www.sudzibas.lv SPA Hotel Ezeri Jaunā gada sagaidīšana

SPA Hotel Ezeri - Jaunā gada sagaidīšana

Gribēju izteikt savu sarūgtinājumu par Jaunā gada sagaidīšanu SPA Hotel Ezeri. Jau laicīgi izraudzījāmies šo vietu Jaunā gada sagaidīšanai. Pasākums nebija no lētajiem, 140 Ls divām personām, tomēr likās, ka, ja tiek nodrošināts gan viesnīcas nummuriņš, gan svētku galds, gan arī vakara programma, nebija žēl sagaidīt Jauno gadu "pa skaisto". Kad rezervējām mūsu dalību šajā pasākumā, nebija vēl īsti skaidrs, kāda būs šī vakara programma, bet administrātore solija, ka noteikti mūs informēs, arī pasākums bija paredzēts aptuveni 60 cilvēkiem, kas lika cerēt, ka par vakara izklaidēm tiks padomāts.
Iebraucām pēcpusdienā un līdz vakaram nolēmām izmantot pirts kompleksu, nebija jau slikti, bet apsolītais āra baseins nedarbojās, un džakūzī, arī pārklāts ar pārsegu. Nu OK, tas jau vēl sīkums.
Vakara nagla bija pats pasākums, astoņos vakarā visi sāka pulcēties zālē pie galdiem, vakara vadītāja mūs sagaidīja un iformēja, ka rūpēsies par mūsu labsajūtu un kativitātēm, lai mēs jautri varētu sagaidīt Jauno gadu! Kopsavilkums par vakaru:
1.vakars sākās ar bēru tipa mūziku, un noskaņa, ka ir svētki uzreiz pazuda;
2.vakara vadītāja parādijās tikai kādas 4 reizes, lai informētu, ka ir pieejama "bufete", izspēlētu vienu viktorīnu ar samērā nereāliem jautājumiem, lai pieteiktu dejotājus (viņiem gan liels paldies, vismaz jaunieši iekustināja publiku), un uzaicinātu uz salūtu... nebija padomāts ne par kaut kādu priekšnesumu, vai normālām spēlēm, principā šaubos vai vakara vadītājs ir vajadzīgs, ja viesiem ir jāganās savā vaļā, jo nekas nenotiek... (internetā vakara vadītāja bija slavēta, kā profesionāla kāzu vadītaja... noeteikti savās kāzās tādu negribētu)
3.uzservētais siltais galds bija ar ļoti mazu izvēli... auskatais galds, jau bija ciešams...
4.pēc salūta sagaidīšanas spēlēja tikai dīdžejs un radās jautājums, kur tad ir reklāmā solītais - aizraujošas atrakcijas, interesanti konkursi un balvas?
5.panēmām taksi un aizbraucām līdz Siguldas centram, kur vismaz eglīti varēja redzēt!

Arī no rīta jāizsaka diezgan liela nožēla viesnīcas personālam, brokastis godīgi sakot daudzos ceļu malu hoteļos ir labākas... Principā bija apkaltušie ēdieni no iepriekšējā vakara un šaubīga izskata cīsiņi ar vārītām olām. Šādai SPA tipa viesnīcai uzskatu ir jābūt augstāka līmeņa, vismaz putru vai omleti varēja nodrošināt. Izvēle nekāda! :( Protams, var tā būt tikai sakritība, bet... Savu viedokli ierakstījām arī atsauksmju grāmatā! Kamēr vīrieši vēl gribēja iet uz pirti (kaut gan arī šī iecere nepiepildījās, jo viesnīcā nebija elektrība, par ko gan šoreiz pretenzijas neizvirzam), sēdējām lejā un gadījās interesantu sarunu dzirdēt! Kāds viesis arī izteica savu sašutumu pie administrātores, strīda iemeslu gan nezinu, bet klients aizgāja neapmierināts. Līdz ko viņš bija atstājis viesnīcu, sieviete, kas koardinēja telpu sakopšanu, sāka skaļi apspriest šo viesi, vel piebilstot, ka klients ir galīgi bezkaunīgs, un noteikti atsauksmju grāmata komentārus rakstījis viņš. Man liekas stulbi, ka viesnīcas darbinieki skaļi apspriež klientus citu cilvēku priekšā...

Katrā ziņā silti ieteiktu padomāt par servisu viesnīcas īpašniekiem, jo noteikti kādu laiku nebraukšu uz šejieni, ne tikai tapēc ka varbūt pasākums nebija noorganizēts, bet darbinieki nespēj atzīt savas kļūdas vai pieņemt kritiku. Bez tam viesnīca parasās pēc remonta. Vakarā gājam gulēt, bet gulta ielūza, jo matracis turējās uz līstītes 5 cm platumā, kas jau vairākas reizes bija skrūvēta.

Paldies gan jaukajai masierītei!

E

Komentāri (7)

K kika 27.01.2011

Pilnībā pievienojos šim novērtējumam!!!
Savu negatīvo pieredzi izbaudījām 2009.gada vasarā, kad izvēlējāmies EZERI SPA nosvinēt savu kāzu jubileju. Pirmkārt, lielu vilšanos sagādāja jau pirmie iespaidi pārkāpjot PUSLUKSS (!!!) numuriņa slieksni. Visas telpas pēc tikko pabeigtas uzkopšanas neciešami spēcīgi "smaržoja" pēc lēta maipuķīšu smaržūdens, mēbeles, pārvalki un TV tehnika - apmēram lēta moteļa līmenim atbilstoši, fēns "smalkā" numuriņa vannasistabā - piestiprināts pie sienas izlietnes vienā pusē, bet vads novilkts tai pāri un ar nagliņu nostiprināts otrā izlietnes pusē...
Nevilšus nodomājām - ja šis ir puslukss, tad kāds gan izskatās standarta numurs...
Tikpat nepatīkami pārsteidza viesnīcas restorāns ar fantastiski pašpārliecinātām ēdienu cenām (par pašu ēdienu kvalitāti gan izvēlējāmies nepārliecināties), kā arī nākamajā rītā "nobaudītā" tā saucamā brokastu bufete - ar iepriekšējā komentētāja jau pieminētajām vārītajām olām un cīsiņiem.
Vilties nelika vien pats SPA centrs ar pirtīm un baseiniņu.
Tomēr gribētos iestādījuma atbildīgajām personām ieteikt pārskatīt un nedaudz adekvātāk izvēlēties terminus PUSLUKSS, BROKASTU BUFETE, utt. Galu galā neesam tak' mežā auguši un ir nācies arī iepriekš pabūt pusluksos un baudīt brokastu bufetes, bet EZERI SPA piedāvātais no tiem diemžēl ievērojami atpaliek savā kvalitātē (un nez' vai atbilst standartu prasībām)...

M Mona 01.03.2011

Godīgi sakot man pirmo reizi dzīvē bija tā, ka pēc viesnīcas apmeklējuma neko labu nevarēju pateikt ne par viesnīcu, ne ēdieniem, ne apkalpošanu.
Jau ierodoties bija jāgaida krietni ilgs laiks, lai vispār kāds atnāktu un pieņemtu viesus.
Puslukss numurs bija maigi izsakoties ĀRPRĀC !!!
Gultas veļa nomazgāta, gulta arī nevis divguļama, bet sastumtas kopā divas gultas. Tapetes nodzeltējušas, atlobījušās. Mums radās jautājums vai tiešām viņiem pašiem nav neērti piedāvāt šādu numuriņu kā puslukss numuru un vēl pieprasīt attiecīgu samaksu par to.
Vannas istabā stāv aprūsējusi atkritumu tvertne, vanna priekš puslukss vispār smieklīga. Nomazgāties nebija iespējams, jo vienkārši ne no šā ne no tā pazuda karstais ūdens. kad zvanijām prasijām kas par lietu, teica, ka tūlīt būs... apmēram pēc 5 minūtēm sāka kaut kas grabināties pa krānu un parādijās maza strūkliņa.
Brokastis arī nekādas, cīsiņi un olas - tieši tā!!! Ne sulas, ne augļu. Ievārijums ar baltmaizi tikai :))
Jā, stipri padomājiet pirms braucat uz šo viesu namu, lai nebūtu jāviļas.

L Līga 01.03.2011

Ai, nezinu kas jums tur nepatīk. Tad vienkārši nedodieties uz puslux numuriem, parastajiem viss bija kārtībā un es ar savu draugu gulēju lielā divguļamajā gultā, nekas nebija sabīdīts. No rīta normāli paēdām. Vienīgi āra kubls nestrādāja, jo bija 31.12.09. un bija ārā auksts - caurules bija aizsalušas. Apkalpošana laba. Varbūt pašiem nevajag būt tik augstprātīgiem. Varbūt izturējāties pret personālu kā pret zemākiem. Man arī būtu ko pateikt, ja es strādātu viesnīcā un par mani runātu kā par zemāku...nestrādāju jau par kādu ieleni, lai tā izturētos!

B Baiba 14.03.2011

Gribētu pievienoties jau izteiktiem komentāriem.

Mēs ar draugu gribējām izbaudīt ļoti jauku un romantisku nedēļas nogali, izmantojam piedāvāto kūri Mīlestības Pinekļos. Pirmkārt recepcijā mūs apkalpoja tikai, tad kad darbiniece bija pabeigusi savu telefonsarunu, nekādas laipnības un pieklājības. Otrkārt numuriņā smaka bija neizturama un neizvēdināma, pēc līmes, koka ...Numuriņā mūs nesagaidīja apsolītais šampanietis, bet bārmenis to atnesa pēc 30min.Tas skaitījās lux numuriņš, bet tajā nebija ne mūzikas, nekādas noskaņas.Varēja būt par kādi ziedi. Katrā ziņā ļoti bezpersoniski, nekas no tā ko sola kūres apraksts un nosaukums.
Pērļu vanna - parasts džakūzi sveču gaismā ar remdenu ūdeni. Vienīgais ko patiesi izbaudījām bija masāžas. Paldies masieriem! Un tad mēs netikām ārī vakariņās kad to vēlējāmies, jo tur bija bankets un pēc oficiantu teiktā, ka viņiem nav kur mūs nosēdināt, mēs aizbraucām paēst citur Siguldā. To arī nenožēlojām kad uzzinājām kādas cenas ir restorānā. Pēc tam vēlāk baudījām saldo, tas bij gards, oficiants arī bija ļoti laipns, bet tas tik un tā pēc maniem ieskatiem neatbilda samaskai.
Jā protams āra džakūzī tur nedarbojas, vai vispār tas kādreiz ir darbojies??? mazais baseiniņš un pirtiņas bija pieņemamas. un tad no rīta tam visam sekoja kā punkts uz i. BROKASTĪS BIJA ŠĶĪSTOŠĀ KAFIJA TERMOSĀ!!! neko rupju negribas te teikt, bet prasās..un tas bija par 150Ls bez vakariņām. Kamēr tur tas nemainīsies, nevienam neiesaku to hoteli apmeklēt!

D dzade 30.06.2011

kur ir mans komentārs!!!

O Olga 01.11.2011

Tikko biju šajā hotelī, izmantojot atlaides kuponu. Varu teikt ka man viss patika, un tiešām sapratu, ka viss ir atkarīgs no tā ar kādu noskaņojumu tu tur brauc.
Pirmkārt iebraucot visu majā viss tika izsstastīts līdz sīkumam. Parastais dubultais numuriņš bija tiešām ļoti labs, saulains, viss ir laba stāvoklī, gulta ir ērta, liela, un viss izskatījās ļoti mājīgi.
Grīdas "nečirkst", kā citi saka, un viss ir tīrs.
Brokastis no rīta 10.00 bija ļoti garšīgas, pluss viss bija svaigs, silts, un galvenais VISS bija pietiekošā daudzumā, pie tā, ja kaut kas beidzās to tulīt atnesa vēl.

Vienīgais mīnus, ka pusdienas vai vakariņas tur vai nu ir pa dārgu, vai nu ir pa maz, tas tiešām tā ir :)

B bodzene 13.05.2013

Ļoti vēlējos izteikt savu viedokli par atpūtu SPA viesnīcā Ezeri un tā kā te ir vissnegatīvākās atsauksmes...
Bijām ar ģimeni baudīt svētku pusdienas māmiņdienā un atpūtu SPA!! Izvēlējāmies šo viesnīcu un restorānu, jo ieteica kāda paziņa.
Ierodoties, administratore atbildēja uz visiem mūsu jautājumiem un visu laipni pastāstīja un paskaidroja.
SPA bija lielisks- labi atpūtāmies un viss strādāja.Nebija nekādu problēmu.
Restorāns- terase vienkārši fantastiska!! Skats, kas liek elpai aizrauties! Par ēdienu nemaz nerunājot- viss izskatījās pasakaini un gašoja debišķīgi!!
Esam pateicīgi arī viesmīlei par ārkārtīgi sirsnīgo apkalpošanu!!

Visā visumā, bijām ļoti apmierināti ar visu!! Noteikti jau plānojam atgriezties un baudīt atpūtu šajā viesnīcā uz ilgāku laiku!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes