www.sudzibas.lv Studio Rosse Neprofisionalitāte un nemākulība

Studio Rosse - Neprofisionalitāte un nemākulība

Nopirku kuponu ar piedāvājumu atjaunot matus ar keratīna masku un matu griezums ar veidošanu. Sākumā atbraucu, nevarēju atrast iestādi, piezvanīju uz solinu, bet friziere nemācēja pa latviski paskaidrot kur atrodas salons..Labi beigās atradu... Pieraksts man bija uz pus septiņiem, bet viņa teica, ka viņai esot rakstīts ka 18:15 bija jābūt.. ieeju iekšā, tur man pretī stāv divas sievietes, kuras skatās uz mani un pat nesasveicinās, kaut gan es teicu - Labdien! Iedevu kuponu, man neparādīja vietu, kur nolikt jaku un kur vispār man apsēsties, kur notiks procedūra...Ok, izmazgāja matus, jautāja kādu griezumu vajadzēs...Es skaidrā latviešu valodā pateicu aplīdzināt galus un nedaudz pakāpeniski var apgriezt, kā jau man bija. Viņa nesaprata, pārprasīja un tad notika griešana, ja to vispār var nosaukt par griešanu. Viņa matus līdz galam neizķemmējot sāka griezt un grieza vienkārši uz aci šņik šņak te un te nost un tad priekšā ātri vienu sāni pusi nost un otro sānu... Tad sāka žāvēt un līdz galam neižžāvējot jau paziņo, ka viss ir pabeigts. Es izskatījos pēc putnu biedēkļa...Biju izpūrusi un briesmīgāka nekā atnākusi uz salonu..Viena puse matiem ir apgriezta vairāk, otra mazāk..Viena puse ir apgriezta kā trepe uz leju, bet otra tik bišk palīdzināta... Attieksme vnk graujoša..Sieviete neko nesaprata ko es ar viņu runāju pa latviski...Īsts krievu kantoris..NEVIENAM neiesaku šeit nākt un kaut ko darīt... Visa procedūra man kopā ar mazgāšanu, griešanu un veidošanu aizņēma 15 minūtes...Izskatījās, ka viņai jāskrien mājās vai kur projām, lai tikai ātrāk tiktu...Briesmīgi..nekad nedomāju, ka kāds tā var griezt matus un attiekties pret klientu.

E

Komentāri (9)

L Latio Fox 28.02.2012

Taadi kantori Latvijaa ir daudz!
Un, veel tie krievi blauj, ka, , apbizjoti, , juutaas!
Vai tikai nav otraadi, ko?

S studiorosse 05.03.2012

Labdien, cien. es123!

Mēs - salona Studio Rosse vadība - vēlamies uzzināt, kad tieši Jūs apmeklējāt mūsu salonu, jo tā pastāvēšanas laikā neesam fiksējuši Jūsu sūdzībā izklāstīto situāciju.
Lūdzam sniegt precīzāku informāciju, jo šobrīd Jūsu sūdzības saturu uztveram kā safabricējumu.

Ar cieņu -
salona Studio Rosse vadība.

S stingraa33 05.03.2012

šaja uzņēmumā vieni krievi strādā

N Nataļja 06.03.2012

Kāda starpība - latviešu vai krievu tautība? Itkā ja tur strādātu latviešu tautības frizieri kaut kas mainītos.
Katrai tautībai ir cilvēki, kuri nespēj profesionāli pildīt savu darbu!
Tā kā lūdzu neaizskart tautības!

Besī, ka manu tautību aplej ar mēsliem!

E Es123 14.03.2012

Paldies par atsaucību, likās, ka te neviens neatbild uz šādiem rakstiem. :)
Tātad par to vai biju nākošajā dienā aizgājusi uz salonu un izteikusi savas pretenzijas..Es varu aiziet, bet saprotu, ka ja aiziešu, tad frizieres izdomās pasakas, ka es 'pati mājās apgriezu tā matus utt...un tāpat, ja viņi nāktu pretī un piešķitrtu man kādu pakalpojumu par velti savā salonā, es tāpat to neizmantotu, jo negribu vēlreiz piedzīvot šādu attieksmi. Zinu, ka no vienas puses vajadzēja man iet un cīnīties par to kā tika sniegts pakalpojums, bet gan jau dzīve saliks visu savās vietās.
Ok, lai krievi tur ņem un strādā, bet lai arī iemācās latviešu valodu un vismaz viss elementārākos vārdus sava darba vajadzībām! Ja nesaprot vārdus - pakāpenisks griezums, apgriezt galus. Tad kā vispār tur var kādu apkalpot un strādāt?! Labāk lai atbrīvo vietu un ļauj Latvijas pilsoņiem strādāt!!!

E Es123 14.03.2012

Aaa, jā..Salonu apmeklēju 27. februārī un pieraksts bija18:15.

A [email protected] 31.03.2012

Veicu keramida taisnosanu Studio Rossa Kr. Veldemara 149, majas, pec mazgasanas konstateju, ka visi mati ir sadedzinati, ari efekts nav isti redzams. Strada loti neprofesionali, ceku neizsniedz, meitenes, kas negrib sabojat matus, netaisiet tur so proceduru-iapsi pie Julijas Oleinik.

K khhh 23.04.2012

Arī man diemžēl ar šo salonu ir negatīva pieredze. Man bija kupons uz franču bizēm. Tā pat kā šī raksta sākuma autore arī es nevarēju atrast šo iestādi, pa telefonu gan administratore jau bija iemācījusies paskaidrot latviski kā viņus atrast. Arī mani sagaidīja divas dāmas un nepiedāvājot apsēsties vai virsdrēbes nolikt, var teikt, ka nepievērsa uzmanību!!!
Sāku apdomāt vai maz taisīt šīs bizes, kad kliente pirms manis ieraugot rezultātu sāka RAUDĀT! Iedomājieties cilvēkam uz kāzām jāiet, bet viņu izcūko. Frizūra bija goda vārds drausmīga... Kundzi gan viņas nomierināja piedāvājot uztaisīt make up (šo rezultātu gan neredzēju, jo biju jau prom :D).
Tad pienāca mana kārta. Meitene (par frizieri man viņu grūti nosaukt) nejēdz ne runāt, ne arī kā vēlāk izrādijās NESAPROT latviski!!! Šī man kā mazam skuķim uztaisīja divas bizes! Es saku, ka šitā neies cauri, jo es taču teicu, ka man vajag, lai frizūra ir ar ciet matiem, es aizrādīju ka frizūrai ir "gaiļi", bet šī izlikās nedzirdam(lai gan visdrīzāk nesaprata manis teikto). Tad nu sataisīja man kaut kādu kliņģeri aizmugurē, sasprauda 20 matu sprādzes, kuras tur arī rēgojās... Es sapratu, ka jau divreiz aizrādot meitenei par frizūru, aizrādīt vēl trešo būtu lieki, jo vienkārši neko labāku uztaisīt viņa nemāk...Ja, godīgi man bija kauns iet pa ielu ar šādu frizūru, līdz ko nokļuvu mājās, tā tika izmazgāta.

L Laura2525 29.09.2012

Labdien!Ar smagu nopūtu un vilšanos arī es pārnācu mājās...rezultāta nekāda...Atkarībā no citām klientēm, es nelikos mierā, sazvanīju uzreiz vadību, atlaideri.lv kur tika iegādāts kupons...viss tiek risināts, bet manus matus atpakaļ neviens neados:(
Ar bailēm jau gāju uz salonu, jo sūdzības tikai izlasīju tajā dienā kad turp devos, bailes kā ietu uz operāciju...viss normāli, laipna meistarīte, nokrāsoja un tā...tad sākās pats trakākais, nogrieza pakāpeniskā vietā taisni un briesmīgi, matu tonnis vēl arī nevienmērīgs kā tagad mājās redzu...un no laminēšanas nau nekā!Meistare jau saka viss kāertībā-mati taču spīd, tas arī viss!Pat neatvainojās par situāciju un vēl otrai klientei stāstīja, ka es neapmierināta, redz nopirku kuponu un mani neapmierina kvalitāte...tāds ūķis, kāpēc vēl nau atlaistas darbinieces kas netaisās nekko labot savā darbā?!
Un tā nau vienīgā sūdzība-es arī viņai to pateicu-viņa tika jā, jā, es zinu!
Un spriežat paši vai tur iet vai nē?!
Un pārējām meitenēm, neejat no salona ārā ja neapmierina rezultāts-zvanat vadībai, zvanat kur pirkāt kuponus, panākat savu, kaut uz patērētājiem, tie jums palīdzēs...
Vadītāja gan solīja man izlabot, bet kāds man labums, ja tur vairs negribu spert savu kāju?!Atlaiders sola naudu atgriezt-prieks par to, kaut viņi nau vainīgi ka tur tādi nemākulīgi meistari!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes