Sportsdirect - Maldināšana

Pasūtīju krosenes 43 izmēru 9 uk atnāca 44 10 uk pie tā uz kastes uzlīme ar 43 izmēru bija uzlīmēta uz 44 izmēru pa virsu! Laikam nebija mana izmēra tad vienkārši atrisināja situāciju:) sūtiju no co. Uk! Rakstiju viņiem... Pirmo reizi atbildēja ka vajag atsūtīt foto kastes ar uzlimēm krosenes ar kodu un ttl. Atsūtiju visu ko prasija un pēc tā klusums... Vēl rakstīju pāris reizes un ne kā:)

23.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T

Komentāri (3)

I I 23.03.2021

apaviem uz mēles paskatījies, kas rakstīts ?

L Linda 27.04.2021

Tieši tāda pat situācija ar bērna apaviem. Pasūtīju 25.izmēru, bet saņēmu 26.izmēra apavus un uz kastes bija 25.izmērs. 22.martā rakstīju Sportdirect klientu servisam, tad pēc viņu pieprasījum nosūtīju fotogrāfijas. Vēlāk Sportdirect klientu servisa atbildīgais pārstāvis lūdza noskaidrot atgriešanas izmaksas un atgriezt apavus, norādot, ka atlīdzinās sūtīšanas izdevumus. Nosūtīju un atzīmēju izmēra maiņu. Finālā, Sportsdirect noliktavā saņemot atgrieztos apavus, viņi atsūtīja e-pastu, ka nav pieems izvēlētais izmērs (lai gan pasūtīt ir iespējams mājaslapā) un 26.aprīlī kontā saņēmu naudu iegādāto apavu vērtībā. Uz jautājumu par sūtīšanas izdevumiem, kā arī piegādes izdevumiem atbildi neesmu saņēmusi.

L Linda 01.05.2021

Atgriešanas izmaksas Sportsdirect atmaksāja, bet piegādes izdevumi netika segti, jo pasūtījumā bija iekļautas arī citas preces.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes