LV RU

AtrisinātaSuperMark.lv - Krāpšana

Labdien!
23.12.2016.pasūtīju, apmaksāju 2 jakas,kopā samaksāju - 54.80 eur. 02.2017. vēl preces nebija,05.02.2017.rakstu viņiem uz epastu,man atbild:Sveika, Sintija.
Paldies, ka ar mums sazinājāties. Atvainojamies, ka neatbildējām Jums ātrāk, bija radusies tehniska problēma ar e-pasta serverim, nevarējām piekļūt vēstulēm.

Kā redzu, Jūsu sūtījums acīmredzot būs nozaudēts, jo pēc sūtījuma numura uzrāda, ka tas ir ceļā pie Jums, bet Latvijā vēl nav piegādāts. Piegādes termiņi arī iztecējuši. Tā ļoti retos gadījumos var notikt, jo sūtījums tiek izsūtīts no ārzemēm un mēro tālu ceļu.

Sakiet, lūdzu, vai varam Jums sūtījumu izsūtīt vēlreiz, jo akcijas cena ir ļoti laba un tas arī mums būtu finansiāli izdevīgi, jo iepriekšējo sūtījumu vairāk neatgūsim!? - Es biju ar mieru vēl gaidīt,BET,kad jautāju,cik ilgi prece būs jāgaida,vai pasūtījums jāveic no jauna utt.,14.02.2017. viņi atbildēja:Labdien, Sintija.
Nē, pasūtījums nav jāveic no jauna un apmaksa arī nav jāveic vēlreiz. Jūsu sūtījumu jau izsūtijām vēlreiz un tas ir veiksmīgi ceļā!, - tā es gaidu,un gaidu un nesagaidu,līdz 14.03.2017.-11.04.2017. rakstu un rakstu ziņas viņiem uz epastu un man pretī pilnīga ignorēšana, - esmu palikusi bez preces,bez naudas,līdz beidzot noķēru tiešsaistes konsultantu-Lauru,kura solīja manu pasūtījumu( 02252/3 ) atrisināt un ar mani sazināties,bet vēl jo projām klusums,neesmu sagaidījusi nekādus risinājumus! Man žēl arī visi pārējie cilvēki,kurus šis interneta veikals ir apkrāpis un turpina to darīt,,bet kā saka,, - KATRS DABŪS PĒC NOPELNIEM!

Atbilde no Supermark.lv Support Pārstāvja atbilde 27.04.2017

Labdien, Sintija.
Mums ir ļoti žēl, ka nespējām veikt savas saistības laikus un ar Jums nesazinājāmies ātrāk, lai atrisinātu radušos situāciju. Komunikācija ar klientiem pašreiz tiek uzlabota. Nevienu necenšamies apkrāpt un klienti, kuri mūsu nolaidības dēļ nav saņēmuši pasūtījumus / vai ziņu no mums - NOTEIKTI saņems atpakaļ naudu, tādēļ mēs jau nosūtijām Jums ziņu, lai ātri atrisinātu nepatīkamo situāciju un ceram, ka šādas situācijas vairāk neradīsies!

Ar cieņu,
www.supermark.lv kolektīvs!

Papildināts HEARTBEAT 27.04.2017

Es vēlētos atpakaļ savu samaksāto naudu - 54.80 eur !

Sūdzība veiksmīgi atrisināta HEARTBEAT 09.05.2017

Preci nesaņēmu,bet saņēmu atpakaļ savu samaksāto naudu! Paldies!

He

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes