Komentāri (6)

K karlis 14.04.2007

Pietam Vadiba ir tizla un piepish jebkura momenta kad tads paradas!!!

A alberts 28.03.2008

da blaviens viniem interneta adrese nestrada un vienreiz kad es ko opirkt gribeju vecena sedeja mala un rija bulku un pietam neko nesaprata no latviesu valodas...(un vel daidz sudzibu)

G gp 03.08.2008

vienu mobīlo man nesaremontēja, iedeva vietā (pēc 3 mēnešiem) citu. Tas arī jau prasās uz otro remontu. Vismaz tagad varot nodot remontā jebkurā no veikaliem. Pirku Valmierā, nodevu Rīgā. Agrāk ar to nočakarējos šausmīgi [slēpt]@
Man pārsvarā gadījušies pārdevēji, kuri paši piedāvā preci.
p.s. laikam negadījos pusdienlaikā

S salmea 20.08.2008

Bet es tur stradaju, man ļoti bija patikami tur stradat.Laba priekšniecība, laba alga. Un prece mums nebija braketa. Žel ka vairs nav firmas :(

L Lily 08.10.2008

Es nopirku techmarketā mp4.
Pagāja 2 mēneši un man vins vairs negāja.
Ko lai dara?
Kur lai nes labot.?
Lūdzu atbildiet.

A Aleksandra 17.10.2008

Labdien! Man ir problēmas ar Jūsu firmu! Nopirku foto aparātu, Jūsu veikalā Daugavpilī! Foto aparāts nokalpoja gadu tagad salūza! Uz doto momentu man vēl darbojās garantijas talons! Līdz ar to es pati braucu uz Rīgu un atdevu to labot, Baltijas Servisa Centrā - kur man paziņoja, ka man to jālabo par savu naudu, jo uz garantijas talona nav zīmoga! Pats svarīgākais ir tas ka Daugavpilī to filiāli slēdza un kur man tagad ņemt to zīmogu?
Man tagad ir tikai viens jautājums veikala priekšniekiem - kā Jūs apmācat savus darbiniekus!?
Gaidīšu Jūsu atbildi!
Ar cieņu, Jūsu klients!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes