūsu interneta veikalu Dzelzavas ielā 70 atkārtotai pārbaudei. Pēc preces atkārtotās diagnostikas slēdziena saņemšanas, informēsim Jūs par iespējām apmierināt Jūsu pieteikto prasību, saskaņā ar LR likumdošanu.

Atgādinām, ka Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiek risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem Nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).

ar cieņu,
Tehnoland Klientu apkalpošanas centrs
67579579

Komentāri (2)

Tehnoland.lv 05.10.2016

Labdien, godatais Koreņevska kungs!

Iesākumā - atvainojiet par sagādātajām neērtībām! Centīsimies Jums izskaidrot un kopīgi atrisināt šo radušos problēmu!

Tā kā iepriekš servisa centrā Jūs bijāt vērsies personīgi (saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL), lai saņemtu ražotāja garantijas pakalpojumus, Patērētājam ir tiesības nogādāt preci patstāvīgi autorizētajā ražotāja servisa centrā), pēc kā bijāt saņēmis servisa pārbaudes slēdzienu ar rezultātiem un atteikumu garantijas remontam, lai iespējami ātrāk atrisinātu radušās domstarpības, lūdzam Jūs nogādāt putekļu sūcēju, kopā ar pirkuma apliecinošu dokumentu (EKA čeks, preču pavadzīme vai līzinga līgums), kā arī servisa centrā izsniegtiem dokumentiem, uz mūsu interneta veikalu Dzelzavas ielā 70 atkārtotai pārbaudei. Pēc preces atkārtotās diagnostikas slēdziena saņemšanas, informēsim Jūs par iespējām apmierināt Jūsu pieteikto prasību, saskaņā ar LR likumdošanu.

Atgādinām, ka Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiek risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem Nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).

ar cieņu,
Tehnoland Klientu apkalpošanas centrs
67579579

Ju Juris Koreņevskis 06.10.2016

Labdien!

Paldies protams par ātru atbildi, taču diemžēl jāsaka, ka man vienkārši trūkst vārdu lai aprakstītu Tehnoland Klientu apkalpošanas centra zināšanu līmeni patērētāju tiesību jomā. Pašlaik ir 2016.gada oktobris, Ministru kabineta noteikumi Nr.631 NAV SPĒKĀ kopš 2016.01.01.!!!!!!!! Kā teikts Bībelē - “Tēvs, piedod tiem, jo tie nezina, ko tie dara” (Lk.23:34).
Taču atgriežoties pie apspriežamās sūdzības... Atgādinu, ka Tehnoland bija divas iespējas veikt preces pārbaudi. Gan tad, kad pēc Tehnoland rekomendācijas vērsos Tehnoland nosauktajā servisā, gan tad, kad jau nogādāju preci Tehnoland birojā. Atgādinu, ka abos gadījumos gadījumos sedzu transportēšanas izdevumus un zaudēju personīgo laiku. Atgādinu, ka ir pagājušas trīs nedēļas, nav izdarīts nekas, un tagad mēs atgriežamies izejas stāvoklī. Atgādinu, ka prece joprojām nav lietošanas kārtībā.
Atvainojiet, bet mana pacietība un pretīmnākšanas laiks Tehnoland ir beidzies. Uzskatu, ka Tehnoland ir pietiekama tehniskā informācija par preces stāvokli un tās neatbilstības novēršanas iespējām (pastāv taču iespēja sazināties ar servisa meistaru, kurš veica defektāciju?). Visu preces iegādes dokumentu kopijas jau ir Tehnoland rīcībā. Tāpēc jebkuras turpmākas "atkārtotas" preces pārbaudes notiks tikai pēc PTAC lūguma vai tiesas pieprasījuma.
Tāpēc vēlreiz atkārtošu manā rakstiskā iesniegumā minēto preces neatbilstības novēršanas veidu - veikt preces remontu, pilnībā nomainot bojāto un neremontējamo detaļu pret jaunu nosūtot to man pa pastu. Ja šāds risinājums Tehnoland man neizprotamu iemeslu dēļ nav pieņemams, lūdzu par to informēt rakstiskā veidā atbilstoši PTAL nosacījumiem. Atbilstoši es lemšu par turpmākiem soļiem savu, kā patērētāja, tiesību aizsardzībai.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes