LV RU

AtrisinātaStockholmHealth - Krāpšana

Stockholmhealth - no mana konta regulāri tiek noņemta nauda 2,95 euro

labdien! No kompānijas stockholmhealth.com internetā iegādājos dietu par vienreizēju maksājumu, bet konstatēju, ka no mana konta regulāri tiek noskaitīta nauda 2,95 eiro. Netiku par to nekādā veidā brīdināta. Neesmu arī parakstījusi nekādu līgumu.
Uzskatu, ka uzņēmums nodarbojas ar naudas izkrāpšanu. Neesmu tāds vienīgā. Lūdzu palīdziet atrisināt so problēmu. Noskaitīti ir 14.75 eur. Neesmu neko uzsākusi un "sākt diētu" arī nespiedu, respektīvi tikai reģistrējos un apmaksāju. Nekas nav saņemts, pakalpojums nav izmantots, kādēļ man jāmaksā ne - par - ko? Un ja es to nepamanu, cik ilgi šāda izkrāpšana turpinātos?

21.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Ilze_Saule 21.05.2020

Paldies, viss ir atrisināts!
Paldies Oksaram, kurš atzvanīja un viss tikai atrisināts ātri.
Pretenziju vairāk nav! :)

I

Komentāri (8)

StockholmDiet.com 21.05.2020

Labdien, Ilze!

Vēlamies Jūsu uzmanību vērst uz to, ka StockholmDiet.com reklāmas un informatīvajos materiālos, kā arī veicot apmaksu par pakalpojumu ir norādīts, ka StockholmDiet.com ir abonementa tipa pakalpojums ar ikmēneša dalības maksu.
Līdz ar apmaksas veikšanu ikviens klients atzīmē, ka piekrīt programmas lietošanas noteikumiem, kas paredz ikmēneša maksājumus par aktīvu pakalpojumu, kamēr vien klients ir programmas lietotājs. Paklapojums visu abonēšanas laiku tiek nodrošināts klienta stockholmDiet.com profilā.
Abonementu iespējams pārtraukt lietotāja profilā, augšpusē nospiežot uz vārda un sadaļā "Produkti" izvēloties iespēju "pārtraukt pakalpojumu". Pārtraukt pakalpojumu un uzturēt sarunas par daļēju naudas atgūšanu iespējams arī, sazinoties ar StockholmDiet.com komandu lietotāju čatā, rakstot uz [slēpt]@stockholmdiet.com vai zvanot 20023472.
Situācijas atrisināšanai, lūdzu, sazinieties ar mums vai dariet zināmu savu kontaktinformāciju, lai varam sazināties ar Jums. Mūsu interses ir 100% klientu, tajā skaitā arī Jūsu apmierinātība.

I Ilze_Saule 21.05.2020

>>>
Paldies par komentáru! Domáju noderígs bús arí citiem!

I Ilze_Saule 21.05.2020

Iepriekšējais komentārs nav saistīts ar šo, izdzēsās info!
Ar kompāniju mēģināju sazināties, nekādas reakcijas, ignorēšana!

I Ilze_Saule 21.05.2020

Stockholmdiet.com nozog informāciju par tavu karti, un darbojas savā labā, tu par kompāniju sen būsi aizmirsis, bet viņa no tava konta barosies. Karšu maksājums ir viss nedrošākais! Kā min tu turkey901, kaut vai lasi, kā grib, administrators, kā tos ķeksīšus saliek, tā izņem savā pusē. Jo ar elektronisko parakstu nekas jau nav parakstīts nementa tipa līgumu, jo tas notiek tikai ar personām, kas samaksā ar karti, respektīvi tiek pārkāpti visi ētikas noteikumi no firmas puses, jo tiek izmantoti kartes dati, lai šādā veidā apkrāptu klientus, jo tie kas veic ar pārskaitījumu, ar viņiem nekas tāds nenotiek, jo tur nav no kā noskaitīt, un nav no kā nolasīt informācija, lai turpmāk vilktu nost naudu. Bet līgumsaistības parādās tikai tad, kad tu esi, kā klients aptīrīts. Jo līgums ir izdevīgs no vienas puses, un tas arī nebūtu vajadzīgs, ja firma ir godprātīga. Nenorēķinieties ar kartēm, jo šāda kompānija, kā. Ja, neizmantotu neviens kartes maksāšanai šādai kompānijai, viņa jau sen nepastāvētu. Viņa dzīvo, no šādiem naivuļiem, kam grib iegalvot par abonementa līgumu! Esiet uzmanīgi, mīliet sevi, un nemaksājiet ar karti stockholmdiet.com - lasītāja komentārs diskusijā par šo pašu tēmu!

StockholmDiet.com 21.05.2020

Ilze,

ikviena klienta kartes dati tiek apkalpoti ar maksājumu karšu darījumu apstrādes uzņēmuma First Data starpniecību. Šī kompānija glabā Jūsu kartes datus arī iepērkoties jeburā veikalā.
Ja tiešām vēlaties risināt Jums aktuālo jautājumu par pakalpojuma neizmantošanu, līdz ar to arī daļēju naudas atmaksu, lūdzu, sazinieties ar StockholmDiet.com klientu atbalsta nodaļu, izmantojot augstāk norādīto kontaktinformāciju.
Paldies!

T Turkey901 21.05.2020

Jēziņ, palasiet taču iepriekšejās sūdzības - tur viss ir sīki un smalki ir iztirzāts un izskaidrots, cik var atkārtoties?!

Likumsargs 23.05.2020

Nenoderēs, jo sadaļā "Produkti" nav opcijas pārtraukt pakalpojumu!

StockholmDiet.com 25.05.2020

Aktīvu abonementu jebkurā brīdī ir iespējams pārtraukt sadaļā ''produkti".
Iespēja pārtraukt abonamentu nav pieejama tikai, ja abonements jau ir apturēts vai esiet iegādājies tikai 7 dienu programmu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes