LV RU

StockholmHealth - Krāpšana

Jau 3. Mēnesi - no 29. Februāra (reģistrējos caur telefonu jūsu grupā vienam izmēģinājuma mēnesim, nevis vairākiem) , no mana konta tiek noskaitīta nauda, bet pakalpojums netiek sniegts. Nevajag man vairs jūsu pakalpojumu, lūdzu atgriezt naudu manā kontā 3x 9. 95 apmērā un izdzēst manus personas un maksājumu kartes datus no savas datu bāzes.
Sandra Jansone,

07.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (5)

T Turkey901 07.05.2020

Jūs izlasījāt visus nosacījumus, pirms apstiprinājāt šo distances līgumu?!
Tur taču ir teikts, ka, beidzoties mēnesim, līgums tiek automātiski pagarināts (jau par maksu), ja Jūs to neapturat.
Jau neskaitāmas sūdzības par vienu un to pašu - savu neizdarību un bezatbildību parakstot/ apstiprinot dokumentus!

Trolljäger 08.05.2020

viņi noskaita naudu, lai mazāk vari tērēt pārtikai, kur problēma? :P

svaru nomest līdz normālam BMI var salīdzinoši vienkārši: vairāk kusties, mazāk ēd, vairāk dzer tīru ūdeni un uzreiz neskrien ēst, tiklīdz sajūti izsalkumu.
Speciālās diētas vajag, ja gribi kaut kādos bodybuilderos un miesas skaistumkonkursos uzvarēt.

StockholmDiet.com 08.05.2020

Labdien, Sandra!

Vēlamies Jūsu uzmanību vērst uz to, ka StockholmDiet.com reklāmas un informatīvajos materiālos, kā arī veicot apmaksu par pakalpojumu ir norādīts, ka StockholmDiet.com ir abonementa tipa pakalpojums ar ikmēneša dalības maksu.
Līdz ar apmaksas veikšanu ikviens klients atzīmē, ka piekrīt programmas lietošanas noteikumiem, kas paredz ikmēneša maksājumus par aktīvu pakalpojumu, kamēr vien klients ir programmas lietotājs. Vius abonēšanas laiku programma tiek nodrošināta Jūsu AtockholmDIet.com profilā.

Abonementu iespējams pārtraukt lietotāja profilā, augšpusē nospiežot uz vārda un sadaļā "Produkti" izvēloties iespēju "pārtraukt pakalpojumu". Pārtraukt pakalpojumu un uzturēt sarunas par daļēju naudas atgūšanu iespējams arī, sazinoties ar StockholmDiet.com komandu lietotāju čatā, rakstot uz [slēpt]@stockholmdiet.com vai zvanot 20023472. Diemžēl līdz šim neesiet centusies ar mums sazināties šīs situācijas risināšanai, tāpēc pēc sūdzības saņemšanas to izdarījām paši kā rezultātā Jums tika veikta naudas atmaksa.
Priecāsoimies, ja atzīmēsiet arī šeit, ka sūdzība vairs nav aktuāla.

I Inese Rozīte 15.05.2020

Sveiki,jūs nevaru sazvanīt. Man no internetbankas novilka 3.reizes pa 2.95 lūdzu atgriežat manu naudu,jā nē savādāk runāšu.

StockholmDiet.com 18.05.2020

Labdien!

Lūdzu, dariet zināmu savu kontaktinformāciju, lai varam sazināties ar Jums. Ja situācija atbilst Jūsu rakstītajam, protams, saņemsiet naudas atmaksu.
Sazināties ar StockholmDiet.com komandu ir iespējams lietotāju čatā, rakstot uz [slēpt]@stockholmdiet.com vai zvanot 20023472.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes