LV RU
www.sudzibas.lv StockholmHealth No mana konta tiek noņemta nauda 2,95 euro

AtrisinātaStockholmHealth - No mana konta tiek noņemta nauda 2,95 euro

Labdien! No kompanijas stockholmhealth.com internetā iegādājos dietu par vienreizeju maksājumu, bet tagad konstateju, ka no mana konta vairākus mēnešus tiek noskaitīta nauda 2,95 eiro. Netiku par to nekādā veidā brīdināts. Neesmu arī parakstijis nekādu līgumu. Uzskatu, ka uzņēmums nodarbojas ar naudas izkrāpšanu. Neesmu tads vienīgais. Lūdzu palīdziet atrisināt so problēmu.

Atbilde no StockholmDiet.com 27.09.2018

Paldies par Jūsu ziņu!
StockholmDiet.com reklāmas un informatīvajos materiālos, kā arī veicot apmaksu par programmas turpinājumu ir norādīts, ka programmas turpinājums ir abonementa tipa pakalpojums ar ikmēneša dalības maksu.
Līdz ar apmaksas veikšanu par programmas turpinājumu (2. līmeni) klients piekrīt ikmēneša maksājumam, kas paredz, ka maksa par aktīvu pakalpojumu tiek ieturēta katru mēnesi, kamēr vien klients ir programmas lietotājs.
Abonementu iespējams pārtraukt lietotāja profilā, augšpusē nospiežot uz vārda un sadaļā "Produkti" izvēloties iespēju "pārtraukt pakalpojumu". Pakalpojumu iespējams pātraukt arī, sazinoties ar StockholmDiet.com komandu lietotāju čatā, rakstot uz [email protected] vai zvanot 20023472.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 11.06.2019

Uzņēmuma Stockholm Health pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Bu

Komentāri (4)

Cr critical thinker 24.09.2018

pogu nospiedāt. risinājuma nav. atteikties no turpmākiem.

Andris Sa 25.09.2018

Tur visur ar maziem burtiem bija rakstits ka maksajums bus katru menesi. Un vel varu pateikt ka so diet var atrast interneta bezmaksas. Nakamreiz lasiet sudzibas pirms kaut par ko maksat.

Am Ampelmanis 25.09.2018

Cik var bezgalīgi "malt" vienu un to pašu? Šoreiz pat speciāli aplūkoju minēto saitu, par ko tik daudz sūdzību šeit... Zem maksājuma saprotami uzrakstīts, ka šāds maksājums tiks ieturēts ("novilkts" no konta) katru mēnesi, pretī piedāvājot savu pakalpojumu (pēc manām domām pilnīgo fufeli). Kā arī to, ka no automātiskā maksājuma un pakalpojuma saņemšanas var atteikties jebkurā brīdī.
Skatos, ka Tev ne tikai slinkums pirms maksāšanas kādā saitā izlasīt to, ka piekrīti ikmēneša maksai, bet arī slinkums atrast veidu, kā atteikties no pakalpojuma un naudas "novilkšanas".
1.Sazināties ar to kantori, apturēt pakalpojumu un samaksu. Visdrīzāk to var izdarīt elektroniski.
2.Sazināties ar banku. Krāpšanas gadijumā pat iespēja naudu atgriezt kontā (tas nav Tavs gadījums)
3. Pameklēt netā info: ko un kā. Lērums sūdzību par šo kantori.
Skaidrs, ka "novilkto" naudu vairs neatgūsi, jo esi bijis par to informēts, pakalpojumu saņēmis.
Diemžēl šāda komercprakse ir novērojama pat it kā solīdām, lielām firmām Latvijā. Nopērc pakalpojumu piem.vienam mēnesim un pēc tam tērē laiku lai no tā atteiktos, pretējā gadijumā :maksā. Laba shēma, kā gūt papildus peļņu. Mana sliktā pieredze= tele2, lattelecom.

Mv MV1978 25.09.2018

Ja diētas sākumā veicāt maksājumu par to ar bankas norēķinu karti, tad vislabāk ir bankā pasūtīt jaunu norēķinu karti un veco norēķinu karti iznīcināt - to var izdarīt pāris dienu laikā. Tādā veidā firma nevarēs vairs novilkt no vecās kartes naudu, jo karte vairs neeksistēs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes